Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
41/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi kyllä olla säännöllinen psykiatrikontakti ja lääkkeet kohdallaan. Nuo mielikuvituksen luomat hengenasiat kun tuppaavat helposti heittämään yli.

Vierailija
42/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi kyllä olla säännöllinen psykiatrikontakti ja lääkkeet kohdallaan. Nuo mielikuvituksen luomat hengenasiat kun tuppaavat helposti heittämään yli.

Ne tarotit on vain kortteja. Ihminen luo sen kaiken siihen ympärille. Itse kortit eivät liity mihinkään. Voi korttiraukkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologia kiinnostaa. Olen tehnyt itselleni astrologisen kartan. Voi tehdä Astro.fi sivustolla. Ja jos tietää tarkan syntymäkellonajan niin saa tietää nousevan merkkinsä. Sieltä pikatulkinta niin näkee missä merkissä on Kuu, Merkurius, Mars ja Venus. Jos ei tiedä synt.kellonaikaa niin laittaa 12.00, niin Kuu, Merkurius, Mars ja Venus menee oikein. Nouseva merkki ei mene oikein, siihen pitää olla tarkka kellonaika. Moni ihminen on enemmän samanlainen kuin nouseva merkkinsä. Itsekkin olen. 

Vierailija
44/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut astrologiasta. Ja samaan aikaan myös tieteestä kuten kvanttifysiikasta ja tähtitieteestä. Eivät ne sulje toisiaan pois.

Vierailija
45/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kiinnostunut astrologiasta. Ja samaan aikaan myös tieteestä kuten kvanttifysiikasta ja tähtitieteestä. Eivät ne sulje toisiaan pois.

Niin, astrologiahan on muinainen sumerien oppi. Kai sitä voi tutkia historiallisestakin näkökulmasta.

Vierailija
46/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos horoskooopit ja tarot-kortit ovat ihmiselle pelkkä harrastus, jonka höpsöyden hän itsekin tietää, sitten ehkä voisin. Jos hän on tuon hömpän kanssa tosissaan, sitten mahdoton ajatus. Ei sellaista ihmistä voi pitää henkisesti täysikasvuisena.

M

Vierailija
47/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Sehän kertoo vain siitä, että ihminen ei ole ennakkoluuloinen, ahdasmielinen tai tiukkapipoinen

Vierailija
48/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppi ja astrologia ovat hieman eri asia. Lehtien horoskoopitkin on ammattiastrologien laatimia. Oma astrologinen karttani on käsittämättömän oikeassa. Ennen kun aloin harrastaa astrologiaa niin pidin sitä täysin hömppänä. En enää. 

Vierailija
49/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut yliopistossa. Ja uskon astrologiaan täysin. Astrologia on hieman sama kuin ufologia. Jos puhuu ufoista niin pidetään höpönä. Täytyy osata toisistaan ammattiastrologia ja ammattiufologia. Tämä vain esimerkkinä.

Vierailija
50/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa onkin sitten oma enkeli- sekä opaslogia. Nännännää. Hihhih.

Vierailija
51/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, vaikka en itse usko niihin

Vierailija
52/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiastrologia ei ole mitään hömppää. Itselläni se on ällistyttävän oikeassa. Aurinkomerkkini, siis horoskooppimerkkini mukaan en tuisi toimeen Härkien kanssa. Kunnes sain selville nousevan merkkini, joka on Skorpioni. Tulen erittäin hyvin toimeen härkien kanssa. 

Vierailija
53/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän suhtautumisesta niihin. Jos suhtautuu niinkuin vitsikirjaan ja vaikka pasianssiin, niin mikäpä jottei. Mutta jos oikeasti uskoi moiseen, niin en. Itseäni ne eivät kiinnosta.

Vierailija
54/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskellut yliopistossa. Ja uskon astrologiaan täysin. Astrologia on hieman sama kuin ufologia. Jos puhuu ufoista niin pidetään höpönä. Täytyy osata toisistaan ammattiastrologia ja ammattiufologia. Tämä vain esimerkkinä.

Mitähän mahdoit opiskella yliopistossa? Eikö opintojesi aikana selvinnyt, että vakavasti otettava tiede ja astrologia ovat valovuoden päässä toisistaan. Jos ei, yliopisto on epäonnistunut surkeasti sivistystehtävässään.

Vierailija
55/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. 

Vierailija
56/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän mahdoit opiskella yliopistossa? Eikö opintojesi aikana selvinnyt, että vakavasti otettava tiede ja astrologia ovat valovuoden päässä toisistaan. Jos ei, yliopisto on epäonnistunut surkeasti sivistystehtävässään.

Yliopistossa voi opiskella ufologiaakin nykyään.

Vierailija
57/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
58/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa onkin sitten oma enkeli- sekä opaslogia. Nännännää. Hihhih.

Kiinnostaisiko teitä opiskella hieman opaslogiaa? Olen tosissani.

Vierailija
59/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa voi opiskella ufologiaakin nykyään.

Yliopistoja on monenlaisia. On yliopistoja ja sitten "yliopistoja". Ufologia ei ole kansainvälisen tiedeyhteisön tieteelliseksi hyväksymä tutkimusala.

Vierailija
60/251 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opaslogia tukee näitä teidänkin kiinnostuksen kohteita. Astrologia on ollut joskus munkin lemppari. Kvanttifysiikka samaten. Tutkin kaikkea mahdollista aina, tutkiminen on hauskaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän