Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kaikki nyt valmiita sopimaan omat työehtonne työnantajanne kanssa?

Vierailija
20.02.2024 |

Muistakaa sitten kaikki asiat. Voitaisiinkin tehdä muistilistaa siitä mitkä asiat pitää osata neuvotella. Vai onko lie niin että työnantaja vain sanelee teille mitkä ovat hänen ehtonsa, voit sitten valita oletko siellä töissä vai et. 

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi harjoitella heti huomenna neuvottelemalla itselleen 1000 euron palkankorotuksen. 

Vierailija
2/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on neuvoteltu. Liiton varaan ei voi luottaa näissä asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jos edes muutama euro tuntipalkkaan.. 

Vierailija
4/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille YTK:n asiakkaille voisi siivota työsopimukset tyhjiksi. Sitten neuvottelisivat työpäivien ja työviikkojen pituuden, lomat, lomarahat jne. ihan tyhjältä pöydältä.

Vierailija
5/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaikki muu on jo sovittu, liivimies mukaan neuvottelemaan palkasta.  

Vierailija
6/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittopa juuri on minua auttanut, En pärjäisi ilman, koska olen liian kiltti. Tarvitsen tukea, että saan saman palkan kuin kaikki muutkin samasta työstä. Tähän työhön on tunkua, joten helppo antaa kenkää.

Vierailija
7/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan pitää puoleni..kuka muu sen tekisi?

Vierailija
8/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille YTK:n asiakkaille voisi siivota työsopimukset tyhjiksi. Sitten neuvottelisivat työpäivien ja työviikkojen pituuden, lomat, lomarahat jne. ihan tyhjältä pöydältä.

Ehtiikö siinä välissä tehdä enää oikeitakin töitä, kun päivät kuluu neuvotellessa?

Vierailija
9/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu että hanskaan asian! Toivotaan että olet vielä eläkeiän lähelläkin yhtä taitava! Ja samoin että jälkikasvusi ja lähipiirisi on myös yhtä ajantasaisia myös tulevaisuudessa. 

ps. Muistakaa sopia myös sairastumiseen liittyvät asiat. 

Vierailija
10/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinhän tässä on joutunut tekemään.Lomarahoja en saa, tosin lomaakaan ei ole. Tuntipalkka 10 eur.

Vierailija
11/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kaikki muu on jo sovittu, liivimies mukaan neuvottelemaan palkasta.  

Aivan ja 40% palkasta palkkiona liivimiehelle on oikein kohdillaan. Johonkinhan on jäsenmaksu maksettava.

Vierailija
12/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittopa juuri on minua auttanut, En pärjäisi ilman, koska olen liian kiltti. Tarvitsen tukea, että saan saman palkan kuin kaikki muutkin samasta työstä. Tähän työhön on tunkua, joten helppo antaa kenkää.

Eli palkka jatkossa persoonallisuuden perusteella.

Vierailija
13/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko lie" on väärin.

Vierailija
14/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sopinut jo 23 vuotta. Palkka nousee aina pyydettäessä ja sairastaa saa omalla ilmoituksella 4 päivää. Palkka juoksee joka päivältä.

Ihmettelen miksi kaikki ei sovi paikallisesti.

Vierailija
15/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehtiikö siinä välissä tehdä enää oikeitakin töitä, kun päivät kuluu neuvotellessa?

Toki. Päivät ja viikot menisivät töitä tehdessä.

Vierailija
16/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Olen liian kiltti. En osaa edes tinkiä. En usko meneväni tuollaiseen ekstroverttejä suosivaan työelämään enää koskaan. 

Vierailija
17/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu että hanskaan asian! Toivotaan että olet vielä eläkeiän lähelläkin yhtä taitava! Ja samoin että jälkikasvusi ja lähipiirisi on myös yhtä ajantasaisia myös tulevaisuudessa. 

ps. Muistakaa sopia myös sairastumiseen liittyvät asiat. 

Oma hyvinvoitini on etusijalla nyt ja aina.

Vierailija
18/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän tässä on joutunut tekemään.Lomarahoja en saa, tosin lomaakaan ei ole. Tuntipalkka 10 eur.

Puhut paskaa. Sinulle ovat ammattiliitot aikanaan neuvotelleet viisipäiväisen työviikon, kahdeksan tunnin työajan, loman pituuden ja lomarahan.

Vierailija
19/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen muistilistan teko on ihan totta ens syksynä. Ei ole vitsi lainkaan. Toiv kaikki ymmärtää että työehtosopimus on paljon muutakin kuin pelkkä palkka, lisät ja lomat. 

Vierailija
20/111 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä määrää missä minä olen töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän