Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitanko enää viestiä miehelle? Tokat treffit takana

Vierailija
20.02.2024 |

Tavattiin tinderissä siis, ekat treffit miehen aloitteesta. Tokat treffit mun aloitteesta (jouduin lähtemään ekoilta treffeiltä vähän nopsaan ja ajattelin että miehelle jäi ehkä olo, ettei minua kiinnosta, joten halusin itse olla aktiivinen toisten treffien suhteen). Tokat treffit on takana ja meillä oli musta tosi kivaa. Tosin aiemminkin oma arvio "kemiasta" on mennyt ihan metsään, enkä uskalla enää luottaa itseeni tuossa asiassa. Ollaan nyt vaihdettu numerot mutta miehestä ei ole kuulunut, enkä itsekään ole laittanut viestiä toisten treffien jälkeen. Mies sanoi treffien jälkeen, että ollaan yhteyksissä (ihan innoissaan ja kuulosti minusta että on tosissaan), mutta kun mihinkään ei voi luottaa, ehkä sanoi vaan lämpimikseen. Sunnuntaina nähtiin viimeksi. 

Harmittaa uskomattoman paljon, jos tämäkin juttu nyt loppuu, kun pitkästä aikaa löytyi tyyppi joka oikeasti kiinnostaa. Jos laitan vielä yhden viestin hänelle niin mitä laitan siihen? Ja laitanko sen tinderissä, viestillä tai whatsapissa? Tuntuu että sydän ei kestä tätä deittailutouhua. Eka tulee sellainen vahva kiinnostus ja jopa pieni ihastuminen, että tätäkin se voisi olla, mutta sitten se viedään pois ja kaikki loppuu. Sydän ei kestä tätä!

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätoivosi haisee tänne asti.

Mä olen tästä täysin eri mieltä. Mitä epätoivoista siinä on jos oikeasti haluaa tavata, tutustua ja on tosimielessä liikkeellä?

Vierailija
42/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat sydämen kestämään heti paremmin, kun unohdat kaikki Tinderit sun muut hömpötykset. Tuo on ihan normisettiä siellä, ei niihin kannata mennä ihastumaan, mielensä vaan pahoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laittaisi viestiä, kyllä kiinnostunut mies viestii. Ja jos ei mitään kuulu, niin se on itsessään uhan selkeä viesti, että ei kiinnosta eikä sinun tarvitse kieriskellä epätietoisuudessa.

Vierailija
44/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittailun pitää olla nykyisin jotain ihme peliä? Jos kiinnostaa, voi ottaa yhteyttä ja jos ei kiinnosta voi treffeistä aina kieltäytyä. Ei ainakaan jää sitten vaivaamaan. 

Kaikki ihmissuhteet ovat pohjimmiltaan peliä. Sosiaaliset suhteet ovat peliä. Koko elämä on peliä. Hyväksy asia, niin helpottaa, kun voit opetella säännöt ja pelata.

Vierailija
45/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, älä välitä näistä, osa kommenteista on taas ihan ala-arvoisia. Deittailu osaa olla todella kuluttavaa, tiedän sen kokemuksesta, kun viimeisen vuoden aikana ole muuta tehnytkään. Välillä on ollut pakko pitää taukojakin, kun ei vaan jaksa. Yleensä homma on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan mennyt niin, että kiinnostunut mies on laittanut viestiä heti treffien jälkeen ja ehdotellut uusintaa. Jos taas ei kuulu mitään, ei mies ole kiinnostunut. 

Mutta laita vaan sille miehelle viesti whatsappissa vaikka torstaina ja kysele viikonlopun suunnitelmia. Voit sitten ehdottaa tapaamista. Kiinnostunut mies tarttuu tähän ihan varmasti, jos taas tulee jotain ihme kiemurtelua, unohda. Harmittaa varmasti, mutta näin saat ainakin mielenrauhan. Tsemppiä! 

Miten sinun kommenttisi on vähemmän ala-arvoinen, kun olet täysin samaa mieltä muiden kanssa - että miestä tuskin ki

Ala-arvoisilla tarkoitin lähinnä kommentteja "miksi täältä kyselet", "kiinnostaa sitten kun sitä panettaa" jne. tyylisiä vastauksia. 

Vierailija
46/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan asiaan, sillä se selviää. Ehdota tapaamista, jos tulee pakit, ainakin tiedät ja voit lähteä kohti uusia pettymyksiä. Tosin joskus voi onnistuakin, kokemusta on. 

Vierailija
47/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan miehillä on surkea itsetunto. Naisen pitää rukoilla ja itkeä perään että Herra on tyytyväinen. 

Vierailija
48/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on kiire maalata munaa märäksi muiden kanssa. Kyllä jos mies on innokas, laittaa viestiä päivittäin.

Vierailija
49/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan asiaan, sillä se selviää. Ehdota tapaamista, jos tulee pakit, ainakin tiedät ja voit lähteä kohti uusia pettymyksiä. Tosin joskus voi onnistuakin, kokemusta on. 

Tässä on se ongelma, että moni mies suostuu panotreffeihin, vaikka ei olisi muuten tippaakaan kiinnostunut naisesta. Mies voi siis sanoa kyllä tapaamisehdotukselle, koska tietää saavansa helposti seksiä,  eikä se tarkoita, että miehellä olisi tunteita tai mielenkiintoa parisuhteeseen kyseisen naisen kanssa. Tästä alkaa sitten ikävä kierre, eikä ap tosiaan "lähde kohti uusia pettymyksiä", vaan suostuu miehen pantavaksi yhä uudestaan ja uudestaan, koska on niin hullaantunut tähän, vaikka itsekin tiedostaa, ettei miestä pohjimmiltaan kiinnosta. Mutta kun ne hormonit sekoittavat pään aivan totaalisesti.

Vierailija
50/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epätoivosi haisee tänne asti.

Mä olen tästä täysin eri mieltä. Mitä epätoivoista siinä on jos oikeasti haluaa tavata, tutustua ja on tosimielessä liikkeellä?

Ap:n kommentit ekalla sivulla eivät juuri muuta olekaan kuin hormonihuuruista epätoivoa. Miten tuota ei muka voi huomata?

Vierailija
51/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos numerot on jo vaihdettu, niin kai silloin on selvää, että viestiettely ei tapahdu enää Tinderissä. 

Viestiin voisi laittaa vain, että oli kiva nähdä viime kerralla, tavataanko taas ja joku selkeä ehdotus paikasta ja ajasta (ajan suhteen pari vaihtoehtoa). 

Juuri näin. Jos mies on kiinnostunut, niin vastaa ja sopii tapaamisen, jos ei onnistu, niin mies ei ole kiinnostunut, jolloin seuraava.

Vierailija
52/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että mies on yhtä epävarma kuin sinäkin. Kiinnostuneet miehet yleensä viestittelee eikä kiinnostuksesta jää epäselvyyttä, mutta osa miehistä on niin epävarmoja ja varautuneita, että odottavat naisen vievän hommaa eteenpäin. Itsellä loppuu kiinnostus tässä kohtaa. Ei jaksa vetää ketään perässään. Kaikilla tässä on tapahtunut elämässä jotain ikävää, jonka takia voisi olla koko ajan varuillaan.

Vaikka en olekaan se, joka pommittaa toista viesteillä, laittaisin sinuna kuitenkin sen viestin wa:ssa ja kyselisin kuulumisia ja sitten suoraan, haluaako tavata. Jos haluaa, niin kyllä se sitten aika pian paljastuu, onko tässä joku tahdoton tallukka, jota saa vetää perässään koko ajan. Jos taas ei halua, niin saapahan senkin sitten taputeltua pois päiväjärjestyksestä. Tuommoinen epävarmuus riepoo enemmän kuin selvät sävelet.

Ihan näin kokemuksesta annan vinkin: älä ota ketään noin tosissaan parin tapaamisen jälkeen. Jos olet ollut pitkään yksin tai takana on ikävä ero, sitä helposti ihastuu vahvasti ensimmäiseen mukavaan ihmiseen. Et tunne ketään oikeasti vielä muutaman kuukaudenkaan jälkeen. Ihmisistä paljastuu usein mitä ihmeellisimpiä asioita pidemmän päälle. Valtavat odotukset, joiden perään aina kova pettymys - tällä tavalla menee mielenterveys ja uskoo rakkauteen. Jäitä hattuun ja vaihdetta pienemmälle.

Vierailija
53/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ap?

Vaikutat todella avuttomalta ihmiseltä, kun kyselet netissä tuntemattomilta, että kannattaako sun laittaa viestiä ja jos, niin mitä/milloin/minkä sovelluksen kautta yms. Jos sä et itse tilanteessa olleena osapuolena osaa sanoa oliko mies kiinnostunut, niin miten ihmeessä joku täysin tuntematon internetissä tietäisi? 

Jos olet kiinnostunut, niin laita viestiä. Jos mies on kiinnostunut, niin hän vastaa ja haluaa nähdä uudelleen. Jos hän on kiinnostunut, niin sillä ei ole merkitystä laitatko viestiä whatsappissa vai Tinderissä. Sillä ei myöskään ole väliä laitatko viestiä heti samana päivänä vai vasta parin päivän päästä. 

Jos et jaksa arpoa, että mahtaako hän olla kiinnostunut, niin kysy suoraan. Sitten saat ainakin varman vastauksen eikä tarvitse elää epävarmuudessa. Siinä ei ole mitään noloa laittaa toiselle viestiä ja kertoa, että sun mielestäsi hän on kiinnostava henkilö ja haluaisit tavata uudelleen.

Vierailija
54/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo nuo tuntemukset voi välillä mennä ihan metsään, vaikka itseäni pidän ihan hyvänä mielialojen aistijana. Olen kerran istunut lähes 4 tuntia ensitreffeillä erään miehen kanssa, juttu lensi koko ajan, oli mukavaa eikä kummallakaan kiire mihinkään. Itse asiassa mies oli se, joka pitkitti treffejä, itse olisin ollut valmiina poistumaan jo aiemmin.

Treffeistä jäi tosi kiva mieli ja ajatus, että olipa mukana tyyppi, tämän kanssa voisi uudelleenkin tavata. Menin sitten katsomaan miehen profiilia Tinderissä ja hän oli poistanut matchin suunnilleen saman tien treffeillä erotessamme. Vähän hämmentynyt fiilis jäi tuosta."

Eli tosi samantyyppinen tilanne kuin tuo minun, vain miehen tapa torjua oli erilainen. Meilläkin treffit kestivät tuntitolkulla. Heti tavatessamme olin aistivinani ettei mies ehkä pidä minua viehättävänä, sillä en saanut samanlaista reaktiota mitä yleensä olen miehiltä tottunut saamaan. Kuitenkin kun treffeillä juttu luisti ja hän itse alkoi vihjailla jo seuraavasta tapaamisesta, ajattelin, että ehkä olinkin ollut väärässä. Ja sitten sain tuon kaverikortin. Ihan päivänselvää että näissä tilanteissa ongelma on ollut ulkoisissa asioissa, ettei ole vastannut riittävästi miehen tavallista naistyyppiä.

-edellinen

Vierailija
55/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja ikuisesti; Jos joudut asiaa miettimään, että onko mies kiinnostunut vai ei, niin silloin hän EI ole.

Vierailija
56/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et jaksa arpoa, että mahtaako hän olla kiinnostunut, niin kysy suoraan. Sitten saat ainakin varman vastauksen eikä tarvitse elää epävarmuudessa. Siinä ei ole mitään noloa laittaa toiselle viestiä ja kertoa, että sun mielestäsi hän on kiinnostava henkilö ja haluaisit tavata uudelleen.

Tässä on se virhepäätelmä, että kuvittelet ihmisten toimivan loogisesti, rehellisesti ja suoraviivaisesti. Ihmissuhteet ovat kuitenkin monimutkaisempia.

Vierailija
57/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos numerot on jo vaihdettu, niin kai silloin on selvää, että viestiettely ei tapahdu enää Tinderissä. 

Viestiin voisi laittaa vain, että oli kiva nähdä viime kerralla, tavataanko taas ja joku selkeä ehdotus paikasta ja ajasta (ajan suhteen pari vaihtoehtoa). 

Juuri näin. Jos mies on kiinnostunut, niin vastaa ja sopii tapaamisen, jos ei onnistu, niin mies ei ole kiinnostunut, jolloin seuraava.

Tai sitten on se kolmas ja todennäköisin vaihtoehto: mies suostuu tapaamiseen, vaikka ei ole kiinnostunut. Seksin takia.

Vierailija
58/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi deittailun pitää olla nykyisin jotain ihme peliä? Jos kiinnostaa, voi ottaa yhteyttä ja jos ei kiinnosta voi treffeistä aina kieltäytyä. Ei ainakaan jää sitten vaivaamaan. 

Kaikki ihmissuhteet ovat pohjimmiltaan peliä. Sosiaaliset suhteet ovat peliä. Koko elämä on peliä. Hyväksy asia, niin helpottaa, kun voit opetella säännöt ja pelata.

Onneksi minun ei tarvitse pelailla tällaisia pelejä enää. Olen 57 vuotias ja treffeillä olen viimeksi käynyt 80 luvulla. Minun ihmissuhteeni ja elämäni eivät ole pelejä.

Vierailija
59/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkö tuon viestin laitan taas? Miksi mies ei laita viestiä. Hänellä on numeroni nyt.

ap

Kyllä laitat. Ethän sä nyt voi noin helpolla luovuttaa, varsinkin jos mies on ollut innoissaan tapaamisestanne ja kertonut että olisi mukava tavata. Jos näin alussa jo aletaan laskea yhteydenottoja että kumpi laittaa viestiä ja ei voi itse jostain syystä paria kolmea kertaa peräkkäin jotain ehdottaa niin eihän siitä tule mitään! Eri asia, jos laitat oikeasti monta, vaikka 7 kertaa miehelle viestiä ja ehdotat tapaamista ja häneltä ei tule ollenkaan mitään aloitteita niin toki sitten asiasta voi päätellä jotain. 

Vierailija
60/65 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Joo nuo tuntemukset voi välillä mennä ihan metsään, vaikka itseäni pidän ihan hyvänä mielialojen aistijana. Olen kerran istunut lähes 4 tuntia ensitreffeillä erään miehen kanssa, juttu lensi koko ajan, oli mukavaa eikä kummallakaan kiire mihinkään. Itse asiassa mies oli se, joka pitkitti treffejä, itse olisin ollut valmiina poistumaan jo aiemmin.

Treffeistä jäi tosi kiva mieli ja ajatus, että olipa mukana tyyppi, tämän kanssa voisi uudelleenkin tavata. Menin sitten katsomaan miehen profiilia Tinderissä ja hän oli poistanut matchin suunnilleen saman tien treffeillä erotessamme. Vähän hämmentynyt fiilis jäi tuosta."

Eli tosi samantyyppinen tilanne kuin tuo minun, vain miehen tapa torjua oli erilainen. Meilläkin treffit kestivät tuntitolkulla. Heti tavatessamme olin aistivinani ettei mies ehkä pidä minua viehättävänä, sillä en saanut samanlaista reaktiota mitä yleensä olen miehiltä tottunut saamaan. Kuitenkin kun treffeillä

Tässä olette nyt molemmat menneet siihen ansaan, että ajattelette, että jos teidän mielestänne treffit ovat menneet hyvin, ne ovat menneet hyvin myös sen miehen mielestä. Väärin. Pitää muistaa, että miehet ja naiset ovat erilaisia ja ajattelevat hieman eri tavoin. Pääsääntöisesti naiset kiinnostuvat puhumalla, miehet katsomalla. Miehen tärkein aisti on näkö, ei kuulo. Se ei miehen mielestä välttämättä ole ollenkaan hyvä asia, että jutellaan mukavia tuntikausia, jokainen jaksaa esittää kiinnostunutta sen verran, mutta silti miehessä ei ole herännyt mitään romanttista kiinnostusta naista kohtaan, vaan hän pitää naista vain kivana kaverina ja tuttuna. Kun taas naisen mielestä treffit ovat menneet tosi hyvin, kun löytyi niin paljon yhteistä jutun aihetta. Liika puhuminen ei ole hyvästä miesten kanssa ainakaan tutustumisvaiheessa, sen olen itsekin oppinut monen vuoden jälkeen. Mies haluaa katsella, ei puhua. Jos miehen mielestä nainen on seksuaalisesti kiihottavan näköinen, niin tämän kanssa mies juttelee hyvinkin mielellään tuntikausia ja ottaa uudestaan yhteyttä ja haluaa nähdä. Nimenomaan NÄHDÄ. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän