Mies ei halunnut jatkaa tapailua, parit treffit takana. Tarvitsen vertaistukea!
Tapailin pari kertaa yhtä miestä. Tunsin itse kemiaa (pitkästä aikaa, olen tapaillut useita miehiä ja nyt pitkästä aikaa tuntui heti että kolahti), juttu luisti tosi hyvin, oli rentoa, hauskaa ja helppoa olla. Myös fyysistä vetovoimaa ja flirttiä.
Mies sanoo silti ettei hänestä vaan tunnu siltä että tästä voisi tulla jotain, ei osannut itsekään sanoa mikä asia tarkalleen mättää. Mikä se asia voi olla? Miten voi kokemukset erota noin paljon? Että toinen on tosi kiinnostunut ja toinen ei?
Menee usko ihmisten väliseen kemiaan ja siihen, mitä itse tunnen/koen. En käsitä.
Kommentit (196)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#54, kyseessä saattaa olla ihan eri henkilö.
Saattaa olla myös ihan sama henkilö?
Tai sitten ei.
Miksi pitäisi kytätä ja maalittaa häntä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ole kyse empatiakyvyn puutteesta, vaan siitä että me kaikki ollaan käyty toi sama ruljanssi, eli tiedetään mistä puhutaan. Realismi ei ole ilkeyttä. "
No kylläpä te nyt olettekin sitten viisaista viisaimpia.
Lähinnä kylmiltä ja kolkoilta nuo teidät kommentit kuulostavat, ei lämpimiltä ja eteen päin kannustavilta.
Niin että vainoa miestä vaan, kyllä se lämpenee kun seuraat herkeämättä. Tätäkö hait?
Joo. Kannattaa pommittaa kysymyksillä. Miksi et halua mua?? Mikä meni pieleen?? Mitä voin tehdä eri tavalla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry eteenpäin. Turha miettiä yhtä random ihmistä ja sen tuntemuksia.
Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?
ap
Minulla menee aina treffit hyvin, koska pystyn hyvin ja sujuvasti keskustelemaan ihmisten kanssa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että minulla aina olisi ROMANTTISIA ja SEKSUAALISIA tuntemuksia. Eli voi olla, että hänen puoleltaan vain jokin puuttui. Ei se tarkoita, että sinussa olisi mitään vikaa, mutta kun ihmiset hakevat kumppanilta niin eri asioita. Aina ei osaa itsekään sanoa, miksi jonkun kanssa ei tunne oikeanlaista kemiaa, vaikka jonkun toise kanssa tuntee. Näissä on kyse usein myös tiedostamattomista asioista. Ja joskus syy voi olla sellainenkin, mitä ei vain halua sanoa toiselle ääneen, eli toinen ei vain ihan ole sitä omaa tyyppiä - näin voi olla, vaikka henkilö olisi monenmielestä hyvännäköinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Mene ottamaan lääkkeet. Nää sun psykoosit alkaa saamaan liikaa kierroksia
Vedä kännit ja istu lattialla nojaten seinään.
Siinä sulle tukea.
Alko tänään auki klo 21 ja huomenna klo 18 saakka.
Pitäisikö tuntea jotain sympatiaa? Naiset dumppaavat 9/10 miehistä. Olet joko liian vanha ja/tai ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.
Ole sitten hiljaa. Jos sinulla on asiat huonosti jostain syystä, se ei poista muiden elämästä huonoja asioita.
Hitto miten itserakkaita pitkissä parisuhteissa olevat/olleet ovat. Ei mitään empatiaa yksinäisyydestä kärsiville. Eivät he tajua kuinka raskasta tulla torjutuksi kerta toisensa jälkeen, miettiä mikä itsessä vikana jne..
miksiköhän apn kaltaisen huippu naisen suhteet eivät ole kestäneet ??? minä minä itsekeskeinen narsisti
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehet haluavat vähän saalistaa ja tavoitella naista ja sivuuttavat hänet joka on heti valmis .
Tinderissä näitä saalistajia on yliedustettuna. Treenaavat iskutaitojaan tulevan unelmakumppanin kaatamiseksi. Olin minäkin ollut treffeillä, jossa mies näytteli ihastunutta. Jostain rivien välistä antoi ymmärtää, että pokauskirjan vinkit tuli tässä testattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ei.
Mene ottamaan lääkkeet. Nää sun psykoosit alkaa saamaan liikaa kierroksia
Sun lääkkeet on loppu apteekista ihan selvästi.
Tai sitten koulu on kiinni, eikä pääse kiusaamaan ketään. Johonkin se pitää purkaa.
Vierailija kirjoitti:
miksiköhän apn kaltaisen huippu naisen suhteet eivät ole kestäneet ??? minä minä itsekeskeinen narsisti
Niin oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Mutta olen tosi hämmentynyt. Kun kaikki meni niin hyvin. Eri asia, jos treffit olisi menneet huonosti ja ei olisi juttu luistanut jne. Miksi ei halunnut jatkaa?
ap
Ei vain halunnut. Parempi antaa olla, kuin takertua ihmisiin.
En minä ole takertumassa kehenkään. Käytiin jo miehen kanssa lyhyt viestikeskustelu hyvässä hengessä, kunnioitan hänen päätöstään. Halusin vain tukea täältä, kun on aika paha mieli juuri nyt.
ap
Vierailija kirjoitti:
Koska sp:lta meni ns. jalat alta, niin mies oli varmaan komea/korkeatasoinen. Ap on tavis eikä sen taso riitä tuollaiseen mieheen. Ei tämä ole mitään rakettitiedettä eikä tuossa ole mitään mysteeriä.
Tämä on oikeasti se todennäköisin syy, että tasot eivät kohdanneet ja alempitasoinen ihastuu tietenkin tulisemmin. Tätä ei vaan saa sanoa ääneen, joten antaa täällä porukan "hyvässä hengessä" pohtia syitä siten ettei vain tule paha mieli totuuksista.
No sano nyt ihan ensiksi että kerkesitkö jo antamaan tuheroa?
Vierailija kirjoitti:
Molemmilla pitää olla kemiaa. Ei riitä, että toisella on.
Miehille kemia = krpä nousee.
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan heti jaksa etsiä myötätuntoa kun sulla kyse pareista treffeistä ja itse tulin viime keväänä kylmästi jätetyksi 10 vuoden suhteen jälkeen.
No sinä sentään sait suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tässä naiset ja miehet eroavat. Me naiset ajatteemme tunteilla. miehillä ilmeisesti helpompi jatkaa .
Setänne ei treffaile, panee vaan, Sirpa on kylmissään.
Niin että vainoa miestä vaan, kyllä se lämpenee kun seuraat herkeämättä. Tätäkö hait?