Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka nopeasti tiedät kiinnostutko tapailukumppanista

Vierailija
22.02.2024 |

Kolmas viikko menossa eikä kiinnostusta romanttisessa mielessä vielä ole. Mies on todella ihastunut minuun ja haluaisi edetä, mutta itse olen epävarma mitä haluan. Mies on kuitenkin ns. paperilla täydellinen ja tullaan hyvin juttuun, mutta kiinnostus puuttuu. 

Kommentit (153)

Vierailija
21/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panon jälkeen!

Vierailija
22/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö ne naiset lähtee puolivalolla messiin vain sen vuoksi kun mies tykkää.

Minusta on ihan hyvä antaa hyvälle miehelle mahdollisuus, mutta tietty kannattaa miettiä kuinka pitkään on valmis roikottamaan toista mukana, joka elättelee tunteita. Kannattaa antaa arvostusta jokaiselle ihmiselle ja päästää menemään. Sitä enemmän se sattuu toiseen osapuoleen mitä pitempään tuo kestää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä on enemmän miehissä. Sänkyhommiin ei tarvitse tunteita.

No ei ne miehetkään nyt minkään täysin vastenmielisen naisen kanssa suhteeseen lähde ilman viehätyksen pätkääkään :D

Vierailija
24/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha kunnon "miehet on koneita"-naisteoria sieltä taas. Miehet vaan panee, ei siinä muuta ja jos ei pane niin mies on rikki.

Vierailija
25/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ne miehetkään nyt minkään täysin vastenmielisen naisen kanssa suhteeseen lähde ilman viehätyksen pätkääkään :D

Kyllä minä tiedän näitä miehissä aika monta. Jos ei nyt ihan suohirviö ole, niin kyllä sänkyyn kelpaa. 

Vierailija
26/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin lähtökohtaisesti en lähde edes tapailemaan ellen ole kiinnostunut.

Vierailija
27/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "haluaisi edetä"?

Vierailija
28/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näin lähtökohtaisesti en lähde edes tapailemaan ellen ole kiinnostunut.

Sama. Jos ensimmäisillä treffeillä tulee fiilis, että on ihan sama näenkö tätä tyyppiä enää ikinä, tiedän että on turha tavata uudelleen. Jos taas tulee tunne, etten halua menettää häntä, on kyseessä todennäköisesti jotain ainutlaatuista. Suurin osa ihmisistä on minulle yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
29/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tarkoittaa, että mies on paperilla täydellinen? Mietin lähinnä, että onko sulla sittenkin vähän väärät kriteerit paperilla täydelliselle, jos et kolmessa viikossa tiedä edes, KIINNOSTAAKO hän? Itse tiedän oikeastaan heti, onko kiinnostusta, ja kyllä kolmessa viikossa se kiinnostus olisi muuttunut ihastumiseksi, mikäli sille on edellytykset. Siksi mietinkin, onko tässä nyt kyse siitä, että et oikeastaan tiedostakaan, millaiset miehet sinua kiinnostavat, ja etsit väärillä kriteereillä? Siksi löytyy paperilla täydellisiä, jotka eivät sitten kuitenkaan sytytä.

Vierailija
30/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 7 vuotta parisuhteessa miehen kanssa josta ajattelin että täydellinen paperilla ja liian hyvä antaa mennä ohi vaikka itselläni ei mitään tunteita herännytkään. No toki vuosien varrella kiinnyin mutta ei se lopulta riittänyt meistä kummallekaan. 

Voit siis jäädä odottamaan mutta mitään elämää suurempaa rakkautta tuosta ei synny. Itse kohtasin myöhemmin senkin ja olihan se aivan erilaista aivan alusta alkaen. 

Sori, mutta miten voi olla samaan aikaan täydellinen paperilla ja liian hyvä antaa mennä ohi JA sitten kuitenkin sellainen, joka ei herätä itsessä mitään tunteita??? Minulle nimenomaan sellainen on liian hyvä antaa mennä ohi, joka herättää tunteita ja intohimoa, mutta kaikki muut - no, yhdentekeviä. Minulle ei tavallaan paperilla hyviä ole olemassaaan, koska minulle hyvä tarkoittaa aina sellaista, jota kohtaan tunnen vetoa.

Vierailija
31/153 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tapaillut miehiä ja nyt mennyt 2 kuukautta kun olen kiinnostunut yhdestä 48 v miehestä. Se oli paras vaihtoehto  kun tapasin 4 muutakin miestä treffeillä. Mies 48v ei esittänyt mitään vaan oli sellainen normaali eikä alkanut vaatia mitään. Muut miehet oli enemmän seksin perässä ja yksi taisi olla varattu mutta esitti sinkkua. Ei aluksi aina ole romantiikkaa mutta sitä tulee kun alkaa suunnitella yhteisiä illan viettoja.

Vierailija
32/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa "haluaisi edetä"?

Mies haluaisi jo sänkyhommia ja itsellenikin seksi on tärkeää, mutta pelkään samalla satuttavani häntä vielä enemmän. Meillä on aivan älyttömän kivaa yhdessä, mutta en mahda näille tunteille mitään. 

Vierailija
33/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä se tarkoittaa, että mies on paperilla täydellinen? "

Samaa mietin. Tuntuisi että siellä paperilla lukee vääriä asioita jos ne eivät aiheuta ihastusta.

Vierailija
34/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuuhan se siitä toisesta ihmisestä myös. Yhdestä heilasta innostuin heti, mutta hän oli hitaampi. 9 kk jälkeen en jaksanut enää odotella. Toisesta heilasta innostuin myös heti, mutta tunne myös lopahti nopeasti. Yhtä tapailin pari kuukautta ja eräänä kauniina päivänä joku sisäinen kytkin kääntyi 100% YES -asentoon. Ollaan oltu yhdessä pari vuotta, kytkin ei ole kääntynyt. 

Vierailija
35/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin 7 vuotta parisuhteessa miehen kanssa josta ajattelin että täydellinen paperilla ja liian hyvä antaa mennä ohi vaikka itselläni ei mitään tunteita herännytkään. No toki vuosien varrella kiinnyin mutta ei se lopulta riittänyt meistä kummallekaan. 

Voit siis jäädä odottamaan mutta mitään elämää suurempaa rakkautta tuosta ei synny. Itse kohtasin myöhemmin senkin ja olihan se aivan erilaista aivan alusta alkaen. 

Sori, mutta miten voi olla samaan aikaan täydellinen paperilla ja liian hyvä antaa mennä ohi JA sitten kuitenkin sellainen, joka ei herätä itsessä mitään tunteita??? Minulle nimenomaan sellainen on liian hyvä antaa mennä ohi, joka herättää tunteita ja intohimoa, mutta kaikki muut - no, yhdentekeviä. Minulle ei tavallaan paperilla hyviä ole olemassaaan, koska minulle hyvä tarkoittaa aina sellaista, jota kohtaan tunnen vetoa.

Joo mä ymmärrän että tää on vaikea sellaiselle joka esim. ihastuu helposti. Itse en ole ihastunut juuri koskaan ja rakastunutkin vain kerran niin mä KOIN että mulla ei ole sitä ylellisyyttä että voisin odottaa ihmistä joka herättää mussa tunteita. Joten sitten kun tapasin ihmisen jolla oli ikään kuin kaikki ne asiat joita ajattelin toivovani elämänkumppanilta (aina ulkonäöstä ja elämäntavoista lähtien arvoihin jne asti) niin mä vaan sitten jäin siihen. Kun ei ollut mitään muuta syytä lähteä kuin se että minussa ei herännyt sen kummempia tunteita. Ajattelin pitkään että mussa on sillä tavalla joku vika että kukaan ei vaan tunnu miltään ja tää on se mitä mulle on tarjolla. 

Jos olisin tiennyt että en vain ollut tavannut oikeaa ihmistä, elämä olisi saattanut mennä toisin. 

Vierailija
36/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mä ymmärrän että tää on vaikea sellaiselle joka esim. ihastuu helposti. Itse en ole ihastunut juuri koskaan ja rakastunutkin vain kerran niin mä KOIN että mulla ei ole sitä ylellisyyttä että voisin odottaa ihmistä joka herättää mussa tunteita. Joten sitten kun tapasin ihmisen jolla oli ikään kuin kaikki ne asiat joita ajattelin toivovani elämänkumppanilta (aina ulkonäöstä ja elämäntavoista lähtien arvoihin jne asti) niin mä vaan sitten jäin siihen. Kun ei ollut mitään muuta syytä lähteä kuin se että minussa ei herännyt sen kummempia tunteita. Ajattelin pitkään että mussa on sillä tavalla joku vika että kukaan ei vaan tunnu miltään ja tää on se mitä mulle on tarjolla. 

Jos olisin tiennyt että en vain ollut tavannut oikeaa ihmistä, elämä olisi saattanut mennä toisin. 

Olen se, jolle vastasit, ja en minä ihastu helposti. Minä vain sitten hyväksyn sen, että koska sellaisia ihmisiä, jotka sytyttävät ja herättävät tunteita, tulee vastaan aika harvoin, on myös aika harvoin mahdollista löytää potentiaalinen kumppani. Eli olen hyväksynyt sen, että sinkkuajat voivat venyä pitkiksi. En jotenkin itse osaisi vain valikoida joidenkin ominaisuuksien perusteella ihmistä, joka kuitenkaan ei sytytä minua, koska en silloin oikeastaan löydä itsestäni motivaatiota suhteeseen.

Vierailija
37/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä viehätyn naisesta melkolailla välittömästi hänet nähdessäni, tai sitten en.

Vierailija
38/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis eihän niitä "paperilla täydellisiäkään" ihan joka päivä vastaan tule että kyllä ne pitkät sinkkukaudet tulee tutuiksi silloinkin. 

Ja se on hyvä pitää täydellistenkin ihmisten mielessä että moni meistä on epätäydellinen eikä toimi samalla tavalla kuin itse. 

Vierailija
39/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia teidän mielestä ovat ne paperilla täydelliset? Eli osaatteko edes hakea oikeita asioita, jos paperilla täydelliset ovatkin pettymyksiä?

Vierailija
40/153 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia teidän mielestä ovat ne paperilla täydelliset? Eli osaatteko edes hakea oikeita asioita, jos paperilla täydelliset ovatkin pettymyksiä?

Mä olen tuo joka oli 7 vuotta suhteessa paperilla täydellisen kanssa. Mies oli (on) pitkä, tumma, komea, ahkera, työelämässä menestynyt, mukava, älykäs, rehellinen, luotettava, hauska jne. Jos olisin tehnyt listoja niistä asioista joita toivoin puolisolta, varmasti siinä olisi noita juttuja ollut - vaikka lopulta ainut jolla itselleni oli merkitystä on se että mies herättää mussa tunteita. Ja hänelle olin elämän rakkaus - mikä oli todella hämmentävää. 

Kun kohtasin itse elämäni rakkauden, hän on myös kaikkea tuota ja tietysti vielä paljon muutakin, mutta ennen kaikkea herättää ne tunteet. Missä se ero näiden kahden paperilla täydellisen välillä on, mä en rehellisesti osaa sanoa. 

Olen tietysti onnekas siinä mielessä että elämäni rakkauden kanssa tunne on ollut molemminpuolinen.