Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi kyllä olla säännöllinen psykiatrikontakti ja lääkkeet kohdallaan. Nuo mielikuvituksen luomat hengenasiat kun tuppaavat helposti heittämään yli.
Ne tarotit on vain kortteja. Ihminen luo sen kaiken siihen ympärille. Itse kortit eivät liity mihinkään. Voi korttiraukkoja.
Astrologia kiinnostaa. Olen tehnyt itselleni astrologisen kartan. Voi tehdä Astro.fi sivustolla. Ja jos tietää tarkan syntymäkellonajan niin saa tietää nousevan merkkinsä. Sieltä pikatulkinta niin näkee missä merkissä on Kuu, Merkurius, Mars ja Venus. Jos ei tiedä synt.kellonaikaa niin laittaa 12.00, niin Kuu, Merkurius, Mars ja Venus menee oikein. Nouseva merkki ei mene oikein, siihen pitää olla tarkka kellonaika. Moni ihminen on enemmän samanlainen kuin nouseva merkkinsä. Itsekkin olen.
Olen kiinnostunut astrologiasta. Ja samaan aikaan myös tieteestä kuten kvanttifysiikasta ja tähtitieteestä. Eivät ne sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Olen kiinnostunut astrologiasta. Ja samaan aikaan myös tieteestä kuten kvanttifysiikasta ja tähtitieteestä. Eivät ne sulje toisiaan pois.
Niin, astrologiahan on muinainen sumerien oppi. Kai sitä voi tutkia historiallisestakin näkökulmasta.
Jos horoskooopit ja tarot-kortit ovat ihmiselle pelkkä harrastus, jonka höpsöyden hän itsekin tietää, sitten ehkä voisin. Jos hän on tuon hömpän kanssa tosissaan, sitten mahdoton ajatus. Ei sellaista ihmistä voi pitää henkisesti täysikasvuisena.
M
Kyllä voisin. Sehän kertoo vain siitä, että ihminen ei ole ennakkoluuloinen, ahdasmielinen tai tiukkapipoinen
Horoskooppi ja astrologia ovat hieman eri asia. Lehtien horoskoopitkin on ammattiastrologien laatimia. Oma astrologinen karttani on käsittämättömän oikeassa. Ennen kun aloin harrastaa astrologiaa niin pidin sitä täysin hömppänä. En enää.
Olen opiskellut yliopistossa. Ja uskon astrologiaan täysin. Astrologia on hieman sama kuin ufologia. Jos puhuu ufoista niin pidetään höpönä. Täytyy osata toisistaan ammattiastrologia ja ammattiufologia. Tämä vain esimerkkinä.
Mullapa onkin sitten oma enkeli- sekä opaslogia. Nännännää. Hihhih.
Kyllä, vaikka en itse usko niihin
Ammattiastrologia ei ole mitään hömppää. Itselläni se on ällistyttävän oikeassa. Aurinkomerkkini, siis horoskooppimerkkini mukaan en tuisi toimeen Härkien kanssa. Kunnes sain selville nousevan merkkini, joka on Skorpioni. Tulen erittäin hyvin toimeen härkien kanssa.
Riippuu vähän suhtautumisesta niihin. Jos suhtautuu niinkuin vitsikirjaan ja vaikka pasianssiin, niin mikäpä jottei. Mutta jos oikeasti uskoi moiseen, niin en. Itseäni ne eivät kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskellut yliopistossa. Ja uskon astrologiaan täysin. Astrologia on hieman sama kuin ufologia. Jos puhuu ufoista niin pidetään höpönä. Täytyy osata toisistaan ammattiastrologia ja ammattiufologia. Tämä vain esimerkkinä.
Mitähän mahdoit opiskella yliopistossa? Eikö opintojesi aikana selvinnyt, että vakavasti otettava tiede ja astrologia ovat valovuoden päässä toisistaan. Jos ei, yliopisto on epäonnistunut surkeasti sivistystehtävässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän mahdoit opiskella yliopistossa? Eikö opintojesi aikana selvinnyt, että vakavasti otettava tiede ja astrologia ovat valovuoden päässä toisistaan. Jos ei, yliopisto on epäonnistunut surkeasti sivistystehtävässään.
Yliopistossa voi opiskella ufologiaakin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa onkin sitten oma enkeli- sekä opaslogia. Nännännää. Hihhih.
Kiinnostaisiko teitä opiskella hieman opaslogiaa? Olen tosissani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistossa voi opiskella ufologiaakin nykyään.
Yliopistoja on monenlaisia. On yliopistoja ja sitten "yliopistoja". Ufologia ei ole kansainvälisen tiedeyhteisön tieteelliseksi hyväksymä tutkimusala.
Opaslogia tukee näitä teidänkin kiinnostuksen kohteita. Astrologia on ollut joskus munkin lemppari. Kvanttifysiikka samaten. Tutkin kaikkea mahdollista aina, tutkiminen on hauskaakin.
Täytyisi kyllä olla säännöllinen psykiatrikontakti ja lääkkeet kohdallaan. Nuo mielikuvituksen luomat hengenasiat kun tuppaavat helposti heittämään yli.