Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen olevani itsestäänselvyys puolisolle

Vierailija
20.02.2024 |

Mies alkanut pitää mua itsestäänselvyytenä. Ei huolehdi yhtään itsestään, ei kiinnosta seksi( siis häntä), ei läheisyyttä. Hoidan kodin, omat ja toisenkin asiat, sekä lemmikin. 25v suhde, eikä tämmöstä todellakaan alusta asti ollut. 

Millä herätellä/ näpäyttää sitä laiskimusta? Muulla kuin eeopapereilla. Nekin kyllä mielessä käynyt 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota suoraan puheeks, se mies ei välttis ite edes tajua koko asiaa. Mut jätettiin aikoinaan saman asian takia, mä en ollut yhtään tietoinen siitä minkälainen mä oikeasti olin. Tajusin sen vasta myöhemmin

Vierailija
2/6 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klisee mutta totta: Nainen haluaa muuttaa suhteessa sen mikä miehen mielestä on hyvin.

Olet ottanut liian aktiivisen roolin parisuhteessanne, eli mies odottaa että sinä teet kaikki päätökset kuitenkin joten turha vaivautua. Tai sitten mies ei jostain syystä ole kiinnostunut seurustelemaan kanssasi, perusarki ilmeisesti kelpaa, mikään muu enempi ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota suoraan puheeks, se mies ei välttis ite edes tajua koko asiaa. Mut jätettiin aikoinaan saman asian takia, mä en ollut yhtään tietoinen siitä minkälainen mä oikeasti olin. Tajusin sen vasta myöhemmin

Niin, mieshän herää miettimään ja huomaamaan asioita vasta eron jälkeen. Perinteinen tarina (syvä huokaus) miten "akka nalkutti tyhjästä vuosikausia".

Vierailija
4/6 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut käymään enemmän kaupungilla, enkä vaan kyki kaikenaikaa kotona. Tekee omalle pääkopalle Hyvää ja saattaa siinä toisellakin alkaa päässä raksuttaa. Enkä tarkoita mitään ravintolareissuja.

Ap

Vierailija
5/6 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on puheeksi otettu. Eikai sitten vaan välitä.

Vierailija
6/6 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee se mustasukkaiseksi.

Hanki seksikkäitä vaatteita, ala meikata näkyvämmin. Ala piilotella puhelinta ja ole laittavinasi se äkkiä kiinni kun äijäsi tulee huoneeseen.

Pukeudu niihin uusiin vaatteisiisi ja lähde ulos. Jos se kysyy vastaa jotain epämääräistä.

Vaivu mietteisiisi ja hymyile itseskesi. Kun se kysyy miksi hymyilet hätkähdä hieman ja sano että eeeeeen mitään. Kuinka niin?

Kylläpä naisena osaat konstit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän