Laitanko enää viestiä miehelle? Tokat treffit takana
Tavattiin tinderissä siis, ekat treffit miehen aloitteesta. Tokat treffit mun aloitteesta (jouduin lähtemään ekoilta treffeiltä vähän nopsaan ja ajattelin että miehelle jäi ehkä olo, ettei minua kiinnosta, joten halusin itse olla aktiivinen toisten treffien suhteen). Tokat treffit on takana ja meillä oli musta tosi kivaa. Tosin aiemminkin oma arvio "kemiasta" on mennyt ihan metsään, enkä uskalla enää luottaa itseeni tuossa asiassa. Ollaan nyt vaihdettu numerot mutta miehestä ei ole kuulunut, enkä itsekään ole laittanut viestiä toisten treffien jälkeen. Mies sanoi treffien jälkeen, että ollaan yhteyksissä (ihan innoissaan ja kuulosti minusta että on tosissaan), mutta kun mihinkään ei voi luottaa, ehkä sanoi vaan lämpimikseen. Sunnuntaina nähtiin viimeksi.
Harmittaa uskomattoman paljon, jos tämäkin juttu nyt loppuu, kun pitkästä aikaa löytyi tyyppi joka oikeasti kiinnostaa. Jos laitan vielä yhden viestin hänelle niin mitä laitan siihen? Ja laitanko sen tinderissä, viestillä tai whatsapissa? Tuntuu että sydän ei kestä tätä deittailutouhua. Eka tulee sellainen vahva kiinnostus ja jopa pieni ihastuminen, että tätäkin se voisi olla, mutta sitten se viedään pois ja kaikki loppuu. Sydän ei kestä tätä!
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa uskon vastavuoroisuuteen, mutta kyllähän sinä nyt toisen kerran peräkkäin voit aloitteellinen olla. Mies kuitenkin teki ensimmäisen aloitteen. Mutta jos sydän ei kestä pakkeja edes noin suhteen alkuvaiheessa, ei kannata deittailla laisinkaan.
Pahinta on epätietoisuus. On vaan radiohiljaisuus ja ei tiedä, tuleeko enää treffejä vai ei.
ap
Entä jos se mies jännää ja pelkää ihan samaa asiaa. - Ai niin se on mies. - Tällä palstallahan kohtaa aina tosinaan naisoletettuja, jotka uskovat vahvasti, että meis ei voi olla oikeasti kiinnostunut, ellei hän ole innokkaampi ja ole se, joka on aloitteellisempi. Koska uskovat vankasti, että jos mies on vähemmän aloitteellisempi, niin siitä seuraa jatkossaksin vain kaikkea ikävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa uskon vastavuoroisuuteen, mutta kyllähän sinä nyt toisen kerran peräkkäin voit aloitteellinen olla. Mies kuitenkin teki ensimmäisen aloitteen. Mutta jos sydän ei kestä pakkeja edes noin suhteen alkuvaiheessa, ei kannata deittailla laisinkaan.
Pahinta on epätietoisuus. On vaan radiohiljaisuus ja ei tiedä, tuleeko enää treffejä vai ei.
ap
Yleensä mies laittaa heti viestiä jos on kovasti kiinnostunut. Radiohiljaisuus on yleensä tarkoittanut sitä, ettei kiinnostusta ole tarpeeksi.
Ollaan yhteyksissä ja soitellaan on sellaista "no joo, tää oli sit vissiin tässä"-kommenttia. Ehdotan, että laitat wa-viestin tai soitat ja se siitä sitten, jollei toista nappaa.
Mies sai, mitä halusi. Vastaa kyllä viestiisi sitten, kun taas panettaa - jos ei ole parempaakaan löytänyt sillä välin.
Mies ajattelee varmaan kuulemansa ja lukemansa perusteella, että liika innokkuus on turn-off. Deittailussakin on kuulemma nykyään jotain ihme sääntöjä, minkä ajan jälkeen on soveliasta ottaa yhteyttä ym. skeidaa. Yksinkertaisesta asiasta tehdään monimutkaista, ja lopputuloksena kumpikin jää yksin pohtimaan, missä meni vikaan.
Todennäköisesti miestä ei kiinnosta. Mutta ihan oman mielenrauhasi takia kannattaa sun vaikka huomenna lähettää viestiä, jossa ehdotat tapaamista,niin sua ei ainakaan jää vaivaamaan asia
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa laittelee enää viestiä jos ette kerran toisillaaan treffeillä mennyt sänkyyn?
Paljastan sinulle salaisuuden - monelle treffien tarkoitus on tutustua, ei seksi
Odota mieheltä yhteydenottoa. Jos siinä kestää ja kestää, niin tiedät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä meiltä kysyt, itsesi se on päätettävä. Jos kiinnostaa niin laita hänelle tunnusteleva suora viesti.
Miksi sinun täytyy olla näin epäystävällinen. Ap kysyy mielipiteitä. Mikset osaa suhtautua siihen edes neutraalisti.
En ole ikinä ymmärtänyt mitään pelailemista ja taktikointia näissä asioissa. Jos haluat laittaa viestin niin laitat etkä mieti sitä sen enempää. Jos mies säikähtää aktiivisuuttasi, etpä paljoa menetä, sillä oletan että haluat kuitenkin miehen jolle kelpaat omana itsenäsi.
Olen huomannut saman, että oma arvio kemiasta ei välttämättä vastaa ollenkaan sitä mitä toinen ajattelee. Lähes aina jos olen kokenut, ettei mitään kemiaa ole, mies on ihan innoissaan ehdottamassa uusintatreffejä. Jos taas itse koen että kemiaa oli, mies saattaa olla ihan toista mieltä. Viimeksikin juttu lensi hyvin ja huumorintajut kohtasivat paremmin mitä mulla on ikinä kenenkään kanssa, mutta sain seuraavana päivänä ei kemiaa -viestin. Mies tosin ehdotti kaveruutta, joten ilmeisesti jäi kiinni ulkonäöstä. Mikä sekin on ihan ok.
Ap, älä välitä näistä, osa kommenteista on taas ihan ala-arvoisia. Deittailu osaa olla todella kuluttavaa, tiedän sen kokemuksesta, kun viimeisen vuoden aikana ole muuta tehnytkään. Välillä on ollut pakko pitää taukojakin, kun ei vaan jaksa. Yleensä homma on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan mennyt niin, että kiinnostunut mies on laittanut viestiä heti treffien jälkeen ja ehdotellut uusintaa. Jos taas ei kuulu mitään, ei mies ole kiinnostunut.
Mutta laita vaan sille miehelle viesti whatsappissa vaikka torstaina ja kysele viikonlopun suunnitelmia. Voit sitten ehdottaa tapaamista. Kiinnostunut mies tarttuu tähän ihan varmasti, jos taas tulee jotain ihme kiemurtelua, unohda. Harmittaa varmasti, mutta näin saat ainakin mielenrauhan. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin, että mies olisi nyt se joka ottaa yhteyttä ja ehdottaa uusia treffejä. Minä ehdotin toisia treffejä.
ap
MIEHET EIVÄT OSAA LUKEA AJATUKSIA. MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ?
Jos haluat treffeille, pyydä treffeille. Ei tämä ole mitään nollasummapeliä, voi hyvänen aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä oikeasti kiinnostaa, niin hän kyllä laittaa heti viestiä. Näin omasta Tinder-treffien kokemuksista. Toisaalta voithan nyt rohkeasti laittaa miehelle viestiä ja kysyä haluaako tavata. Viimeistään silloin tulee asia ilmi. Et menetä mitään tuolla viestin laittamisella, mutta tuolla ylianalysoimisella kyllä.
Tai sitten mies ylianalysoi ja jahkailee parhaillaan kuten ap. Ai niin, mutta miehet eivät ikinä tee sellaista! Vain tyhmät naiset.
Tuskin tekee sellaista. Miehillä on deittailussa ongelmana pikemminkin se, että jäävät roikkumaan tapailusuhteisiin vaikka toinen ei niin kiinnosta. Eivät osaa sanoa suoraan, että nyt ei nappaa, ja lopulta naisen sydän särkyy kun mies lähtee jonkun kiinnostavamman perään. Siksi kannattaa ehdottomasti varmistua siitä, että mies on oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Yleensä mies laittaa heti viestiä jos on kovasti kiinnostunut. Radiohiljaisuus on yleensä tarkoittanut sitä, ettei kiinnostusta ole tarpeeksi.
Ei pidä tänä päivänä paikkaansa, koska treffailusta ja parinmuodostuksesta on tullut naurettavaa kikkailua ja pelailua, joissa etenkin mies voi liialla innokkuudella tappaa naisen kiinnostuksen. Etenkin viehättävämmillä naisilla kun pyörii iso karuselli kiinnostuneita ympärillä, niin pienikin moka voi tarkoittaa loppua koko touhulle. Siksi moni hyvä mies on liiankin harkitsevainen. Narsistit, seksihullut ja playboyt toki painavat aina innolla päälle.
Vierailija kirjoitti:
Ap, älä välitä näistä, osa kommenteista on taas ihan ala-arvoisia. Deittailu osaa olla todella kuluttavaa, tiedän sen kokemuksesta, kun viimeisen vuoden aikana ole muuta tehnytkään. Välillä on ollut pakko pitää taukojakin, kun ei vaan jaksa. Yleensä homma on kyllä kaikessa yksinkertaisuudessaan mennyt niin, että kiinnostunut mies on laittanut viestiä heti treffien jälkeen ja ehdotellut uusintaa. Jos taas ei kuulu mitään, ei mies ole kiinnostunut.
Mutta laita vaan sille miehelle viesti whatsappissa vaikka torstaina ja kysele viikonlopun suunnitelmia. Voit sitten ehdottaa tapaamista. Kiinnostunut mies tarttuu tähän ihan varmasti, jos taas tulee jotain ihme kiemurtelua, unohda. Harmittaa varmasti, mutta näin saat ainakin mielenrauhan. Tsemppiä!
Miten sinun kommenttisi on vähemmän ala-arvoinen, kun olet täysin samaa mieltä muiden kanssa - että miestä tuskin kiinnostaa tarpeeksi?
Miksi deittailun pitää olla nykyisin jotain ihme peliä? Jos kiinnostaa, voi ottaa yhteyttä ja jos ei kiinnosta voi treffeistä aina kieltäytyä. Ei ainakaan jää sitten vaivaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos numerot on jo vaihdettu, niin kai silloin on selvää, että viestiettely ei tapahdu enää Tinderissä.
Viestiin voisi laittaa vain, että oli kiva nähdä viime kerralla, tavataanko taas ja joku selkeä ehdotus paikasta ja ajasta (ajan suhteen pari vaihtoehtoa).
Minäkö tuon viestin laitan taas? Miksi mies ei laita viestiä. Hänellä on numeroni nyt.
ap
Täytyy olla tosi tollo ap!
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä ymmärtänyt mitään pelailemista ja taktikointia näissä asioissa. Jos haluat laittaa viestin niin laitat etkä mieti sitä sen enempää. Jos mies säikähtää aktiivisuuttasi, etpä paljoa menetä, sillä oletan että haluat kuitenkin miehen jolle kelpaat omana itsenäsi.
Olen huomannut saman, että oma arvio kemiasta ei välttämättä vastaa ollenkaan sitä mitä toinen ajattelee. Lähes aina jos olen kokenut, ettei mitään kemiaa ole, mies on ihan innoissaan ehdottamassa uusintatreffejä. Jos taas itse koen että kemiaa oli, mies saattaa olla ihan toista mieltä. Viimeksikin juttu lensi hyvin ja huumorintajut kohtasivat paremmin mitä mulla on ikinä kenenkään kanssa, mutta sain seuraavana päivänä ei kemiaa -viestin. Mies tosin ehdotti kaveruutta, joten ilmeisesti jäi kiinni ulkonäöstä. Mikä sekin on ihan ok.
Joo nuo tuntemukset voi välillä mennä ihan metsään, vaikka itseäni pidän ihan hyvänä mielialojen aistijana. Olen kerran istunut lähes 4 tuntia ensitreffeillä erään miehen kanssa, juttu lensi koko ajan, oli mukavaa eikä kummallakaan kiire mihinkään. Itse asiassa mies oli se, joka pitkitti treffejä, itse olisin ollut valmiina poistumaan jo aiemmin.
Treffeistä jäi tosi kiva mieli ja ajatus, että olipa mukana tyyppi, tämän kanssa voisi uudelleenkin tavata. Menin sitten katsomaan miehen profiilia Tinderissä ja hän oli poistanut matchin suunnilleen saman tien treffeillä erotessamme. Vähän hämmentynyt fiilis jäi tuosta.
Tai sitten mies ylianalysoi ja jahkailee parhaillaan kuten ap. Ai niin, mutta miehet eivät ikinä tee sellaista! Vain tyhmät naiset.