Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen viestiin ei pystynytkään vastaamaan suoraan joten vastaan nyt erilliseen viestiin vastaukseni koskien tarot-korttien tulkitsemista.
Haluaisin siis aivan käytännönläheistä opetusta erilaisiin pöytiin sekä itse korttien tulkitsemiseen. Olisi myös hyvä saada selville saloja jotta oppisi syventämään ymmärrystä korttien suhteen. Se kaikki tuntuu kovin vaikealta eikä meinaa päähänkään jäädä koskaan ne korttien merkitykset. Mietin löytyykö sellaista opettamista ollenkaan. Kiitos jos joku vastaisi minulle tähän asiaan.
Tiedoksi, niillä korteilla ei ole mitään merkityksiä. Yhtä hyvin voisit plärätä tyhjiä pahvilappuja.
Ei se ole sama asia, tyhjille pahvilapuille ei ole annettu merkityksiä. Jos taas ajattelit että tyhjiä pahvilappuja tulkittaisiin intuitiivisesti niin silloin on j
Miten se pahvilappu tietää merkityksensä? Millä mekanismilla se toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähillä tiedoilla on suurin ääni yleensä. Eniten astrologiaa arvostelevat eivät varmaankaan ole lukeneet ainuttakaan kirjaa aiheesta. Jos viikkolehtien horoskooppien perusteella sanoo astrologiaa hömpäksi niin vähäinen on tietämys. Ei tiedä silloin juuri mitään astrologiasta.
No kun ilmeisesti olet lukenut paljonkin kirjoja niin voitko vastata kahteen helppoon kysymykseen:
- millä mekanismilla planeetat vaikuttavat?- miksi vain tämä mikroskooppisen pieni miljardisosa kaikista planeetoista vaikuttaa, eivätkä ne kaikki?
Voi tulla aika pitkäksi vastausta vartoillessa.
Mitä olette horoskooppimerkiltänne jotka ette usko astrologiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelliseen viestiin ei pystynytkään vastaamaan suoraan joten vastaan nyt erilliseen viestiin vastaukseni koskien tarot-korttien tulkitsemista.
Haluaisin siis aivan käytännönläheistä opetusta erilaisiin pöytiin sekä itse korttien tulkitsemiseen. Olisi myös hyvä saada selville saloja jotta oppisi syventämään ymmärrystä korttien suhteen. Se kaikki tuntuu kovin vaikealta eikä meinaa päähänkään jäädä koskaan ne korttien merkitykset. Mietin löytyykö sellaista opettamista ollenkaan. Kiitos jos joku vastaisi minulle tähän asiaan.
Tiedoksi, niillä korteilla ei ole mitään merkityksiä. Yhtä hyvin voisit plärätä tyhjiä pahvilappuja.
Ei se ole sama asia, tyhjille pahvilapuille ei ole annettu merkityksiä. Jos taas ajattelit että tyhjiä pahvilap
Ei se tyhjä pahvilappu tiedäkään mutta niille taroteille on jokaiselle annettu oma tulkinta etukäteen. Tämä on perinteinen Tarot-pakka. Pakassa on mukana vihko jossa on tulkinta jokaiselle kortille. On myös erilaisia versioita erilaisista tulkinnallisista korteista ja jokaisella pakalla on oma systeeminsä. Ainahan voi itse ajatella kortin merkitystä intuitiivisesti enemmän. Monesti mieleen tulee lisää ajatuksia esimerkiksi ajan henkeen sopien. Jokainen tulkitsee omalla tavallansa vapaasti erilaisia kortteja. On myös jokaisen tulkitsijan vastuulla kertoa omasta tavastansa tulkita.
En seurustelisi paholaisen palvelijan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän paholainen on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän paholainen on kyseessä?
saatana
"Ei se tyhjä pahvilappu tiedäkään mutta niille taroteille on jokaiselle annettu oma tulkinta etukäteen. Tämä on perinteinen Tarot-pakka. Pakassa on mukana vihko jossa on tulkinta jokaiselle kortille. On myös erilaisia versioita erilaisista tulkinnallisista korteista ja jokaisella pakalla on oma systeeminsä. Ainahan voi itse ajatella kortin merkitystä intuitiivisesti enemmän. Monesti mieleen tulee lisää ajatuksia esimerkiksi ajan henkeen sopien. Jokainen tulkitsee omalla tavallansa vapaasti erilaisia kortteja. On myös jokaisen tulkitsijan vastuulla kertoa omasta tavastansa tulkita."
Niin, siis joku ihminen on ne laput keksinyt ja keksinyt myös tulkinnat niille. Vaikka nykypäivänä joku tulkitsisi niitä täydellisen oikein alkuperäisen ohjeen mukaan, se olisi silti sen yhden ihmisen päästä koko juttu. Tavallisen ihmisen, kuten naapurin Jorma.
Vierailija kirjoitti:
"Ei se tyhjä pahvilappu tiedäkään mutta niille taroteille on jokaiselle annettu oma tulkinta etukäteen. Tämä on perinteinen Tarot-pakka. Pakassa on mukana vihko jossa on tulkinta jokaiselle kortille. On myös erilaisia versioita erilaisista tulkinnallisista korteista ja jokaisella pakalla on oma systeeminsä. Ainahan voi itse ajatella kortin merkitystä intuitiivisesti enemmän. Monesti mieleen tulee lisää ajatuksia esimerkiksi ajan henkeen sopien. Jokainen tulkitsee omalla tavallansa vapaasti erilaisia kortteja. On myös jokaisen tulkitsijan vastuulla kertoa omasta tavastansa tulkita."
Niin, siis joku ihminen on ne laput keksinyt ja keksinyt myös tulkinnat niille. Vaikka nykypäivänä joku tulkitsisi niitä täydellisen oikein alkuperäisen ohjeen mukaan, se olisi silti sen yhden ihmisen päästä koko juttu. Tavallisen ihmisen, kuten naapurin Jorma.
Vähän niinkuin kaikki uskonnot... silti jopa lakeja säädetään niiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset, teillä on kuitenkin sama taipumus harhoihin?
En voisi.