Kuinka nopeasti tiedät kiinnostutko tapailukumppanista
Kolmas viikko menossa eikä kiinnostusta romanttisessa mielessä vielä ole. Mies on todella ihastunut minuun ja haluaisi edetä, mutta itse olen epävarma mitä haluan. Mies on kuitenkin ns. paperilla täydellinen ja tullaan hyvin juttuun, mutta kiinnostus puuttuu.
Kommentit (153)
Aikalailla heti jos herää seksuaalinen kiinnostus. Seksin jälkeen sitten tietää tuleeko jutusta mitään.
Tiedän hyvin nopeasti jos EN voisi miehestä kiinnostua. Siihen ihastumiseen taas sitten saattaa kulua eri mittaisia aikoja, joskus tunteja, nykyiseni kanssa vuosia. Olimme ensin ystäviä pitkään ja sitten jostain löytyi kipinä joka muuttui roihuvaksi liekiksi.
Kyllä siinä kahdet kolmet treffit menee, ennenkuin tulee käsitys, voiko jatkua pitämmälle.
Tarkoin tutustun henkilöön ennenkuin edes treffeille lähden. Sähköposteissa näkee jo näkee ohmisen tason, miten kirjoittaa, kuten oikeuskirjoitys, osaako perustermit, mistä kirjoittelee, ja mitä noin suurinpiirtein maailmasta aattelee.
Lisäksi puhelimessa kuulee äänen ja puhetavan, kohteliaisuuden sun muut perusasiat.
Silloin käsittää, että voin lähteä tapaamaan tätä miestä, hän tuntuu fiksulta ja mielenkiintoiselta kaverilta.
Ja kun on ajantasainen kuvakin, ei tule yllätyksiä ulkonäössä kummallekaan.
Mihinkään sokkotreffeille en koskaan lähde. Perustiedot on oltava hanskassa, ennen treffejä.
Ja vasta kasvoikkain jutellessahan sitä vastaa alkaa huomata, synkkaako vaiko ei.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän hyvin nopeasti jos EN voisi miehestä kiinnostua. Siihen ihastumiseen taas sitten saattaa kulua eri mittaisia aikoja, joskus tunteja, nykyiseni kanssa vuosia. Olimme ensin ystäviä pitkään ja sitten jostain löytyi kipinä joka muuttui roihuvaksi liekiksi.
Eli suomeksi äijä oli suhun rakastunut alusta asti ja odotti vaan tilaisuutta.
Mulla menee yleensä yli vuosi edes kiinnostua jostain. Siksi on vaikeaa löytää ketään, kun muut ovat yleensä aika nopeasti tosi kiinnostuneita ja sitten kun itse kiinnostun tästä toisesta, niin hän on jo kyllästynyt.
Heti tietää, onko toinen miehenä kiinnostava. Tarkemmalla tutustumisella se kiinnostus voi sitten karista, mutta ei niin päin, että ensin ei kiinnostaisi ja sitten se kiinnostus ilmestyisi kuin tyhjästä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee yleensä yli vuosi edes kiinnostua jostain. Siksi on vaikeaa löytää ketään, kun muut ovat yleensä aika nopeasti tosi kiinnostuneita ja sitten kun itse kiinnostun tästä toisesta, niin hän on jo kyllästynyt.
Mä olen salamakiinnostuja. Kieltämättä jos toinen ei osoita minkäänlaista kiinnostusta, on neutraali tai jopa välttelevä, ja sitten yhtäkkiä lämpenee jopa vuoden päästä, niin tuntuu oudolta. Arvelisin että on siihen asti ollut suhteessa jonkun toisen kanssa tai kiinnostunut jostakusta toisesta, ja nyt sitten yhtäkkiä kelpaan kun muut jutut menivät puihin.
Heti siitä nieleekö hän kaikki mallit vai osan
Vierailija kirjoitti:
Heti siitä nieleekö hän kaikki mallit vai osan
Tapailemasi miehet kuulostavat hirviöiltä! Oletko itse malli?
Paperilla täydellinen? Siis täydellinen tiliote?
Te joille se ominaistuoksu on tärkeä. Nykyään käytetään hajusteita ja sun muita, miten te erotatte sen ominaistuoksun sieltä alta? Vai voiko parfyymilla huijata?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä sanoisin, että heti.
Sama, tiedän heti. Ex ämmällä kyllä kesti viisivuotta tajuta ettei halua olla kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Te joille se ominaistuoksu on tärkeä. Nykyään käytetään hajusteita ja sun muita, miten te erotatte sen ominaistuoksun sieltä alta? Vai voiko parfyymilla huijata?
Jos on epämiellyttävä ominaistuoksu, niin kyllä sen tuntee. Lisäksi kaikki tuoksut reagoivat eri tavalla eri ihmisten iholla. Pari miestä muistan jotka haisivat nenääni mielestäni rehellisesti ihan navetalta kasvoistaan ja kaulaltaan, vaikka pitivät hygieniastaan huolta ja käyttivät hajusteitakin. Toiset taas haisevat järkyttävän ihanilta aivan hikisinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Aikalailla heti jos herää seksuaalinen kiinnostus. Seksin jälkeen sitten tietää tuleeko jutusta mitään.
Mistä alapeukut kertovat? Mies ei saa haluta seksiä vai että mies ei saa seksiä:D
Christiiina kirjoitti:
Jos on jo kuukauden ajan tavattu tiheästi, eikä vieläkään ole tunteita, niin tuskin niitä tuleekaan.
Miksi edes tapailet? Tuhlaat molempien aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Puoli vuotta vähintään, testaillaan erilaisissa olosuhteissa, helteessä, pakkasessa, kaato- ja räntäsateessa. Kaikki naiseni olen vienyt, apaattisimmat "niskapersotteella" testiradalle. Eli kirjastot, taidenäyttelyt, kotisohvat, Tallinnan laivat, ravintolat, ampumaradat, uimarannat, luontopolut, kauppareissut, lumityöt, puunkaadot, kalareissut, autokaupat, ruoanlaittohommmat, erilaiset kotityöt, remontit (kodin ja auto), kuuden tunnin maratonväittelyt kolutaan läpi ja katsotaan onko meistä mihinkään. Paino on siis sanalla meistä. M56
Ensin kannattais tuo lista näyttää, niin karsiutuisi hyvissä ajoin osa?
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Jos on jo kuukauden ajan tavattu tiheästi, eikä vieläkään ole tunteita, niin tuskin niitä tuleekaan.
Miksi edes tapailet? Tuhlaat molempien aikaa.
Kuulostaahan tuollainen deittailu kyllä aika väkisin vääntämiseltä. Miksei voisi tapailla vain niitä joista on alkujaankin kiinnostunut, eikä vain jotain random miestä jota kohtaan sitten joutuu erikseen kehittämään kiinnostusta ja tunteita?
Kuka alkaa tapailla henkilöä joka ei kiinnosta yhtään?
Tiedän yleensä heti ensimmäisen tapaamisen aikana, onko kyseessä joku, johon ihastun. Sen jälkeen tietysti pitää punnita muitakin asioita... mutta ihastuminen on yleensä tosi nopeaa ja jos sitä ei ole mulla lähes heti, tuskin tuleekaan. Joskus olen yrittänyt sellaisen kanssa, johon en heti ihastunut ja huonostihan se päättyi kun tunteita ei sitten pitämisen lisäksi syntynyt..
Mä tiedän heti. Onko vai eikö.