Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
221/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Hörhöys on red flag.

Kaikki eivät ole hörhöjä ja moni asia on mielenkiintoinen.

Sitten on eroteltava osaavat tekijät muista ja tärkeimpänä ne huijarit jotka pilaavat kaikkien mainetta. 

Vierailija
222/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Aikuinen ihminen ei tarvitse mitään kuvakortteja tai tähtikarttoja reflektoidessaan omaa käytöstä ja luonteenpiirteitä. Eiköhän ne syyt niihin löydy aivan sieltä eletystä elämästä, lapsuudenkokemuksista ja ihmissuhteista. En näe miten joku kortti tai kartta voisi tietää minusta syvemmin kuin minä itse. Masentaa aina jos kivasta tyypistä selviää, että onkin joku tarot-hörhö. N41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Aikuinen ihminen ei tarvitse mitään kuvakortteja tai tähtikarttoja reflektoidessaan omaa käytöstä ja luonteenpiirteitä. Eiköhän ne syyt niihin löydy aivan sieltä eletystä elämästä, lapsuudenkokemuksista ja ihmissuhteista. En näe miten joku kortti tai kartta voisi tietää minusta syvemmin kuin minä itse. Masentaa aina jos kivasta tyypistä selviää, että onkin joku tarot-hörhö. N41

Itsetutkiskeluun voi käyttää apuna mitä tahansa mutta eivät kaikki tietenkään halua myöntää sitä millaisia he ovat todellisuudessa. Kun kerran itse niin hyvin tietää itsensä niin sittenhän on helppo tehdä muutoksia. Tarotit tai astrologia eivät varsinaisesti ole tarkoitettu itseterapiointiin mutta hyvä kun toit esille asian sillä niitäkin kannattaa hyödyntää jos joku vain on kiinnostunut. Inspiroivaa päivää jokaiselle.

Vierailija
224/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä este se olisi?

Mun ukkeli ei ees tiedä musta tätä asiaa. Ei mitenkään oleellista.

Vierailija
225/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Hörhöys on red flag.

Sitten on eroteltava osaavat tekijät muista ja tärkeimpänä ne huijarit jotka pilaavat kaikkien mainetta. 

Ei ole osaavia tekijöitä kun se koko homma on humpuukia. On vain hölmöjä ja huijareita. Eli erottelu on helppoa kuin porsaan kivittäminen.

Vierailija
226/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen viestiin ei pystynytkään vastaamaan suoraan joten vastaan nyt erilliseen viestiin vastaukseni koskien tarot-korttien tulkitsemista.

Haluaisin siis aivan käytännönläheistä opetusta erilaisiin pöytiin sekä itse korttien tulkitsemiseen. Olisi myös hyvä saada selville saloja jotta oppisi syventämään ymmärrystä korttien suhteen. Se kaikki tuntuu kovin vaikealta eikä meinaa päähänkään jäädä koskaan ne korttien merkitykset. Mietin löytyykö sellaista opettamista ollenkaan. Kiitos jos joku vastaisi minulle tähän asiaan.

Tiedoksi, niillä korteilla ei ole mitään merkityksiä. Yhtä hyvin voisit plärätä tyhjiä pahvilappuja.

Vierailija
227/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Hörhöys on red flag.

On ne. Ihan kaikki.

Vierailija
228/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähillä tiedoilla on suurin ääni yleensä. Eniten astrologiaa arvostelevat eivät varmaankaan ole lukeneet ainuttakaan kirjaa aiheesta. Jos viikkolehtien horoskooppien perusteella sanoo astrologiaa hömpäksi niin vähäinen on tietämys. Ei tiedä silloin juuri mitään astrologiasta. 

Vierailija
229/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähillä tiedoilla on suurin ääni yleensä. Eniten astrologiaa arvostelevat eivät varmaankaan ole lukeneet ainuttakaan kirjaa aiheesta. Jos viikkolehtien horoskooppien perusteella sanoo astrologiaa hömpäksi niin vähäinen on tietämys. Ei tiedä silloin juuri mitään astrologiasta. 

Mutta kun koko jutun alkuoletus on väärä. Siis että taivaankappaleilla olisi jotain tekemistä ihmisten luonteiden tai muun sellaisen kanssa. Ei se siitä muutu oikeaksi, vaikka kuinka syvälle kaivaudutaan.

Vierailija
230/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologiasta ei tarvitse tietää muuta kuin, että se ei perustu mihinkään todelliseen. Ei tarvitse lukea yhtään kirjaa aiheesta.

Vierailija
231/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Joskus on suhde ollut jo erittäin pitkällä, kun selvisi että tyyppi ramppaa lähes päivittäin horoskooppisivuilla höperöimässä.

Oli kyllä jonkinmoinen shokki.

Vierailija
232/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Minulla on tohtorintutkinto eräästä kokeellisesta luonnontieteestä ja teen hyvin tiedekeskeistä työtä. Se selittänee omaa maailmankuvaani ja ajattelutapaani aika paljon. Olen nainen.

Vierailija
233/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ilmeisesti olet lukenut paljonkin kirjoja niin voitko vastata kahteen helppoon kysymykseen:

- millä mekanismilla planeetat vaikuttavat?

- miksi vain tämä mikroskooppisen pieni miljardisosa kaikista planeetoista vaikuttaa, eivätkä ne kaikki?

Vierailija
234/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Kaikilla on varmaan jotain pientä harmitonta hömppää joka kiinnostaa.

Vierailija
235/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä, mutta en sellaisen kanssa joka myös uskoo niihin.

Vierailija
236/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä este se olisi?

Mun ukkeli ei ees tiedä musta tätä asiaa. Ei mitenkään oleellista.

Miksi ei tiedä, olettaisin että oma ukkeli tuntisi sinua vai oletteko vasta tapailemassa etkä halua kertoa sinun kiinnostuksesi kohteista? Harrastukset sun muut yleensä keskustellaan aika alkutaipaleella. Itse olen ainakin utelias tutustumaan toiseen ihmiseen.

Vierailija
237/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Hörhöys on red flag.

Ei ole osaavia tekijöitä kun se koko homma on humpuukia. On vain hölmöjä ja huijareita. Eli erottelu on helppoa kuin porsaan kivittäminen.

Mitä humpuukia se on että jokaiselle kortille on annettu oma merkitys ja sitä käytetään kun nostetaan kortteja? Ei mitään humpuukia siinä asiassa. Monet keksivät päistänsä kyllä kaikkea humpuukia mutta kaikki eivät osaa ymmärtää korttejakaan tai niiden merkityksiä oikein. Se on harjoiteltava mutta yleinen ymmärrys elämästä olisi hyvä olla sillä monilla on kyllä suppeampi se ymmärrys. Tulkintaa parantaa ehdottomasti myös kysymykset joiden avulla tulkintaa on helpompi kohdentaa sekä syventää yksittäiselle asiakkaalle tai tulkittavalle.

Vierailija
238/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen viestiin ei pystynytkään vastaamaan suoraan joten vastaan nyt erilliseen viestiin vastaukseni koskien tarot-korttien tulkitsemista.

Haluaisin siis aivan käytännönläheistä opetusta erilaisiin pöytiin sekä itse korttien tulkitsemiseen. Olisi myös hyvä saada selville saloja jotta oppisi syventämään ymmärrystä korttien suhteen. Se kaikki tuntuu kovin vaikealta eikä meinaa päähänkään jäädä koskaan ne korttien merkitykset. Mietin löytyykö sellaista opettamista ollenkaan. Kiitos jos joku vastaisi minulle tähän asiaan.

Tiedoksi, niillä korteilla ei ole mitään merkityksiä. Yhtä hyvin voisit plärätä tyhjiä pahvilappuja.

Ei se ole sama asia, tyhjille pahvilapuille ei ole annettu merkityksiä. Jos taas ajattelit että tyhjiä pahvilappuja tulkittaisiin intuitiivisesti niin silloin on jo parempi heittää pahvilaput pois ja vain tulkita intuitiivisesti.

Vierailija
239/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on muuten seksikäs muija ja ei häiritse minua noilla hassuilla höpötyksillään.

Vierailija
240/251 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän