Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
201/251 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka pitävät astrologiaa hömppänä eivät varmasti tiedä siitä mitään tai ole lainkaan tutustuneet kyseiseen asiaan. Ennen kuin itse aloin kiinnostua siitä niin kuvittelin sen aivan erilaiseksi. 4000 vuotta sitten alkunsa saanut astrologia sisältää valtavan määrän viisautta. En usko lainkaan, että ihmiset olisivat olleet "tyhmiä" vuosituhansia ja vasta n.pari sataa vuotta " älykkäitä". Astrologia perustuu planeettoihin ja niiden aikaan maapallolla ilmaantuneisiin tapahtumiin ja sykleihin. Astrologia on aivan muuta kuin ainoastaan "horoskooppimerkki". Se on kartta planeetoista ja niiden sijainneista syntymähetkellä. Ja nykyhetken planeettaohitusten merkitystä suhteessa syntymäkarttaan. Se ei ole ennustamista vaan ennakointia. Astrologisella kartaalla näkyy kulloinkin "säätila", mutta ihminen itse päättää miten toimii. Kannattaa lukea astrologiasta.

No ihmis

Kaikkeahan ihmiskunnassa on kehitetty ihmisten toimesta. On ollut pakko rakentaa yhteiskuntaa sekä tutkia ympäristöä. Kaikki tutkiminen muuttuu aina ajan saatossa tarpeiden mukaisesti. Olen joskus yrittänyt todellakin pohtia sitä miten me ihmiset ollaan pystytty tähän kaikkeen.

Vierailija
202/251 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin mutta minkäänlaisista huijareista en pidä.

En minäkään välitä huijareista vaikka monet asiat kiinnostavatkin hyvin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/251 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä oletko nousevan Marsin merkeissä?

Kerro lisää. Minulla on nouseva Mars syntymäkartan huoneessa 12. Vaaan merkissä. Sen tiedän, merkitystä en.

Vierailija
204/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.

Et ole. Taidat k

Nämä kiinnostavat minuakin. Palstalla on ollut välillä hyviä ketjuja joissa on keskusteltu monista näihin liittyvistä asioista. Tarot-maailmasta olisi hyvä saada lisää neuvoja sekä vinkkejä konkareilta korttien merkityksien ymmärtämiseksi.

Vierailija
205/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vu

Tiedättekö onko ketään joka opettaisi tarotkorttien tulkitsemista?

Vierailija
206/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei. Hullujen kanssa ei aleta millekään.

"Dont stick your dick in crazybitch"

Vierailija
207/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua kukaan haluaisikaan

Vierailija
208/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö keskustelua vielä aiheeseen. 

Vierailija
209/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen juuri nyt astrologiasta kirjaa. Ainakin omalla kohdallani astrologinen kartta on tuonut esiin asioita joita olen aina jo vuosia ajatellut ja puhunut että olen. Se on vahvistanut sitä mitä olen aina ajatellut. Kumman paljon olisi sattumia jos olisivat sattumaa. 

Vierailija
210/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen juuri nyt astrologiasta kirjaa. Ainakin omalla kohdallani astrologinen kartta on tuonut esiin asioita joita olen aina jo vuosia ajatellut ja puhunut että olen. Se on vahvistanut sitä mitä olen aina ajatellut. Kumman paljon olisi sattumia jos olisivat sattumaa. 

Olen itsekin tutkinut omaa karttaani ja kyllähän sieltä asioita löytyy mutta syvempään tulkintaan täytyy itse perehtyä. Aivan kaikki ei ainakaan minulla aivan pidä paikkaansa kuitenkaan. Astrologia on kokonaisuudessaan kyllä mielenkiintoinen aihepiiri.

Vierailija
211/251 |
02.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtai

Olen lukenut tarotteja yli 20 vuotta. Mitä kysyttävää sulla on tarottien lukemisesta?

Vierailija
212/251 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen viestiin ei pystynytkään vastaamaan suoraan joten vastaan nyt erilliseen viestiin vastaukseni koskien tarot-korttien tulkitsemista.

Haluaisin siis aivan käytännönläheistä opetusta erilaisiin pöytiin sekä itse korttien tulkitsemiseen. Olisi myös hyvä saada selville saloja jotta oppisi syventämään ymmärrystä korttien suhteen. Se kaikki tuntuu kovin vaikealta eikä meinaa päähänkään jäädä koskaan ne korttien merkitykset. Mietin löytyykö sellaista opettamista ollenkaan. Kiitos jos joku vastaisi minulle tähän asiaan.

Vierailija
213/251 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, enkä myöskään yhdyssanat väärin kirjoittavien kanssa, eli sinä ap jäät rannalle ruikkuttaan. 

Vierailija
214/251 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, enkä myöskään yhdyssanat väärin kirjoittavien kanssa, eli sinä ap jäät rannalle ruikkuttaan. 

Sinä ruikutat yhdyssanoista mutta et osaa edes yhtä lausetta kirjoittaa oikein. Olet varmasti siis parempi ihminen.

Vierailija
215/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät, että horoskoopit ja astrologiset kuvaukset kirjoitetaan sen verran ympäripyöreästi, että ne osuvat jollain tavalla kaikkiin ihmisiin. Ihmiset ovat pääpiirteittäin hyvin samanlaisia pohjimmiltaan.

Vierailija
216/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten tosissaan hän noiden kanssa olisi.  Jos hän tosissaan uskoisi horoskooppeihin ja tarot-kortteihin, niin luulen, ettemme olisi ihan samoilla aaltopituuksilla.

Vierailija
217/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas isoilta pojilta kuullut, että hulluilta muijilta saa parhaat panot.

Vierailija
218/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas plikat miksi horoskooppimerkiksi minun kannattaa tekeytyä, jotta irtoaisi piparia. Näyttää siltä, että teiltä yksinkertaisilta saisi helposti pesää. T. Rami

Vierailija
219/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Hörhöys on red flag.

Vierailija
220/251 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Hörhöys on red flag.

Kaikki eivät ole hörhöjä ja moni asia on mielenkiintoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi