Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?
Kommentit (251)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin mutta minkäänlaisista huijareista en pidä.
En minäkään välitä huijareista vaikka monet asiat kiinnostavatkin hyvin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä oletko nousevan Marsin merkeissä?
Kerro lisää. Minulla on nouseva Mars syntymäkartan huoneessa 12. Vaaan merkissä. Sen tiedän, merkitystä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."
Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.
Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita.
Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.
Et ole. Taidat k
Nämä kiinnostavat minuakin. Palstalla on ollut välillä hyviä ketjuja joissa on keskusteltu monista näihin liittyvistä asioista. Tarot-maailmasta olisi hyvä saada lisää neuvoja sekä vinkkejä konkareilta korttien merkityksien ymmärtämiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.
Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita.
Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vu
Tiedättekö onko ketään joka opettaisi tarotkorttien tulkitsemista?
Joo ei. Hullujen kanssa ei aleta millekään.
"Dont stick your dick in crazybitch"
Vierailija kirjoitti:
Sua kukaan haluaisikaan
Löytyykö keskustelua vielä aiheeseen.
Luen juuri nyt astrologiasta kirjaa. Ainakin omalla kohdallani astrologinen kartta on tuonut esiin asioita joita olen aina jo vuosia ajatellut ja puhunut että olen. Se on vahvistanut sitä mitä olen aina ajatellut. Kumman paljon olisi sattumia jos olisivat sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
Luen juuri nyt astrologiasta kirjaa. Ainakin omalla kohdallani astrologinen kartta on tuonut esiin asioita joita olen aina jo vuosia ajatellut ja puhunut että olen. Se on vahvistanut sitä mitä olen aina ajatellut. Kumman paljon olisi sattumia jos olisivat sattumaa.
Olen itsekin tutkinut omaa karttaani ja kyllähän sieltä asioita löytyy mutta syvempään tulkintaan täytyy itse perehtyä. Aivan kaikki ei ainakaan minulla aivan pidä paikkaansa kuitenkaan. Astrologia on kokonaisuudessaan kyllä mielenkiintoinen aihepiiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtai
Olen lukenut tarotteja yli 20 vuotta. Mitä kysyttävää sulla on tarottien lukemisesta?
Edelliseen viestiin ei pystynytkään vastaamaan suoraan joten vastaan nyt erilliseen viestiin vastaukseni koskien tarot-korttien tulkitsemista.
Haluaisin siis aivan käytännönläheistä opetusta erilaisiin pöytiin sekä itse korttien tulkitsemiseen. Olisi myös hyvä saada selville saloja jotta oppisi syventämään ymmärrystä korttien suhteen. Se kaikki tuntuu kovin vaikealta eikä meinaa päähänkään jäädä koskaan ne korttien merkitykset. Mietin löytyykö sellaista opettamista ollenkaan. Kiitos jos joku vastaisi minulle tähän asiaan.
En, enkä myöskään yhdyssanat väärin kirjoittavien kanssa, eli sinä ap jäät rannalle ruikkuttaan.
Vierailija kirjoitti:
En, enkä myöskään yhdyssanat väärin kirjoittavien kanssa, eli sinä ap jäät rannalle ruikkuttaan.
Sinä ruikutat yhdyssanoista mutta et osaa edes yhtä lausetta kirjoittaa oikein. Olet varmasti siis parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kai ymmärrät, että horoskoopit ja astrologiset kuvaukset kirjoitetaan sen verran ympäripyöreästi, että ne osuvat jollain tavalla kaikkiin ihmisiin. Ihmiset ovat pääpiirteittäin hyvin samanlaisia pohjimmiltaan.
Riippuu miten tosissaan hän noiden kanssa olisi. Jos hän tosissaan uskoisi horoskooppeihin ja tarot-kortteihin, niin luulen, ettemme olisi ihan samoilla aaltopituuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon taas isoilta pojilta kuullut, että hulluilta muijilta saa parhaat panot.
Kertokaas plikat miksi horoskooppimerkiksi minun kannattaa tekeytyä, jotta irtoaisi piparia. Näyttää siltä, että teiltä yksinkertaisilta saisi helposti pesää. T. Rami
Vierailija kirjoitti:
En. Hörhöys on red flag.
Kaikki eivät ole hörhöjä ja moni asia on mielenkiintoinen.
Kaikkeahan ihmiskunnassa on kehitetty ihmisten toimesta. On ollut pakko rakentaa yhteiskuntaa sekä tutkia ympäristöä. Kaikki tutkiminen muuttuu aina ajan saatossa tarpeiden mukaisesti. Olen joskus yrittänyt todellakin pohtia sitä miten me ihmiset ollaan pystytty tähän kaikkeen.