Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei hampaat irvessä karju että ne on totta ni kyllä, itsekin tykkään horoskoopeista ja tarotkorteista hupina, oon käyny lukijallakin ja tähtikarttaani selailen välillä :D

Vierailija
82/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Ihmisessä se luonne on itselle tärkeämpi kuin harrastukset tai ulkonäkö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiset asiat ovat usein syvällisiä ja monimutkaisia, paneutumista ja ajattelua vaativia aiheita. Liian vähän jää aikaa ja mahdollisuuksia niihin keskittyä. En kyllä itse koe millään tavalla että kyse oli kevyestä viihteestä.

Vierailija
84/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella millään lailla taika- tai yliluonnollisuskoisen kanssa.

Maailmankuvamme olisivat liian erilaiset.

En voisi koskaan arvostaa ihmistä jolla on noin vajavainen looginen päättelykyky.

Minulla on hyvä looginen päättelykyky, olen myös järkevä realisti ja uskon silti. Maailmankuvani on vapaa etkä uskoisi minusta päällepäin näitäkään asioita, ehkä jopa oletan nyt näin. Suosittelen avarakatseisuutta.

Vierailija
85/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Haluan kumppanikseni älykkään ihmisen.

Älykäs ihminen ei voi siis mielestäsi olla kiinnostunut esimerkiksi taroteista?

Aika vähä-älyinen täytyy olla jos ajattelee että pahviläpysköille painetuilla kuvilla on yhteys mihinkään tai että ne kertovat mitään yhtään mistään.

Vierailija
86/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sama jos pitää jesseä kaverinaan tai vetoaa koraaniin. Hullu mikä hullu. ostathan paljon niitä lasten kaivamia verikristalleja? kun ne on niiiiiin nättejä. 

Vierailija
87/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika vähä-älyinen täytyy olla jos ajattelee että pahviläpysköille painetuilla kuvilla on yhteys mihinkään tai että ne kertovat mitään yhtään mistään.

Eiköhän vähä-älyinen ole se, joks huutelee että on tyhmä jos joku uskoo johonkin. Yksi osa älykkyydestä on olla KIINNOSTUNUT asioista. Oli se pseudotiedettä tai sitten muita tieteitä. Jos itse et hyväksy, niin oleppa fiksu ja pire nyrkkiäs, äläkä möläyttele niitä sammakoita. 

PS - pääsisitkö itse mensalaiseksi? Minä olen jo.

Vierailija
88/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä teet aika vahvoja olettamuksia, yhtä vähä-älyisiä ovat he jotka pelikorteilla pelailevat. Tarot-kortit ovat kortteja ja niille on jokaiselle oma merkityksensä ja lisäksi käytämme itseämme tulkinnassa eli tulkitsemme myös intuitiivisesti. Mieli on tärkeä osa kokonaisuutta ja se on yhteytemme sille taajuudelle joka tietää aina enemmän kuin me itse. Itse kortit eivät tiedä vaikka se on kaunis sanonta - kortit kertovat.

Vierailija
89/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Sama jos pitää jesseä kaverinaan tai vetoaa koraaniin. Hullu mikä hullu. ostathan paljon niitä lasten kaivamia verikristalleja? kun ne on niiiiiin nättejä. 

Ei minusta. Uskontoon kuuluu yleensä ahdasmielisyys ja mustavalkoiset ainoat oikeat totuudet sekä muiden tuomitseminen. Varmaan siksi en koe sitä omakseni. Henkisyys on antanut enemmän tilaa pohtia ja ajatella omalla tavallaan.

Vierailija
90/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarot kortit esimerkiksi on nykyään tosi suosittuja. Näkyy tavallisissa kirjakaupoissakin, kortteja ja oppaita tullut valikoimiin ja uusia kirjoja ilmestyy.Mistäköhän kyseinen buumi on saanut alkunsa. Mun nuoruudessa niistä ei paljon puhuttu ja vain alan erikoiskaupat myi.

Vierailija
91/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Kumppanin älykkyys on minulle erittäin tärkeää, enkä voisi ikinä suhtautua tasa-arvoisesti ihmiseen joka uskoo hömppään. Kattaa kaikki uskonnot, pseudotieteet, uskomushoidot jne. Mielestäni ihminen on älyllisesti kehitysvammainen jos pitää mitään tuollaista edes "leikillään" totena. 

N44

Vierailija
92/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi koskaan arvostaa ihmistä jolla on noin vajavainen looginen päättelykyky.

Minulla on hyvä looginen päättelykyky, olen myös järkevä realisti ja uskon silti. Maailmankuvani on vapaa etkä uskoisi minusta päällepäin näitäkään asioita, ehkä jopa oletan nyt näin. Suosittelen avarakatseisuutta.

Kerrotko hieman esim. ketjun aiheena olevien Tarot-korttien tai astrologian vaikutusmekanismeista maailmassamme, käyttäen loogista päättelykykyäsi?

Vierailija
93/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkiset asiat ovat usein syvällisiä ja monimutkaisia, paneutumista ja ajattelua vaativia aiheita. Liian vähän jää aikaa ja mahdollisuuksia niihin keskittyä. En kyllä itse koe millään tavalla että kyse oli kevyestä viihteestä.

Ne eivät ole henkisiä asioita vaan humpuukia. Niihin ei kannata paneutua millään muulla tavalla kuin viihteenä.

Vierailija
94/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuorempana tarotit ja horoskoopit olisivat pistäneet harkitsemaan mitään sitoutumista. Nykyään tunnen sen verran monta tarot-harrastajaa että ei haittaa. Suurin osa on ihan normaaleja ihmisiä jotka harvoin uskovat mihinkään yliluonnolliseen kortteja ohjailevaan voimaan. En tiedä onko kohdalleni vaan sattunut erikoisen epäerikoisia tapauksia.

Vierailija
95/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarot kortit esimerkiksi on nykyään tosi suosittuja. Näkyy tavallisissa kirjakaupoissakin, kortteja ja oppaita tullut valikoimiin ja uusia kirjoja ilmestyy.Mistäköhän kyseinen buumi on saanut alkunsa. Mun nuoruudessa niistä ei paljon puhuttu ja vain alan erikoiskaupat myi.

Mun nuoruudessa ne olivat täysin normaaleja asioita vielä kuten kaikki mikä liittyy henkimaailmaan tai enkelioppaisiin. Ehkä palaamme pintaliidosta sekä rahan ja vallan maailmasta jälleen elämään normaalimpaa elämää joka ihmisille kuuluu. Hyvä huomion olet tehnyt, en ollutkaan vielä itse tätäkään havainnut. 

Vierailija
96/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. En ota horoskooppeja liian tosissaan. Tarot kortit on mielenkiintoisia. T. vesimies nainen

Vierailija
97/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko hieman esim. ketjun aiheena olevien Tarot-korttien tai astrologian vaikutusmekanismeista maailmassamme, käyttäen loogista päättelykykyäsi?

Ihan lonkalta heitän että vaikutus liittyy ihmisten kiinnostukseen ja sitä kautta vaikutus näkyy ihmisten elämässä. Valitettavasti enempää en nyt ehdi tarinoida. Eikä se nyt tämän kummallisempaa päättelykykyä tarvitse.

Vierailija
98/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi. Eihän se tarkoita että minun pitäisi tykätä ja harrastaa samaa.

En vaadi että seurustelukumppanini on itseni klooni, ilman mitään omaa mielenkiinnon kohdetta ja kiinnostusta. En missään tapauksessa hyväksyisi että hänkään tulisi rajoittamaan omiani.

Ihmiset nyt pitävät eri asioista ja ovat kiinnostuneet mitä erilaisimmista harrastuksista.  Ei kukaan voi vaatia toista luopumaan kaikesta vain koska itse ei tykkää tai ei ole kiinnostunut. 

Itse käyn ratsastamassa, luen paljon ja olen kiinnostunut maailmanpoliittisista asioista, kaverini ei.

En tyrkytä omaa maailmankuvaani hänelle, hänellä on omansa ja saa olla.  Kummallakin sen verran järkeä että tajuamme ettemme voi rajoittaa ja vaatia toista luopumaan asioista jotka kiinnostaa.  Kummallakin on vapaus omiin harrastuksiinsa kunhan ne eivät vie liian isoa osaa yhteisestä tekeisestä ja elämästä.

Jos niin ahdasmielinen on ettei toiselle mitään omaa suo, on paras olla yksin.

Vierailija
99/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vakaumukseni vuoksi pidän kyseisiä harrastuksia noituutena. 

Vierailija
100/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Vakaumukseni vuoksi pidän kyseisiä harrastuksia noituutena. 

Tässähän tämä juttu onkin, kaikki nyt eivät vain pidä kaikesta eikä tietenkään tarvitse pitää, mielenkiintonsa saa ilmaista mutta totuutta senkään avulla ei tule alkaa kieltämään. Tämä vastaus oli asiallinen kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi