Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
121/251 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tommonen! Teen työkseni tarot tulkintoja ja jonkun verran tiedän astrologiastakin. Viihdehoroskooppeja en seuraa. 

Mun mies piti mun juttuja ihan huuhaana aluks kun tavattiin, mutta kunnioitti tätä puolta ja muutenkin mun elämäntyyliä ja oli myös jonkun verran kiinnostunu siitä. Pikkuhiljaa se alko tosin itekin epäilemään että voiko mun kortit oikeesti olla oikeessa kun kuuli mun asiakastyötä ja tein sille tulkinnan. Nykyään se uskoo, että jotain siinä on mitä hän ei ymmärrä koska kortit on kertonu mulle monta asiaa hänestä ennen kun hän on ite niistä puhunut. Isoin silmien avaus sille oli kun oltiin eri kaupungeissa ja kattelin kortteja muuten vaan, mutta näin sieltä että hän onkin juomassa vaikka piti olla ihan muualla. Ei oltu oltu siis moneen tuntiin yhteydessä ja se oli itseasiassa jopa eka kerta kun hän joi meidän suhteen aikana. Anyway laitoin hänelle viestiä mitä kortit kertoo ja siitä päivästä lähtien hän on

Kiinnostavaa. Olet aika hyvä tulkitsemaan. Itse en ole koskaan onnistunut noin hyvin ja joudun opas kirjoista lukemaan merkityksiä. Ilmeisesti tähän oppii ja samalla omakin herkkyys lisääntyy.

Vierailija
122/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olisi kiva oppia jotain uutta. 

Siis sanon tämän sillä varauksella, että tyyppi on muuten täyspäinen. Ei mikään hörhö, joka soittelee shamaanirumpuja ja joikaa.

Olisi ihanaa rummuttaa ja laulaa ja vaipua meditatiiviseen tilaan. Mitä pahaa siinä muka on. Pitäisi kyllä olla omakotitalo ja oma rauha, muuten ei viitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sinulla on mielipiteesi mutta ei se tee asiasta totuutta kuitenkaan.

Vierailija
124/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.

Vierailija
125/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän tykkää, kunhan ei usko.

Aika jännä vastaus, toisaalta joskus on niin ettei tiedä uskooko mutta haluaa olla avoin sekä avarakatseinen asioiden suhteen.

Vierailija
126/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin. Olisi kiva oppia jotain uutta. 

Siis sanon tämän sillä varauksella, että tyyppi on muuten täyspäinen. Ei mikään hörhö, joka soittelee shamaanirumpuja ja joikaa.

Olisi ihanaa rummuttaa ja laulaa ja vaipua meditatiiviseen tilaan. Mitä pahaa siinä muka on. Pitäisi kyllä olla omakotitalo ja oma rauha, muuten ei viitsi.

Rakastan kaikkea rentoutumista. Olen kerran käynyt äänimaljahoidossa ja se oli ihana elämys.

Vierailija
127/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tehnyt useita ÄO- testejä, saanut todella hyviä tuloksia. Ja uskon astrologiaan ja olen kiinnostunut siitä.

Itsehän olen Harvardin fysiikan laitoksella professorina ja juttelen joka viikonloppu kuolleiden esi-isieni kanssa meedioistunnoissa.

Lisäksi kaikki tuntemani tohtoritason tieteilijät harrastavat astrologiaa.

Vierailija
128/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tommonen! Teen työkseni tarot tulkintoja ja jonkun verran tiedän astrologiastakin. Viihdehoroskooppeja en seuraa. 

Mun mies piti mun juttuja ihan huuhaana aluks kun tavattiin, mutta kunnioitti tätä puolta ja muutenkin mun elämäntyyliä ja oli myös jonkun verran kiinnostunu siitä. Pikkuhiljaa se alko tosin itekin epäilemään että voiko mun kortit oikeesti olla oikeessa kun kuuli mun asiakastyötä ja tein sille tulkinnan. Nykyään se uskoo, että jotain siinä on mitä hän ei ymmärrä koska kortit on kertonu mulle monta asiaa hänestä ennen kun hän on ite niistä puhunut. Isoin silmien avaus sille oli kun oltiin eri kaupungeissa ja kattelin kortteja muuten vaan, mutta näin sieltä että hän onkin juomassa vaikka piti olla ihan muualla. Ei oltu oltu siis moneen tuntiin yhteydessä ja se oli itseasiassa jopa eka kerta kun hän joi meidän suhteen aikana. Anyway laitoin hänelle viestiä mitä k

Saa nähä miten tää lainaus menee, mutta siis vastaus tähän:

"Kiinnostavaa. Olet aika hyvä tulkitsemaan. Itse en ole koskaan onnistunut noin hyvin ja joudun opas kirjoista lukemaan merkityksiä. Ilmeisesti tähän oppii ja samalla omakin herkkyys lisääntyy."

Korttien lukeminen vaatii just sitä harjoitusta. Jokaisella kortilla on tosi paljon eri merkityksiä, jokaisesta sais varmasti kokonaisen kirjan. Mut tosiaan tosta se usein lähtee, että kirjan kanssa ensin tulkitsee, mut ne on ihan niitä ekoja askelia. Kannattaa myös selvittää useampia näkemyksiä korteista ja sit miten astrologia liittyy kortteihin (helpottaa tulkintoja jos yhdistää astrologian niihin). Sit mitä eri kortti ryhmät edustaa, elementit, numerot, kuninkaalliset. 

Kun nää alkaa oleen hallussa niin sit lähdetään miettimään miten ne kortit yhdistyy. Esim moni alottelija pitää rakastavaisia tosi ihana rakkauden korttina, vaikka riippuen kortti yhteydessä se on myös valinnan kortti (astrologinen merkitys kaksoset) ja saattaa kertoa myös erosta. 

Sekään ei vielä riitä kovin tarkkoihin tulkintoihin, että osaa kortit ja osaa soveltaa yhdistelmiä vaan sit tulee esiin intuitio ja vaikka sitä voi harjoittaa, kaikki ei löydä sitä koskaan. Toisilla se taas on ollu vahva aina. Mä esim suosittelen aina enne unien näkijöille tulkintojen kokeilua, tai lähinnä oman tulkinta tavan löytämistä jos yhtään kiinnostaa kyseiset asiat. Tulkita voi myös tarottien lisäks esim pelikorteilla, riimuilla, pikkuesineillä, astronopilla jne. 

Ite en oo koskaan nähnyt enne unia, mut pienenä oli tilanteita, joissa tiesin etukäteen mitä tapahtuu. Esim kun olin ala-asteella meidän täysin terve koira oli hoidossa ja kun kodin lankapuhelin alko soita kysyin äidiltä mitä meidän koiralle on käynyt ennen ku mun äiti edes vastas. Se koira oli ihan yllättäen kuollut. 

Intuitio on muuten myös siitä haastava, että jos se on vahva sitä pitää oppia rajaamaan suojatakseen itseään. Se pitää myös opetella erottamaan omista peloista koska pelot ja intuitio sekottuu usein. 

Vierailija
129/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi seurustella eikä kaveruuskaan kiinnostaisi. Jo kysymys "mikä olet horoskoopiltasi" nostaa karvat pystyyn lopullisesti, eikä positiivisessa mielessä. Noin tyhmät kysymykset sopivat esim blondien missikilpailijoiden haastatteluihin mutta eivät normifiksujen aikuisten väliseen keskusteluun.

M26

Vierailija
130/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella eikä kaveruuskaan kiinnostaisi. Jo kysymys "mikä olet horoskoopiltasi" nostaa karvat pystyyn lopullisesti, eikä positiivisessa mielessä. Noin tyhmät kysymykset sopivat esim blondien missikilpailijoiden haastatteluihin mutta eivät normifiksujen aikuisten väliseen keskusteluun.

M26

Oikeesti noista jutuista kunnolla kiinnostuneet ei kysy sun horoskooppia. Ne selvittää salakavalasti missä oot syntynyt, millon ja parhaimmillaan mihin aikaan. Ei ne tee mtn sun horoskoopilla ku ne haluu koko astrologisen kartan. Ja sieltä ne näkee senki kannattaako sulle ees mainita asiasta, koska sieltä näkee esim 8 ja 9 huoneen sijainneista ja merkeistä jo paljolti sen ootko esim täysin vastaan astrologiaan. :D 

Vierailija
131/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies piti mun juttuja ihan huuhaana aluks kun tavattiin, mutta kunnioitti tätä puolta ja muutenkin mun elämäntyyliä ja oli myös jonkun verran kiinnostunu siitä. Pikkuhiljaa se alko tosin itekin epäilemään että voiko mun kortit oikeesti olla oikeessa kun kuuli mun asiakastyötä ja tein sille tulkinnan. Nykyään se uskoo, että jotain siinä on mitä hän ei ymmärrä koska kortit on kertonu mulle monta asiaa hänestä ennen kun hän on ite niistä puhunut. Isoin silmien avaus sille oli kun oltiin eri kaupungeissa ja kattelin kortteja muuten vaan, mutta näin sieltä että hän onkin juomassa vaikka piti olla ihan muualla. Ei oltu oltu siis moneen tuntiin yhteydessä ja se oli itseasiassa jopa eka kerta kun hän joi meidän suht

Hyvä kun mainitsit tämän intuition, olet täysin oikeassa. Intuitioon tulee kuitenkin luottaa ja tulkita mahdollisimman rehellisesti mutta määräänsä enempää emme itse pysty vaikuttamaan. Kaikki tieto joka meille annettaan on se tieto minkä saa. Tästäkin syystä täytyy itse toimia mahdollisimman rehellisesti sekä aidosti mutta hyväksyä se että emme saa mitään tietoa mitä emme vain saa. Tulkinnan saajan vastuulla on ymmärtää sekä hyväksyä tämä tosiasia. Tulkinnan saajan tulee myös hyväksyä se että tulkitsija tekee parhaansa mutta ei saisi itsekään olla valheellisin mielin liikenteessä tai huijata.

Vierailija
132/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.k, mutta ei saa soittaa telkkarin astro-ohjelmaan. 

Vierailija
133/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O.k, mutta ei saa soittaa telkkarin astro-ohjelmaan. 

Miksi ei saisi soittaa sinne?

Vierailija
134/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin Astral-TV.  "Änkytys" tai sitten kova kritiikki. 

Vierailija
135/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies piti mun juttuja ihan huuhaana aluks kun tavattiin, mutta kunnioitti tätä puolta ja muutenkin mun elämäntyyliä ja oli myös jonkun verran kiinnostunu siitä. Pikkuhiljaa se alko tosin itekin epäilemään että voiko mun kortit oikeesti olla oikeessa kun kuuli mun asiakastyötä ja tein sille tulkinnan. Nykyään se uskoo, että jotain siinä on mitä hän ei ymmärrä koska kortit on kertonu mulle monta asiaa hänestä ennen kun hän on ite niistä puhunut. Isoin silmien avaus sille oli kun oltiin eri kaupungeissa ja kattelin kortteja muuten vaan, mutta näin sieltä että hän onkin juomassa vaikka piti olla ihan muualla. Ei oltu oltu siis moneen tuntiin yhteydessä ja se oli

Kannattaa aina olla avoin molemmin puolin jos on tyytymättömyyttä tai herää kysymyksiä tulkintoihin liittyen. Suurimmilta pettymyksiltä välttyisimme kun puhuisimme sekä sopisimme kaikki asiamme. Tarot-tulkintoihin voi liittyä myös kysymyksiä joiden avulla tulkinta voi myöskin parantua, asioista voi myös keskustella jolloin saattaa saada vieläkin enemmän irti asioista. Selvänäkijätkin tai meediotkin voivat kysyä kysymyksiä. Kaikki kyselijät eivät ole hakemassa sinulta tietoa joten ei kannata leimata kaikkia heti huijareiksi. Jokainen tekee omalla tavallansa asioita joten kannattaa lopettaa mustavalkoinen vertailu. Luovuutta kehiin ja käyttäkää mielikuvitusta, ottakaa rohkeasti kummallisemmatkin ajatukset esille.

Vierailija
136/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on ongelma ettei voisi?

Minullakin on kymmenkunta Tarot korttipakkaa. Pidän taiteellisista korteista ja välillä on kiva nostaa kortti vaikkapa päivän ajatukseksi. Jos kortit eivät kiinnosta niin ei niistä ole pakko puhua. M44

Vierailija
137/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakin on kymmenkunta Tarot korttipakkaa. Pidän taiteellisista korteista ja välillä on kiva nostaa kortti vaikkapa päivän ajatukseksi. Jos kortit eivät kiinnosta niin ei niistä ole pakko puhua. M44

Ongelmani näissä on taikausko joka ei perustu yhtään mihinkään.

Ihminen joka uskoo näin hatariin himmeleihin on kirjoissani älyltään heikkolahjainen.

En voi kunnioittaa heikkolahjaista tasavertaisena kumppanina, vaikka toki heillä on oikeutensa ja paikkansa yhteiskunnassa siinä missä muillakin.

Vierailija
138/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani näissä on taikausko joka ei perustu yhtään mihinkään.

Ihminen joka uskoo näin hatariin himmeleihin on kirjoissani älyltään heikkolahjainen.

En voi kunnioittaa heikkolahjaista tasavertaisena kumppanina, vaikka toki heillä on oikeutensa ja paikkansa yhteiskunnassa siinä missä muillakin.

Olet varmasti ihmeellinen itse.

Vierailija
139/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon mikään ole niin epämiehekästä kuin nuo asiat. Siispä en voisi.

Vierailija
140/251 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon mikään ole niin epämiehekästä kuin nuo asiat. Siispä en voisi.

Ehkä enemmänkin naisten juttu kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä