Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttääkö palstan mammat ChatGTP:tä?

Vierailija
25.04.2024 |

Kuha kysyn

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Antaa todella outoja todentuntuisia vastauksia, jotka eivät juurikaan liity kysymykseen tai aiheeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on?

Vierailija
4/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssäni päivittäin, auttaa koodaria todella paljon. Joskus kyselen siltä muitakin asioita, viimeksi jotain perunkirjoitukseen liittyvää. Tärkeissä asioissa kannattaa toki aina varmistaa asia muistakin lähteistä, mutta aika hyvin se oikein vastailee.

Vierailija
5/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oikein koskaan osaa vastata, mutta on se asennettuna

Vierailija
6/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän chat GPT:tä päivittäin työssäni asiakaspalvelijana vastatessani asiakkaiden kysymyksiin ja auttaessani heitä löytämään tarvitsemansa tiedot. GPT:n avulla voin nopeasti tarkistaa yrityksen tietokannasta vastaukset moniin yleisiin kysymyksiin ja tarjota asiakkaille nopeaa ja tarkkaa palvelua.

Chat GPT on myös hyödyllinen työkalu luodessani asiakirjoja ja vastauspohjia. Kun tarvitsen nopeasti tietoa tai apua oikean sanavalinnan kanssa, voin kääntyä GPT:n puoleen saadakseni valmiita ehdotuksia tai vinkkejä.

Chat GPT auttaa minua myös kehittämään kielitaitoani ja laajentamaan sanavarastoa. Käyttämällä GPT:a päivittäin vuorovaikutuksessa erilaisten kysymysten ja aiheiden kanssa, kehityn jatkuvasti tehokkaammaksi ja varmemmaksi kommunikoijaksi.

Olen erittäin tyytyväinen chat GPT:n käyttöön työssäni ja olen huomannut sen parantaneen asiakaspalveluni laatua sekä nopeuttaneen työskentelyäni. Olen iloinen siitä, että minulla on käytössäni tällainen tehokas työkalu, joka auttaa minua joka päivä.

Vierailija
7/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on?

Tekoälysysteemi, jolta voit kysellä mitä vaan. Osaa myös suomea. https://chat.openai.com/

Vierailija
8/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

GPT'S REPLY:

Vauva-palstalla keskustellaan monista eri aiheista, joten mahdollisesti joku käyttää myös ChatGPT:tä. Siellä voit kysyä suoraan käyttäjiltä, jos olet kiinnostunut siitä, käyttävätkö he sitä.

Vierailija
9/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse sitä.

Vierailija
10/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aika paljon. Töissä it-alalla kätevä. Mutta muutenkin. Esim. kun mietin työpaikan vaihtoa, käytin ChatGPT:tä analysoimaan uuden firman taloudellista tilannetta ja vertailemaan toimenkuvia. Joskus parisuhdeongelmissa olen käyttänyt sitä myös ilmaisena "terapeuttina". Se jaksaa kuunnella loputtomiin ja sille saa raivotakin jos siltä tuntuu, ja se jaksaa olla loputtoman empaattinen ja myönteinen. Eipä tarvi kuormittaa ketään ystävää moisella.

Vierailija
11/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tätä ChatGPT:ltä: 

"Vauva-palsta on suosittu keskustelufoorumi, ja käyttäjät voivat keskustella siellä monista eri aiheista. Vaikka en voi antaa tarkkoja tietoja siitä, mitä palstan käyttäjät käyttävät tai eivät käytä, on mahdollista, että osa heistä saattaa käyttää ChatGPT:tä keskusteluissaan. ChatGPT voi tarjota apua monenlaisten aiheiden ymmärtämisessä ja keskusteluihin osallistumisessa monikielisten kielimallien avulla."

Vierailija
12/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Käytän chat GPT:tä päivittäin työssäni asiakaspalvelijana vastatessani asiakkaiden kysymyksiin ja auttaessani heitä löytämään tarvitsemansa tiedot. GPT:n avulla voin nopeasti tarkistaa yrityksen tietokannasta vastaukset moniin yleisiin kysymyksiin ja tarjota asiakkaille nopeaa ja tarkkaa palvelua. Chat GPT on myös hyödyllinen työkalu luodessani asiakirjoja ja vastauspohjia. Kun tarvitsen nopeasti tietoa tai apua oikean sanavalinnan kanssa, voin kääntyä GPT:n puoleen saadakseni valmiita ehdotuksia tai vinkkejä. Chat GPT auttaa minua myös kehittämään kielitaitoani ja laajentamaan sanavarastoa. Käyttämällä GPT:a päivittäin vuorovaikutuksessa erilaisten kysymysten ja aiheiden kanssa, kehityn jatkuvasti tehokkaammaksi ja varmemmaksi kommunikoijaksi. Olen erittäin tyytyväinen chat GPT:n käyttöön työssäni ja olen huomannut sen parantaneen asiakaspalveluni laatua sekä nopeuttaneen työskentelyäni. Olen iloinen siitä, että minulla on käytössän

Se varmaan laati myös tämän vastauksesi.

Vierailija
13/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tsät gpteeltä miksi penikseni on niin pieni.

Peniksesi on niin pieni koska isäsi oli nysäkyrpä.

ChatGpt

Vierailija
14/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää. Käypä lukemassa Nyt avautuu mummo -keskustelua. Siitä teki joku tekoälyhullu aivan sietämätöntä luettavaa. 

Vierailija
15/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä olla aika talikko, jos ei osaa omaa mielipidettään ilmaista ilman tekoälyä.

Vierailija
16/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt moneen juttuun: kielten opiskeluun, työnhakuun, treeniohjelman luomiseen, epikriisien tulkitsemiseen. Kannattaa muistaa että vaikka se hyvä työkalu onkin, se vetää välillä mutkat suoriksi ja saattaa jopa keksiä lähteitä. Käytän näitä tekoälytyökaluja usein niin, että esitän spesifin kysymyksen ja rajaan ns vastaajaprofiilia niin, että pyydän vastaamaan vaikkapa personal trainerinä. Sitten tarkistan manuaalisesti vastaukset. 

Vierailija
17/17 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielten opiskeluun kiva. Oppiakseni englantia paremmin, keskustelen joskus englanninkielisessä Twitterissä. Jos en ole ihan varma vastaukseni kieliopillisesta oikeellisuudesta, syötän sen ChatGPT:lle ja kysyn onko se kieliopillisesti oikeaa englantia. Se osaa paitsi korjata sen jos ei ole, myös selittää mikä lauseesani oli vikana, jolloin opin taas kieliopista lisää.