Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?
Kommentit (251)
Voisin. Olisi kiva oppia jotain uutta.
Siis sanon tämän sillä varauksella, että tyyppi on muuten täyspäinen. Ei mikään hörhö, joka soittelee shamaanirumpuja ja joikaa.
Kortit ja kristallit ok jos äö140+ ja viihdettä.
Ei se este olisi, vaikka noita hömppänä pidänkin. Se voisi olla kivaa, jos nainen olisi vähän hömppä kun itse olen niin kuivan rationaalinen joka asiassa. Avaisi mun horisonttia vähän, edes leikkimielisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ei se este olisi, vaikka noita hömppänä pidänkin. Se voisi olla kivaa, jos nainen olisi vähän hömppä kun itse olen niin kuivan rationaalinen joka asiassa. Avaisi mun horisonttia vähän, edes leikkimielisesti.
Huumorintajua sinä tarvitset. Vapauta itseäsi ettet olisi sitten niin kuivakka. Tutki maailmaa avoimesti, siihen pystyt itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Kumppanin älykkyys on minulle erittäin tärkeää, enkä voisi ikinä suhtautua tasa-arvoisesti ihmiseen joka uskoo hömppään. Kattaa kaikki uskonnot, pseudotieteet, uskomushoidot jne. Mielestäni ihminen on älyllisesti kehitysvammainen jos pitää mitään tuollaista edes "leikillään" totena.
N44
Olisin voinut kirjoittaa edellä olevan itse. 100% täysin samaa mieltä.
M46
Yleensä ne jotka kieltävät tällaiset asiat kokonaan ovat ihmisiä jotka eivät niihin ole koskaan perehtyneetkään eikä heitä edes kiinnosta. Jos itsellä on kymmenien vuosien kokemus ja kiinnostus taustalla, niin miksi uskoisin niitä joilla ei ole mitään pohjaa puhua näistä. En voi huomioida mielipiteitä, jos taustalla ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Kumppanin älykkyys on minulle erittäin tärkeää, enkä voisi ikinä suhtautua tasa-arvoisesti ihmiseen joka uskoo hömppään. Kattaa kaikki uskonnot, pseudotieteet, uskomushoidot jne. Mielestäni ihminen on älyllisesti kehitysvammainen jos pitää mitään tuollaista edes "leikillään" totena.
N44
M46Yleensä ne jotka kieltävät tällaiset asiat kokonaan ovat ihmisiä jotka eivät niihin ole koskaan perehtyneetkään eikä heitä edes kiinnosta. Jos itsellä on kymmenien vuosien kokemus ja kiinnostus taustalla, niin miksi uskoisin niitä joilla ei ole mitään pohjaa puhua näistä. En voi huomioida mielipiteitä, jos taustalla ei ole tietoa.
Voihan sitä tutkia vaikka yksisarvisten kasvatusta ja ruokavalioita koko elämänsä. Silti se olisi vain hömppäistä mielikuvitusleikkiä ilman yhteyttä todellisuuteemme.
Länsimainen astrologia on saanut alkunsa yli 3000 vuotta sitten Babyloniassa. En missään nimessä usko sen olevan täyttä hömppää. Minun kohdallani se on ollut käsittämättömän oikeassa. Olen aina tuntenut että varsinainen horoskooppimerkkini ei täysin kuvaa minua. Olen tuntenut olevani enemmän toinen merkki. Kunnes astrologisesta kartasta selvisi, että merkki joksi koin itseni enemmän on nouseva merkkini. Sama merkki on myös Kuussa ja Venuksessa.
Olen tehnyt useita ÄO- testejä, saanut todella hyviä tuloksia. Ja uskon astrologiaan ja olen kiinnostunut siitä.
Jos on kaunis nainen ja hyvä sängyssä ei nuo höpsötykset haittaisi
Mitä pahaa on olla kiinnostunut henkisistä kysymyksistä? Monet lukevat romaaneja ja muita satukirjoja, harrastavat tietokonepelejä ym. Minulle nämä ovat hömppää mitä itse en jaksaisi. Mieluummin pohdin näitä henkisiä juttuja. Enemmän niistä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
M46Yleensä ne jotka kieltävät tällaiset asiat kokonaan ovat ihmisiä jotka eivät niihin ole koskaan perehtyneetkään eikä heitä edes kiinnosta. Jos itsellä on kymmenien vuosien kokemus ja kiinnostus taustalla, niin miksi uskoisin niitä joilla ei ole mitään pohjaa puhua näistä. En voi huomioida mielipiteitä, jos taustalla ei ole tietoa.
Esim horoskooppeihin, siis siihen että tietyt taivaankappaleet vaikuttavat ihmisten luonteisiin ja elämään, ei tarvitse perehtyä yhtään tätä perusideaa pidemmälle tietääkseen miten hirveää roskaa ne ovat. Niihin uskovalla ei ole alkeellistakaan ymmärrystä esim avaruudesta, taivaankappaleista ja mittasuhteista tai fysiikan laeista. Se, että perusidean ympärille ja ihan tahallisesti ympätty hirveästi mystistä tauhkaa ei tee siitä ollenkaan parempaa, vaan päinvastoin. Horoskooppien hömppyys ei ole "mielipide" vaan tieteellinen fakta.
Ja ei, yksikään oikeasti älykäs ei noihin voi uskoa millään lailla, ja joka pitää sitä mielipideasiana on minun kirjoissani heikkolahjainen eikä hänen pitäisi olla äänioikeuskelpoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
M46Yleensä ne jotka kieltävät tällaiset asiat kokonaan ovat ihmisiä jotka eivät niihin ole koskaan perehtyneetkään eikä heitä edes kiinnosta. Jos itsellä on kymmenien vuosien kokemus ja kiinnostus taustalla, niin miksi uskoisin niitä joilla ei ole mitään pohjaa puhua näistä. En voi huomioida mielipiteitä, jos taustalla ei ole tie
Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään.
Uskon jossain määrin, mutta astrologisessa tulkinnassa en ole varsinaisesti käynyt. Kävin kerran selvänäkijällä joka oli perehtynyt myös astrologiaan. Hän kertoi istunnossa selvänäköisesti mitä näkee minusta ja elämästäni ja koin kuvauksen paikkaansa pitävänä. Lopuksi hän kysyi että olenko horoskoopiltani vesimies koska kaikki hänen kertomansa asiat sopivat siihen merkkiin. Olen minä.
"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."
Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N44
M46Yleensä ne jotka kieltävät tällaiset asiat kokonaan ovat ihmisiä jotka eivät niihin ole koskaan perehtyneetkään eikä heitä edes kiinnosta. Jos itsellä on kymmenien vuosien kokemus ja kiinnostus taustalla, niin miksi uskoisin niitä joilla ei ole mitään pohjaa puhua näistä. En v
HeNkIsYyDeStÄ 🥴🥱🙄
Vierailija kirjoitti:
"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."
Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.
Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita.
Siinähän tykkää, kunhan ei usko.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaunis nainen ja hyvä sängyssä ei nuo höpsötykset haittaisi
Kaunis nainen, hyvä sängyssä ja kaiken lisäksi vielä noita :)
Mä oon tommonen! Teen työkseni tarot tulkintoja ja jonkun verran tiedän astrologiastakin. Viihdehoroskooppeja en seuraa.
Mun mies piti mun juttuja ihan huuhaana aluks kun tavattiin, mutta kunnioitti tätä puolta ja muutenkin mun elämäntyyliä ja oli myös jonkun verran kiinnostunu siitä. Pikkuhiljaa se alko tosin itekin epäilemään että voiko mun kortit oikeesti olla oikeessa kun kuuli mun asiakastyötä ja tein sille tulkinnan. Nykyään se uskoo, että jotain siinä on mitä hän ei ymmärrä koska kortit on kertonu mulle monta asiaa hänestä ennen kun hän on ite niistä puhunut. Isoin silmien avaus sille oli kun oltiin eri kaupungeissa ja kattelin kortteja muuten vaan, mutta näin sieltä että hän onkin juomassa vaikka piti olla ihan muualla. Ei oltu oltu siis moneen tuntiin yhteydessä ja se oli itseasiassa jopa eka kerta kun hän joi meidän suhteen aikana. Anyway laitoin hänelle viestiä mitä kortit kertoo ja siitä päivästä lähtien hän on jopa kavereilleen todennut, ettei multa voi salata mitään :D Oikeesti voi, enhän mä nyt kaikkea nää mut kyllä sieltä aika paljon asioita toisinaan selviää.
Itseasiassa myös muut mun tapailukumppanit on jossain kohtaa halunnu oman tulkinnan, vaikka on aluks ollu skeptisiä. Oon nähny esim yhdelle ketä tapailin puol vuotta, sen tulevan kumppanin kuukautta ennen ku se tapas sen. Tunsin myös aina jos se oli treffeillä toisen kanssa ja kortit vahvisti, sillon kysyin aina et miten deitit meni vaikka tiesin jo. Ja yhdeltä kysyin joskus suoraan että miksi mun kortit näyttää että sillä on LASTEN äidin kanssa riitaa, vaikka se oli kertonu että sillä on yksi lapsi ja ei riitoja sen äidin kanssa. Se myöns siinä vaiheessa, että lapsia onkin kaks ja joku toinen nainen odottaa hänelle lasta ja sen kanssa on riitaa.
M46