Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka tykkää horoskoopeista ja tarot korteista?

Vierailija
22.02.2024 |

Mun mielestä noi kivoja harrastuksia

Kommentit (251)

Vierailija
181/251 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrologiassa planeetat ja niiden aikana tapahtuneet muutokset maapallolla menevät sykleittäin. Esim. Pluto, joka edustaa suurta muutosta maapallolla. Kääpiöplaneetan kierto auringon ympäri kestää 248 vuotta, jokaisessa eläinradan merkissä se on n. 20 vuotta. Nyt se on siirtynyt Kauriista Vesimieheen. Tuo suuria yhteiskunnallisia muutoksi, esim. Suomen Natojäsenyys, sota jne. Seuraavat 20 vuotta tulevat olemaan suurten mullistusten aikaa. Viimeksi Pluto siirtyi Kauriista Vesimieheen 1777-1798. 1778 alkoi Suuri vallankumous Ranskassa, ja päättyi 1799. Silloin Pluto siirtyi seuraavaan eläinradan merkkiin. Samaa syklisyyttä näkyy kaikilla planeetoilla ja merkeillä. 

Vierailija
182/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka pitävät astrologiaa hömppänä eivät varmasti tiedä siitä mitään tai ole lainkaan tutustuneet kyseiseen asiaan. Ennen kuin itse aloin kiinnostua siitä niin kuvittelin sen aivan erilaiseksi. 4000 vuotta sitten alkunsa saanut astrologia sisältää valtavan määrän viisautta. En usko lainkaan, että ihmiset olisivat olleet "tyhmiä" vuosituhansia ja vasta n.pari sataa vuotta " älykkäitä". Astrologia perustuu planeettoihin ja niiden aikaan maapallolla ilmaantuneisiin tapahtumiin ja sykleihin. Astrologia on aivan muuta kuin ainoastaan "horoskooppimerkki". Se on kartta planeetoista ja niiden sijainneista syntymähetkellä. Ja nykyhetken planeettaohitusten merkitystä suhteessa syntymäkarttaan. Se ei ole ennustamista vaan ennakointia. Astrologisella kartaalla näkyy kulloinkin "säätila", mutta ihminen itse päättää miten toimii. Kannattaa lukea astrologiasta.

No ihmisethän ovat nimenomaan olleet "tyhmiä" vuosituhansia lukemattomissa asioissa, ennen kuin ne on tieteen avulla selvitetty. Jotkut asiat ovat ajattomia, mutta astrologia ei ole missään kohtaa selittänyt että miten ne väitetyt mekanismit käytännössä toimivat, siis että miten taivaankappaleiden fysiikan lakien mukaiset liikehdinnät muokkaavat ihmisen luonnetta ja kohtaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astrologiassa planeetat ja niiden aikana tapahtuneet muutokset maapallolla menevät sykleittäin. Esim. Pluto, joka edustaa suurta muutosta maapallolla. Kääpiöplaneetan kierto auringon ympäri kestää 248 vuotta, jokaisessa eläinradan merkissä se on n. 20 vuotta. Nyt se on siirtynyt Kauriista Vesimieheen. Tuo suuria yhteiskunnallisia muutoksi, esim. Suomen Natojäsenyys, sota jne. Seuraavat 20 vuotta tulevat olemaan suurten mullistusten aikaa. Viimeksi Pluto siirtyi Kauriista Vesimieheen 1777-1798. 1778 alkoi Suuri vallankumous Ranskassa, ja päättyi 1799. Silloin Pluto siirtyi seuraavaan eläinradan merkkiin. Samaa syklisyyttä näkyy kaikilla planeetoilla ja merkeillä. 

Pluto oli jossain ja maapallolla tapahtui jotain. Selvä.

Miksi ajattelet että Pluto liittyi mitenkään tapahtumiin? Minkä välityksellä? Miksi vain astrologien karttoihinsa huomioimat kivikokkareet vaikuttavat, eivätkä miljardit ja miljardit muut?

Vierailija
184/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka pitävät astrologiaa hömppänä eivät varmasti tiedä siitä mitään tai ole lainkaan tutustuneet kyseiseen asiaan. Ennen kuin itse aloin kiinnostua siitä niin kuvittelin sen aivan erilaiseksi. 4000 vuotta sitten alkunsa saanut astrologia sisältää valtavan määrän viisautta. En usko lainkaan, että ihmiset olisivat olleet "tyhmiä" vuosituhansia ja vasta n.pari sataa vuotta " älykkäitä". Astrologia perustuu planeettoihin ja niiden aikaan maapallolla ilmaantuneisiin tapahtumiin ja sykleihin. Astrologia on aivan muuta kuin ainoastaan "horoskooppimerkki". Se on kartta planeetoista ja niiden sijainneista syntymähetkellä. Ja nykyhetken planeettaohitusten merkitystä suhteessa syntymäkarttaan. Se ei ole ennustamista vaan ennakointia. Astrologisella kartaalla näkyy kulloinkin "säätila", mutta ihminen itse päättää miten toimii. Kannattaa lukea astrologiasta.

Ei kannata.

Vierailija
185/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon astrologiaan. Nimenomaan astrologiaan. En päivälehtien horoskooppeihin.

Vierailija
186/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä paljon Härkiä

Vierailija
187/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin mutta minkäänlaisista huijareista en pidä.

Vierailija
188/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä uskon astrologiaan. Nimenomaan astrologiaan. En päivälehtien horoskooppeihin.

No mikäs niissä on vialla? Olisin ennemmin sitä mieltä että tekijöissä on vikaa jos menee pieleen se mitä tekee. Ei kannata aina yleistää ihan kaikkia huonoksi jos joku on pilannut asioita.

Vierailija
189/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse sellainen joka pyörinyt tarotmaailmassa jo yli 20v ja vaikka ukkoni täysin eri päädystä, ei hänellä ole ollut ongelmia eikä liioin minullakaan vaan kaikki toimii ja välillä ukkokin kiinnostuneena kuuntelee aiheeseen liittyvää keskustelua ja osallistuu siihen. 

Vierailija
190/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon jästipäitä.

Vierailija
191/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.

Tottakai ihminen päättää itse miten hän toimii mutta aina ei pystykään toimimaan kuten itse haluaa, joten eihän nuo ole mitään ennustuksia joita pitää seurata. Aika yleisellä tasolla tuollainen tulkinta ja siksi hajontaa on paljon siinä natsaako vai eikö.

Vierailija
192/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sellainen joka pyörinyt tarotmaailmassa jo yli 20v ja vaikka ukkoni täysin eri päädystä, ei hänellä ole ollut ongelmia eikä liioin minullakaan vaan kaikki toimii ja välillä ukkokin kiinnostuneena kuuntelee aiheeseen liittyvää keskustelua ja osallistuu siihen. 

Kuulostaa siis normaalilta. Nykyisin haukutaan kaikki mistä ei pidetä itse. Röyhkeää porukkaa suorastansa.

Vierailija
193/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on paljon jästipäitä.

Jästipäisyys saattaa koitua joskus kohtaloksi. Kannattaa nöyrtyäkin välillä.

Vierailija
194/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siis normaalilta. Nykyisin haukutaan kaikki mistä ei pidetä itse. Röyhkeää porukkaa suorastansa.

Ihan normaalia on. Valitettavasti on ihmisiä jotka näkevät milloin missäkin perusteen nälviä ja käydä kimppuun ja vain siksi koska itse ei ole aiheesta kiinnostunut jne. Ikävää käytöstä. 

Vierailija
195/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikäs niissä on vialla? Olisin ennemmin sitä mieltä että tekijöissä on vikaa jos menee pieleen se mitä tekee. Ei kannata aina yleistää ihan kaikkia huonoksi jos joku on pilannut asioita.

Ei niissä mitään vikaa ole. En vain itse lue niitä. Kyllä niitäkin ammattiastrologit tekee. Astrologinen kartta kiinnostaa minua enemmän. 

Vierailija
196/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini harrastaa astrologiaa ihan omaksi ilokseen. Itse en usko astrologiaan. Ja tulemme hyvin juttuun.

Vierailija
197/251 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.

Et ole. Taidat kaikenlisäksi olla liian tyhmä edes ymmärtämään

Minua kiinnostaa kuolemanrajakokemukset, jälleensyntymismuistot, meediot ja kanavointi sekä yliluonnolliset kokemukset. Myös hypnoosin avulla saadut tiedot esim elämästä rajan takana ja aiemmista elämistä. Tämä on liian merkittävä kysymys ohitettavaksi, joten kaikki kokemusperäinen tieto kiinnostaa ja selvittämättömäksi jääneet kokemukset.

Vierailija
198/251 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia on. Valitettavasti on ihmisiä jotka näkevät milloin missäkin perusteen nälviä ja käydä kimppuun ja vain siksi koska itse ei ole aiheesta kiinnostunut jne. Ikävää käytöstä. 

Sama juttu myöskin näkemisen kohdalla. Luultavasti huijarit sekä muut törttöilijät ja huijarit pilanneet kaiken uskon oppaisiin.

Vierailija
199/251 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ollut puhe pelkästään horoskoopeista vaan koko henkisyydestä ylipäätään."

Kaikki henkimaailma ja henkisyys on vain mielikuvituksen surinaa kokijan omissa aivosoluissa. Ei tule mistään kauempaa, eikä ole yhteydessä yhtään mihinkään muualle.

Sitä ei voi toinen ihminen sanoa varmasti. Mistä sinä sen voisit lopulta tietää? Siksi asioita on tutkittava. Uskon itse elämän jatkumiseen ja henkimaailman olemassaoloon. Olen esimerkiksi käynyt kymmeniä kertoja meedio istunnossa ja sitä kautta saanut myös henkilökohtaisia todisteita. 

Kuten olen itsekin saanut todisteita myöskin henkilökohtaisesti elämässäni. Henkimaailmaa on tutkittu jo vuosisatoja.

Et ole. Taidat k

Hienoa kuulla. Minulla olisi paljon kokemusta mainitsemiisi aiheisiin liittyen ja olen myöskin kiinnostunut muidenkin kokemuksista sekä osaamisesta tai ymmärryksestä näihin aiheisiin liittyen.

Vierailija
200/251 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu myöskin näkemisen kohdalla. Luultavasti huijarit sekä muut törttöilijät ja huijarit pilanneet kaiken uskon oppaisiin.

Hupsista, tuplahuijari eksynyt kommenttiin. Aivosumu tekee tepposiansa. On tämä ajatuksenjuoksu kummallista. Halusin vielä lisätä tähän edelliseen kommenttiini sen että monet aiheet ovat tuttuja jo vuosikymmeniltä ja kehitys tapahtuu aina ihmisten itsensä toimesta joten olkaa skeptisiä asioita tutkiessanne mutta älkää luopuko uskostanne enkeleihin, henkimaailmaan, elämään yleisesti tai kaikkeuteen. Ihmiset ovat tutkineet aika paljon asioita ja se kaikki on tarkoituksenmukaista mutta myös kuitenkin elämää edistävää. Tutkimusten avulla ihmiset ovat kehittäneet asioita. Muistakaa realismi mutta älkää siltikään unohtako luovuutta. Muistakaa pysyä kartalla eikä opeteta harhaisia asioita tai selkeästi asioita väärin. Jokaisella on vastuunsa omasta toiminnastansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän