Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitte pihien ihmisten kanssa?

Vierailija
11.03.2025 |

Väitän että jokainen tuntee tai on tuntenut pihin ihmisen. Miten toimitte näiden kanssa?

Annatko jossain kohdassa potut pottuina? Oletko välittämättä toisen piheydestä? Vai unohdat koko tyypin? 

Kyläilyt, itsellä hyvät tarjoilut jotka toiselle maistuvat mutta vasta vierailulla et saa vettä kummempaa? 

Lahjat, itse hankit jotain fiksua ja toinen ei mitään tai jotain täysin ihme kräsää, millä antajakaan ei tekisi itse mitään.

Tarkoitan pihiä joka tulee hyvin toimeen mutta mitään ei pysty toiselle tarjoamaan.

Kommentit (220)

Vierailija
1/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan lahjaksi paketin kondomeja saatesanoilla "että loppuu tuo nuuka suku"

Vierailija
2/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehdot on aika vähissä, kärsi tai unohda?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut nuuka koko ikäni. Tiedostin ongelman jo kauan sitten ja esimerkiksi mennessäni baariin kavereideni kanssa, tarjoan aina ensimmäisen kierroksen, etten jäisi kavereilleni velkaa.

Vierailija
4/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin sanoa sille suoraan. Että kyllä vituttanu antaa kivan kunnollisen muistamisen vaikkapa synttäreinä niin sitten siltä olis tullu vaan jotain melkein ilmaista.. 

Vierailija
5/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuosta pitäis kärsiä? Miten joku kehtaa jos toiset panostaa vähästäänkin niin mennä joka paikkaan vaan käytännössä tyhjin käsin 

Vierailija
6/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan yleensä ihmisten elää kuten haluavat. Elämä on hirveän simppeliä, kun sen sisäistää, ja kykenee olemaan loukkaantumatta jokaisesta erilaisesta toimintamallista.

Vierailija
7/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä sellaisia ihmisiä lähipiirissäni. Parille kaverille tarjoan aina koska he ovat vähävaraisia, mutta se on ihan eri asia. 

Vierailija
8/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan yleensä ihmisten elää kuten haluavat. Elämä on hirveän simppeliä, kun sen sisäistää, ja kykenee olemaan loukkaantumatta jokaisesta erilaisesta toimintamallista.

Jaa .. siks ei mua ihmiset kiinnosta. 

Vierailija
9/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheys on auttanut minua saavuttamaan mielenrauhani. Oma rivarinpätkä + 100000, vaikka koko elämän pienipalkkaisella alalla. Arvostan kaikkia, jotka eivät tuhlaa tarpeettomaan. Luonto kiittää.

Vierailija
10/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä sellaisia ihmisiä lähipiirissäni. Parille kaverille tarjoan aina koska he ovat vähävaraisia, mutta se on ihan eri asia. 

Hyvä periaate. Jos / kun  vähävarainen sitä helposti jää pois menoista jos ei ole itsellä varaa mennä oikein minnekään ja siten kaventaa sekä eriarvoistaa sitä sosiaalista kenttää.

Vierailija
11/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se pihi lopulta jää yksin. Mikään sanominen, näpäytys tai vihje, ei mene perille. Kokemusta on, nykyisin tarjoan kerran ja katson miten toinen vastaa. Sitten mennään sen mukaan jos enää kiinnostaa, kukaan mitään vesilasi leikkejä jaksa.

Vierailija
12/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syötät lokkeja? Mitä saat siitä? Vai pelkäät että sinut hylätään?

Vierailija
13/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syötät lokkeja? Mitä saat siitä? Vai pelkäät että sinut hylätään?

Mitä ihmeen lokkeja .. pitäiskö ihan vaan aina olla kotona ja yksin jos on vähävarainen

Vierailija
14/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse kenenkään pihiys, jos eivät yritä tulla mun lompakolle, mutta toiseksi ei ole ollut harmia piheistä tuttavista. 

Vierailija
15/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se pihi lopulta jää yksin. Mikään sanominen, näpäytys tai vihje, ei mene perille. Kokemusta on, nykyisin tarjoan kerran ja katson miten toinen vastaa. Sitten mennään sen mukaan jos enää kiinnostaa, kukaan mitään vesilasi leikkejä jaksa.

Miksi pihi ihminen pitäisi jättää yksin? Jos ei tykkää käyttää rahaa, niin ei sitten tykkää. Mitä ihmettä se minuun vaikuttaa?

Vierailija
16/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas saa kiittää Luojaa paskamaisesta luonteesta ettei tartte luovia ihmisten kanssa 

Vierailija
17/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvimpia Temusta? Vai tässä tapauksessa niitä extrakestäviä??

Vierailija
18/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halvimpia Temusta? Vai tässä tapauksessa niitä extrakestäviä??

Eikai kukaan sieltä niitä hanki..🥴🥴.. sais taudin temutippurin

Vierailija
19/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pihi ihminen pitäisi jättää yksin? Jos ei tykkää käyttää rahaa, niin ei sitten tykkää. Mitä ihmettä se minuun vaikuttaa?

Mite teet oikeasti pihin kanssa? Sä maksat ja tarjoat saamatta koskaan mitään takaisin? Ja se on ok? Kyllä se aivan varmasti jotenkin vaikuttaa. 

Vierailija
20/220 |
11.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extrakestäviä ja lyhyitä. Kun ei nuuka ei raski antaa koko pituudelta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme