Laitanko enää viestiä miehelle? Tokat treffit takana
Tavattiin tinderissä siis, ekat treffit miehen aloitteesta. Tokat treffit mun aloitteesta (jouduin lähtemään ekoilta treffeiltä vähän nopsaan ja ajattelin että miehelle jäi ehkä olo, ettei minua kiinnosta, joten halusin itse olla aktiivinen toisten treffien suhteen). Tokat treffit on takana ja meillä oli musta tosi kivaa. Tosin aiemminkin oma arvio "kemiasta" on mennyt ihan metsään, enkä uskalla enää luottaa itseeni tuossa asiassa. Ollaan nyt vaihdettu numerot mutta miehestä ei ole kuulunut, enkä itsekään ole laittanut viestiä toisten treffien jälkeen. Mies sanoi treffien jälkeen, että ollaan yhteyksissä (ihan innoissaan ja kuulosti minusta että on tosissaan), mutta kun mihinkään ei voi luottaa, ehkä sanoi vaan lämpimikseen. Sunnuntaina nähtiin viimeksi.
Harmittaa uskomattoman paljon, jos tämäkin juttu nyt loppuu, kun pitkästä aikaa löytyi tyyppi joka oikeasti kiinnostaa. Jos laitan vielä yhden viestin hänelle niin mitä laitan siihen? Ja laitanko sen tinderissä, viestillä tai whatsapissa? Tuntuu että sydän ei kestä tätä deittailutouhua. Eka tulee sellainen vahva kiinnostus ja jopa pieni ihastuminen, että tätäkin se voisi olla, mutta sitten se viedään pois ja kaikki loppuu. Sydän ei kestä tätä!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
"Tässä olette nyt molemmat menneet siihen ansaan, että ajattelette, että jos teidän mielestänne treffit ovat menneet hyvin, ne ovat menneet hyvin myös sen miehen mielestä. Väärin. Pitää muistaa, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja ajattelevat hieman eri tavoin. Pääsääntöisesti naiset kiinnostuvat puhumalla, miehet katsomalla. Miehen tärkein aisti on näkö, ei kuulo. "
No tätä juuri sanoinkin kommentissani että ulkonäöstä jäi kiinni. Eli olen ymmärtänyt asian oikein hyvin. Monesti jos en ole puhunut treffeillä tyyliin mitään ja muutenkin kommunikointi on ollut puolin ja toisin todella vaikeaa, on mies sitten laittanut viestiä että olipa kivaa ja nähdäänkö uudestaan. Käytännössä mies tietää jo ensimmäisellä sekunnilla minut nähdessään, haluaako hän tavata uudelleen, siis vaikka en olisi ehtinyt sanaakaan vielä sanoa. On siis ihan sama mitä treffeillä selitän vai selitänkö mitään, se ei muuta miehen mielipidettä m
Itse myös ymmärsin varsin hyvin, että nyt ei vaan napannut, lähinnä siinä hetkessä ihmetytti, miten kukaan jaksaa istua tuntitolkulla treffeillä, kun toinen ei kiinnosta yhtään. Mutta näköjään jaksaa ja ihmiset on erilaisia, tuollaista ei ollut koskaan aiemmin tullut itselle eteen. Olen käynyt elämäni aikana useilla kymmenillä treffeillä ja tämä oli ihan uusi kokemus ja siksi lievä hämmennys.
En laittaisi viestiä, haluan miehen joka on mies eikä mikään marjanpoimija, tuohan on loistava seulontakeino.
Muutamia miehiä tullut tapailtua eron jälkeen ja kun löysin nykyisen avopuolisoni niin tajusin todella, että jos mies on oikeasti kiinnostunut niin se kyllä kertoo ja näyttää sen. Eli jos jamppa pitää päivätolkulla radiohiljaisuutta niin anna suosiolla olla
Christiiina kirjoitti:
Todennäköisesti miestä ei kiinnosta. Mutta ihan oman mielenrauhasi takia kannattaa sun vaikka huomenna lähettää viestiä, jossa ehdotat tapaamista,niin sua ei ainakaan jää vaivaamaan asia
!
"Tässä olette nyt molemmat menneet siihen ansaan, että ajattelette, että jos teidän mielestänne treffit ovat menneet hyvin, ne ovat menneet hyvin myös sen miehen mielestä. Väärin. Pitää muistaa, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja ajattelevat hieman eri tavoin. Pääsääntöisesti naiset kiinnostuvat puhumalla, miehet katsomalla. Miehen tärkein aisti on näkö, ei kuulo. "
No tätä juuri sanoinkin kommentissani että ulkonäöstä jäi kiinni. Eli olen ymmärtänyt asian oikein hyvin. Monesti jos en ole puhunut treffeillä tyyliin mitään ja muutenkin kommunikointi on ollut puolin ja toisin todella vaikeaa, on mies sitten laittanut viestiä että olipa kivaa ja nähdäänkö uudestaan. Käytännössä mies tietää jo ensimmäisellä sekunnilla minut nähdessään, haluaako hän tavata uudelleen, siis vaikka en olisi ehtinyt sanaakaan vielä sanoa. On siis ihan sama mitä treffeillä selitän vai selitänkö mitään, se ei muuta miehen mielipidettä minusta. Vain ulkonäkö ratkaisee. Seuraavan kerran jos saan mieheltä laimean reaktion heti kohdatessamme, taidan kääntyä kannoillani saman tien :D