Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet jotka haluavat pelastaa naisia

Vierailija
20.02.2024 |

Mistä tällainen vietti johtuu?

Tiedän miehen joka usein on tarjonnut kyytiä humalaiselle naiselle tai auttanut tienvarteen jäänyttä yms. Toinen tuntemani mies taas ihastuu aina johonkin ns. siipirikkoon, sellaiseen joka kaipaa pelastajaa. Sitten on vielä kolmaskin tapaus, häneen vetoaa herkät ja todella tummanpuhuvat tapaukset jotka siis pukeutuvat mustaan ja ovat silminnähden masentuneita, ehkä kuvailisin heitä ns. särkyneiksi enkeleiksi.

Tuntuu että kuvailemani kaltaiset naiset vetoavat joihinkin miehiin, mutta miksi?!

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelastajamiehet haluavat "pelastaa" vain nuoria ja kauniita naisia, jotka eivät edes ole missään pulassa. Miehet vain haluavat kuvitella heidän olevan pulassa.

Se vanha, ruma ja lihava nainen saattaa olla suuremmassa pulassa, mutta miespuolisia pelastajia ei näy.

Me miehet vain haluamme nuoren, nätin, helpon ja HOIKAN naisen mitä päästä poraamaan.

Vierailija
62/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja taas. Faija on pelastaja ja lähipiirissä on muutenkin upseereja yms. meripelastajia. Minut on kasvatettu niin ( siis nim.omaan äiti ), että varsinkin naisia ja tyttöjä pitää kunnioittaa ja tarjota apua tarvittaessa.

Kai olen sitten groomaava sika, kun olen joskus saattanut humalaisen naisen  baarista kotiin selkeästi ahdistavasta tilanteesta. Olen jopa joskus tarjonnut yöllä nuorille naisille kyytiä tullessani autolla töistä,mutta kai tämäkin pitää lopettaa. 

Sitten jos ei avaa ovea, tai ole kohtelias, ojenna tuolia on juntti. Kyllä on vaikeksi mennyt. Mitä te oikein haluatte?

Tilastollisesti pelastusalalla miehet ahdistelevat naisia hyvin paljon. Muistaakseni joka kolmas nainen pelastusalalla on joutunut miesten ahdistelemaksi ja jopa kollegan rais kaamaksi. Tilasto ja haastattelut löytyy Yleltä.

Miehet pitävät pelastusalaa

Korjaa edes matematiikkasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on päättänyt: "Älkää miehet vaan alkako hoivaamaan siipirikkoja naisia, sillä olette kuitenkin hyväksikäyttäjiä!"

Juoskaa lujaa sellaisen nähdessänne, ettei vaan maineenne mene.

Minun elämääni kuuluu tuollainen siipirikkonainen. Takana jo 25 vuotta hyvää parisuhdetta.

Ps. Meillä  minä siivoan ja laitan ruokaa. Vaimoni auttaa, mikäli jaksaa.

T: M. 57V

Vierailija
64/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on päättänyt: "Älkää miehet vaan alkako hoivaamaan siipirikkoja naisia, sillä olette kuitenkin hyväksikäyttäjiä!"

Niin. Sinä trollaat, mutta tuota me naiset toivomme. Miehet pyrkivät hyväksikäyttämään naisia liian usein. Ja siipirikko ei voi puolustaa itseään.

Esimerkiksi hatkaan lähtevät nuoret tytöt joutuvat usein heitä tarkoituksella saalistavien miesten hyväksikäyttämiksi. Huumattaviksi ja rais kattaviksi.

Sitten taas oli hiljattain uutinen kun nainen otti hatkaan lähteneen pojan luokseen yöksi. Kiitoksena poika tap poi naisen paistinpannulla lyömällä.

Vierailija
65/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laskelmoi, että saa pulassa olevan naisen iskettyä. Kyllä naisetkin sankareista tykkää 😎

Vierailija
66/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kaikki ihmiset ovat reppanoita, moni vain ei vielä itse tiedä sitä.

Vierailija
67/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kommentteja taas. Faija on pelastaja ja lähipiirissä on muutenkin upseereja yms. meripelastajia. Minut on kasvatettu niin ( siis nim.omaan äiti ), että varsinkin naisia ja tyttöjä pitää kunnioittaa ja tarjota apua tarvittaessa.

Kai olen sitten groomaava sika, kun olen joskus saattanut humalaisen naisen  baarista kotiin selkeästi ahdistavasta tilanteesta. Olen jopa joskus tarjonnut yöllä nuorille naisille kyytiä tullessani autolla töistä,mutta kai tämäkin pitää lopettaa. 

Sitten jos ei avaa ovea, tai ole kohtelias, ojenna tuolia on juntti. Kyllä on vaikeksi mennyt. Mitä te oikein haluatte?

Tilastollisesti pelastusalalla miehet ahdistelevat naisia hyvin paljon. Muistaakseni joka kolmas nainen pelastusalalla on joutunut miesten ahdistelemaksi ja jopa kollegan rais kaamaksi. Tilasto ja haastattelut löyt

Korjaa sinä tarpeesi ahdistella.

Vierailija
68/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuossa ap:n jutussa tarkoitettu, että ei pidä auttaa tiellä pulaan joutunutta tms ja unohtaa käytöstapoja ja kansalaisvelvollisuutta?  Vaikka alku antaakin ymmärtää niin. Vaan tarkotti,että jotkut miehet valitsee elämänkumppaneikseen heikommassa tilanteessa eläviä naisia tarjoten näille turvaa, paremman elintason ym. 

Vierailija
69/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Sinä trollaat, mutta tuota me naiset toivomme. Miehet pyrkivät hyväksikäyttämään naisia liian usein. Ja siipirikko ei voi puolustaa itseään.

Esimerkiksi hatkaan lähtevät nuoret tytöt joutuvat usein heitä tarkoituksella saalistavien miesten hyväksikäyttämiksi. Huumattaviksi ja rais kattaviksi.

Sitten taas oli hiljattain uutinen kun nainen otti hatkaan lähteneen pojan luokseen yöksi. Kiitoksena poika tap poi naisen paistinpannulla lyömällä.

Hakemalla kaikkein kauheimpia esimerkkejä et sitten itse trollaa?

Pitääkö miesten siis kuitenkin mielestäsi sivuuttaa siipirikot?

Vierailija
70/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain mies voi uhriutua siitä, että normaaleja käytöstapoja ei juhlisteta sankaritarinana. 

Vierailija
71/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hakemalla kaikkein kauheimpia esimerkkejä et sitten itse trollaa?

Pitääkö miesten siis kuitenkin

"Kuitenkin"? Miten suoraan pitää oikein sanoa, että asia uppoaa perille?

Vierailija
72/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on halu olla tarvittu. Miehen arvon määrittää se kuinka tarvittu mies on. 

Tunnen kyllä paljon pelastajanaisiakin. Sellaista jotka kirjoittelee vangeille ja kuvittelevat muuttavansa jänniksen tavalliseksi. "Pelastavansa".

Vierailija
73/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies laskelmoi, että saa pulassa olevan naisen iskettyä. Kyllä naisetkin sankareista tykkää 😎

Epäterve riippuvuus-ja hyväksikäyttösuhde = naiset tykkää sankareista

Vierailija
74/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimakas suojelunhalu on todella puoleensavetävä piirre miehessä.

Vierailija
75/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on halu olla tarvittu. Miehen arvon määrittää se kuinka tarvittu mies on. 

Tunnen kyllä paljon pelastajanaisiakin. Sellaista jotka kirjoittelee vangeille ja kuvittelevat muuttavansa jänniksen tavalliseksi. "Pelastavansa".

Et tunne yhtäkään tuollaista naista.

Miehen arvon määrittää nainen. Ei mies.

Vierailija
76/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinulle piti erikseen opettaa nimenomaan naisten ja tyttöjen kunnioitus? Mistä sait sellaista esimerkkiä, että äitisi joutui erikseen puuttumaan siihen ettet osaa kunnioittaa naisia? Isältäsi?

Vierailija
77/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehillä on suojeluvietti ihan niinkuin naisilla on hoivavietti. Ei tuossa ole siis mitään kummempaa kuin siinä että joku 2 kk vauva herättää useimmissa naisissa hoivavietin (useimmat miehet taas eivät juurikaan koe mitään erikoisempia tunteita vauvan nähdessään). Biologiaa, ei sen kummempaa.

m40

Aika kummallista. Oman kokemukseni mukaan (naisena) on hyvin yleistä että vauvan näkeminen ei aiheuta minkäänlaisia tunteita naisessa, minä mukaan lukien.

On hyvin tavallista että oma lapsi, ihan biologisista syistä herättää suojelu- ja hoivavaiston, ei vieraan mukula.

Mutta - kun näen pienen koiranpennun, kissanpennun, pienen norsunpoikasen, ihan minkä tahansa suloisen eläimenpoikasen olen täysin myyty. Mikähän vaisto se on? 

Sen tiedän ettei edes oma lapsi herätä minkäänlaisia tunteita valtaosalla miehistä, siksi heidän onkin helppo jälkikasvunsa hylätä.

Vierailija
78/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me on laskettu 80 ja 90 lukujen sankari elokuvia katsellessa. Miehen tehtävänä on olla sankari ja pelastaa nainen

M35v

Nykyäänkö sankareita ei enää ole? 

Vierailija
79/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuitenkin"? Miten suoraan pitää oikein sanoa, että asia uppoaa perille?

Sano suoraan mitä lopultakin tarkoitat. En halua lukea rivien välistä.

Vierailija
80/133 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha iskutaktiikka on luoda naiselle jokin ongelma ja sankarina ratkaista se. Työpaikan sinkkunaisen pyöränrenkaasta ilmat pihalle ja sitten tarjoaa naiselle kyydin kotiin. Siitä se lähtee omallapainolla rullaamaan 😉