Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
161/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sinulla on mielipiteesi mutta ei se tee asiasta totuutta kuitenkaan.

Ei tuo ole mielipide, vaan fakta. 

Vierailija
162/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.

Et ole. Taidat kaikenlisäksi olla liian tyhmä edes ymmärtämään mikä todiste on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi seurustella eikä kaveruuskaan kiinnostaisi. Jo kysymys "mikä olet horoskoopiltasi" nostaa karvat pystyyn lopullisesti, eikä positiivisessa mielessä. Noin tyhmät kysymykset sopivat esim blondien missikilpailijoiden haastatteluihin mutta eivät normifiksujen aikuisten väliseen keskusteluun.

M26

Oikeesti noista jutuista kunnolla kiinnostuneet ei kysy sun horoskooppia. Ne selvittää salakavalasti missä oot syntynyt, millon ja parhaimmillaan mihin aikaan. Ei ne tee mtn sun horoskoopilla ku ne haluu koko astrologisen kartan. Ja sieltä ne näkee senki kannattaako sulle ees mainita asiasta, koska sieltä näkee esim 8 ja 9 huoneen sijainneista ja merkeistä jo paljolti sen ootko esim täysin vastaan astrologiaan. :D 

Olipahan melkoinen läjä paskaa. 

Vierailija
164/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kunhan se ei mene siihen että tarvitsee tarot kortteja yms. että voi päättää mennäänkö pizzalle vai ei?Lisuke juu mutta ei määräävä tekijä kiitos.

Vierailija
165/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä paljon mikään ole niin epämiehekästä kuin nuo asiat. Siispä en voisi.

Ehkä enemmänkin naisten juttu kuitenkin.

Ainakin enkelihenkisyys kursseineen ja palveluineen on selkeästi naisille markkinoitua, niitä ei yritetä edes myydä miehille. Tämän tyyliset jutut koen epämiehekkäänä mutta en tietenkään alan asioita yleensä. Tämähän käsittää niin paljon kaikenlaista.

Harmi että enkeleistäkin on tehty jokin oma henkisyyden aspektinsa sillä enkelit ovat osan meidän jokaisen elämää hyvin käytännönläheisellä tavalla jota emme oikeasti osaa edes ymmärtää täysin.

Ei ole. 

Vierailija
166/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, näitä heikkolahjaisia henkisiä hörhöjä on miehissäkin tosi paljon, ikävä kyllä. 

Olemme jokainen erilainen eikä enkeleihin uskominen tee kenestäkään heikkolahjaista. 

Kyllä tekee.

Vierailija
167/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, näitä heikkolahjaisia henkisiä hörhöjä on miehissäkin tosi paljon, ikävä kyllä. 

Sekö on "älykkyyttä" että ajattelee mahdollisimman kapeakatseisesti ja materialistisesti ja kieltäytyy edes pohtimista muita näkökulmia? Ei minusta.

Heikkolahjaisen mielipide ei ole kiinnostava. 

Vierailija
168/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska itse olen mustanmakian vuutuupelimanni. 

Vierailija
169/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemassaoloa ja elämää ilmenee sekä objektiivisilla että subjektiivisilla tasoilla. Vain ajattelematon ihminen rajoittaa katsantokantansa näkyvään ja siihen mitä tiede juuri nyt sattuu tietämään.

Siihen en ota kantaa, mitkä henkisen puolen harrastukset ovat tosia, mitkä epätosia, mitkä totuutta, mitkä valhetta, mitkä tiedettä, mitkä leikkiä, jokainen tuntekoot vastauksen omassa sydämessään ja kantakoot vastuun aiheuttamistaan seurauksista. 

Me emme näe atomia, mutta silti ymmärrämme sen olemassaolon, tosin emme kyllä tiedä mitä se oikeasti on. Me näemme, tutkimme, mittaamme ja hoidamme erilaisia maallisia ilmiöitä tai seurauksia, mutta ymmärrämme toistaiseksi hyvin, hyvin vähän syistä jotka ilmiöitä aiheuttavat tai asioiden tosi olemusta. 

Kuinka lukemattomat tieteen ajalliset "totuudet" ovatkaan osoittautuneet ajallaan vääriksi tai puutteellisiksi, miten olennaisimmat teoriat kuten kehitysoppi perustu

Kylläpä oli pitkä liirumlaarumi laadittu humpuukiin uskomisen puolustukseksi.

Vierailija
170/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit ovat vähän eri asia kuin astrologia. Astrologiassa "horoskoopeilla" eli aurinkomerkeillä ei ole suurempaa merkitystä. Ne ovat vain osa kokonaisuutta. 

Vierailija
171/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit ovat vähän eri asia kuin astrologia. Astrologiassa "horoskoopeilla" eli aurinkomerkeillä ei ole suurempaa merkitystä. Ne ovat vain osa kokonaisuutta. 

Niin, humpuukissa on aste-eroja, mutta silti se on humpuukia.

Vierailija
172/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se este olisi, vaikka noita hömppänä pidänkin. Se voisi olla kivaa, jos nainen olisi vähän hömppä kun itse olen niin kuivan rationaalinen joka asiassa. Avaisi mun horisonttia vähän, edes leikkimielisesti.

Huumorintajua sinä tarvitset. Vapauta itseäsi ettet olisi sitten niin kuivakka. Tutki maailmaa avoimesti, siihen pystyt itsekin.

Huumorintajua kyllä löytyy, mutta ei se oikein päde tällaisissa asioissa. En näe näissä mitään hauskaa.

Vierailija
173/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En missään nimessä. Kumppanin älykkyys on minulle erittäin tärkeää, enkä voisi ikinä suhtautua tasa-arvoisesti ihmiseen joka uskoo hömppään. Kattaa kaikki uskonnot, pseudotieteet, uskomushoidot jne. Mielestäni ihminen on älyllisesti kehitysvammainen jos pitää mitään tuollaista edes "leikillään" totena. 

N44

Olisin voinut kirjoittaa edellä olevan itse. 100% täysin samaa mieltä.

M46

Yleensä ne jotka kieltävät tällaiset asiat kokonaan ovat ihmisiä jotka eivät niihin ole koskaan perehtyneetkään eikä heitä edes kiinnosta. Jos itsellä on kymmenien vuosien kokemus ja kiinnostus taustalla, niin miksi uskoisin niitä joilla ei ole mitään pohjaa puhua näistä. En voi huomioida mielipiteitä, jos taustalla ei ole tie

Niin, siis voihan sitä perehtyä vaikka Nalle Puhiin vuosikymmeniä, mutta se on silti pelkkä satukarhu.

Vierailija
174/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö on "älykkyyttä" että ajattelee mahdollisimman kapeakatseisesti ja materialistisesti ja kieltäytyy edes pohtimista muita näkökulmia? Ei minusta.

Pohtia voi aina, mutta se on eri asia kuin hurahtaminen johonkin jolle ei ole tieteellistä näyttöä.

Vierailija
175/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis uskooko joku oikeasti noihin?????????????

Yllättävän moni. (Ikävä kyllä, lähinnä naiset.)

Vierailija
176/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä tykkäämisellä tarkoitetaan. Tarokit ovat hienon näköisiä ja olen joskus uteliaisuuttani selvittänyt niiden historiaa ja korttien merkitystä. Se symboliikka elää yllättävän paljon mm. taiteessa. Eli tavallaan tykkään, mutta en minulla ei ole edes pakkaa enkä seuraa mitään ennusteluja. Samoin kuin en lue horoskooppejakaan. Ja niiden osalta selitän melko pitkälti miksi en moiseen usko. 

Vierailija
177/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmilta puuttuu alkeellinenkaan yritys selittää mekanismia millä mikään niiden kuvaamista asioista vaikuttaisi mitenkään yhteenkään ihmiseen. 

Se että rakentaa monimutkaisen pseudo-tieteellisen rakennelman tyhjän päälle ei yhtään edistä asian uskottavuutta. Tämä on enemmänkin hälytysmerkki asian totuusarvoa vastaan.

Vierailija
178/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kertoo ihmisen arvoista.

Vierailija
179/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.

Et ole. Taidat kaikenlisäksi olla liian tyhmä edes ymmärtämään

Muistuttaisin asiallisesta kielenkäytöstä. Muutoin tämä sinänsä ihan fiksu ja kiinnostava ketju voi mennä poistoon.

Vierailija
180/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka pitävät astrologiaa hömppänä eivät varmasti tiedä siitä mitään tai ole lainkaan tutustuneet kyseiseen asiaan. Ennen kuin itse aloin kiinnostua siitä niin kuvittelin sen aivan erilaiseksi. 4000 vuotta sitten alkunsa saanut astrologia sisältää valtavan määrän viisautta. En usko lainkaan, että ihmiset olisivat olleet "tyhmiä" vuosituhansia ja vasta n.pari sataa vuotta " älykkäitä". Astrologia perustuu planeettoihin ja niiden aikaan maapallolla ilmaantuneisiin tapahtumiin ja sykleihin. Astrologia on aivan muuta kuin ainoastaan "horoskooppimerkki". Se on kartta planeetoista ja niiden sijainneista syntymähetkellä. Ja nykyhetken planeettaohitusten merkitystä suhteessa syntymäkarttaan. Se ei ole ennustamista vaan ennakointia. Astrologisella kartaalla näkyy kulloinkin "säätila", mutta ihminen itse päättää miten toimii. Kannattaa lukea astrologiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi