Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mä vedän puoleeni vähän reppanoita miehiä?

Vierailija
20.02.2024 |

Olen deittaillut tässä jonkin aikaa. Ja on nyt sellainen kaava, että yksi mies toisensa jälkeen osoittautuu jotenkin sellaiseksi henkisesti kannateltavaksi reppanaksi. Mun hoivavietti herää ensireaktiona, sit treffien jälkeen tulee olo että en mä enää sellaista jaksa. Ihan töissäkäyviä ja aikuisia miehiä, mut se että tulee tunne että pitäisi ottaa syliin ja silittää päätä ja sanoa että kyllä sä kuule riität ja olet just hyvä. Niin sitten en enää ole kiinnostunut näkemään uudelleen.

Profiilien perusteella mikään ei viittaa reppanuuteen, eikä munkaan biossa pitäisi mitään sellaista olla että olisin jokin ihmeellinen turvasatama.

En etsi mitään mistään hetkahtamatonta ihmemiestä, mut jotenkin tää nyt hämmentää että ekoilla treffeillä jo tuollainen tilanne. Onko se niin yleistä vai miten mä mahdan viestittää heille että tulkaa tänne, mä hoidan? En mä hoida 🙁

Kommentit (210)

Vierailija
181/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun teoria on, että sellaisia miehiä vain on paljon ja sitä alkaa luulemaan, että itsessään on jotain vikaa. Edes päällisin puolin tasapainoiset ja huomaavaiset miehet ovat äärimmäisen harvinaisia.

No, on vikaa toki eli itse en suoraan koe tällaisia miehiä epämiellyttävinä, vaan alkaa tsemppaamaan ja jonkinlainen hoiva.

Eihän se kannettu vesi kaivossa pysy ja jossain vaiheessa alkaa vähintään henkinen väkivalta, kun se mies kokee olevansa alakynnessä [omien traumojen vankina]. Tämä on tietenkin naisen vika, joka pitää vetää samaan masennukseen.

Ihan vain tilastollisena faktana. Naisilla viskaa keskimäärin enemmän päästä. Eli miesten pitää elää kaikenlaisten mt-ongelmallisten kanssa useammin, vaikka omat asiat olisivat kunnossa.

Ja jos tuurilla pääset psykoterapiaan niin Kivimäki laittaa tietosi nettiin naurettavaksi.

Vierailija
182/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on tietenkin kaikissa miehissä, ei itse naisissa. M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten saanut Tinderistä sitä ilmaista terapeuttia.

Vierailija
184/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs tällaista on väitetty, arvon nuoriherra Uhriutuja?

Vierailija
185/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen huomannut sen että mt-palveluissa suhtaudutaan vähän siihen malliin että miehen masennus on jotenkin vähän turhempaa kuin naisilla ja pitäisi nyt vain ottaa itseään niskasta ja painella sinne töihin tai mitä tahansa se ideaali mies nyt tekeekään. Sellainen "sä et kuulu tänne" vaan paistaa.  Mikäpä ihme kun koko ala täynnä naisia jotka näkee nämä miehet samaan malliin ressukoina.

Montako kertaa olet käyttänyt mt-palveluita miehenä ja montako kertaa naisena, kun olet pystynyt tuollaisen vertailun tekemään?

Miksi naiset hakeutuvat sinne mt-palveluihin enemmän jos muka saavat samanlaista tylyä ja pois ajavaa kohtelua? Minulla ei ainakaan tällaisen koettua ole mitään motivaatiota "hak

Naiset tuntuvat olevan sinnikkäämpiä. Miehet ajautuvat itsariin tai päihdeongelmiin. Vanhemmat - kasvattakaa pärjääviä poikia! 

Tekotavastahan se on enemmän kiinni kuin mistään sinnikkyydestä, yritystä kyllä löytyy molemmin puolin. 

Vierailija
186/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin kerran bussista ja kadulla oli mies tupakalla. Hän tuli suoraan luokseni ja alkoi jutella niin tuttavallisesti että luulin ensin hänen olevan joku tuttu. Vastailin hämmentyneenä. Hän jatkoi jutustelua ja alkoi kysellä deittailenko, miten on sujunut, millaisista miehistä tykkään. Se oli niin luontevaa että tuli tunne kuin olisi maailman luonnollisin asia kysellä tuollaista kadulla vieraalta naiselta.

Hän osasi jotenkin pysytellä juuri sen rajan sisällä, että en voinut tylysti lopettaa keskustelua, vaikka hän kyseli asioita jotka eivät hänelle yhtään kuulu.

Lopulta ärähdin puhetulvan päälle että pitää mennä ja lähdin. Tyyppi on varmasti myyntihommissa ja tienaa ruhtinaallisesti.

Mutta tosiaan tuo tuttavallinen käytös varmaan oli se, mikä esti minua lähtemästä heti. Tuntemattomalle on helppo kieltäytyä puhumasta, ystävän kohdalla kieltäytyminen on paljon vaikeampaa. Ihmisen pitää vaan olla tosi röyhkeä et

Itse olisin ehkä olettanut, että kehitysvammainen.

On aika yleinen luulo, että myyntihommissa pitää osata puhua. Ei, paljon tärkeämpää on osata kuunnella. Puhetulvan asiakkaan päälle syytävä myyjä ei saa mitään kaupaksi.

Vierailija
187/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen huomannut sen että mt-palveluissa suhtaudutaan vähän siihen malliin että miehen masennus on jotenkin vähän turhempaa kuin naisilla ja pitäisi nyt vain ottaa itseään niskasta ja painella sinne töihin tai mitä tahansa se ideaali mies nyt tekeekään. Sellainen "sä et kuulu tänne" vaan paistaa.  Mikäpä ihme kun koko ala täynnä naisia jotka näkee nämä miehet samaan malliin ressukoina.

Montako kertaa olet käyttänyt mt-palveluita miehenä ja montako kertaa naisena, kun olet pystynyt tuollaisen vertailun tekemään?

Miksi naiset hakeutuvat sinne mt-palveluihin enemmän jos muka saavat samanlaista tylyä ja pois ajavaa kohtelua? Minulla ei ainakaan tällaisen koettua ole mitään motivaatiota "hakea apua" kun sitä ei saa.

Koska se ongelma ei katoa ilman apua. Olen saanut paskaa kohtelua ja haittaavaa "hoitoa" sekä miehiltä että naisilta. Myös toimivaa hoitoa sekä miehiltä että naisilta.

Vierailija
188/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa miehistä on tuollaisia. Välillä ihmettelen, että miten pärjäävät töissä. Voivat olla hyvässäkin virassa, mutta kotona ollaan ihan pikkukakaroita. No kai siellä työpaikallakin joku naisarmeija heistä huolehtii. 

Tasapainoinen mies ilman päihde tai psyykeongelmaa revitään käsistä. Eikä tarvitse olla kummoinen ulkonäkökään. 

Vierailija
189/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, että miksi en ole ennen iskenyt hoitajanaisia. Ihanan lämpöisiä naisia. Ei millään tavalla ilkeyttä eikä diivahenkisyyttä ilmassa. Jalat maassa ja suurin osa nuoremmista vähintään perusnättejä. Insinöörinaiset ovat kylmiä ja tylyjä. Hoitsunaisessa oli sitä jotain. 

Vierailija
190/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen, että miksi en ole ennen iskenyt hoitajanaisia. Ihanan lämpöisiä naisia. Ei millään tavalla ilkeyttä eikä diivahenkisyyttä ilmassa. Jalat maassa ja suurin osa nuoremmista vähintään perusnättejä. Insinöörinaiset ovat kylmiä ja tylyjä. Hoitsunaisessa oli sitä jotain. 

Hmm. Käsitykseni on vähän toinen (olen itsekin hoitoalalla, mutta en sairaanhoitaja enkä lähihoitaja). Hoitajat ovat useimmiten erittäin topakoita, suorastaan raisuja luonteita, koska muuten siinä ammatissa ei oikein pärjää. Mutta siinä olet oikeassa, että jalat maassa olevia ihmisiä useimmat. Erityisen empaattisina en hoitajia oikeastaan näe, totta puhuakseni.

Periaatteessa olen sitä mieltä, että ammatista ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä johtopäätöksiä, mutta ainahan se ammatti jotain kertoo. Ammatti myös muovaa ihmistä, jos alalla toimii kauan. Hoitoalalla näkee elämän ja osittain myös kuoleman tai lähestyvän kuoleman koko kirjon, varsinkin nopeatemposella päivystyspolilla. Myös voi kehittyä suht mustaa huumoria. 

Vierailija
191/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti kuolevien parissa työskentelevät ovat empaattisia!

Vierailija
192/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sun olemus ja ensivaikutelma on äidillinen ja hoivaava. Miehet sitten reagoi siihen noin. Jonkun toisen kanssa taas he saattavat olla erilaisia. 

itse saan aina välinpitämättömiä miehiä. Minun olemukseni saattaa olla  liian kylmä. Olen niin ujo ja varautunut aluksi. Miehet haluavat lämpöä. En vaan pysty siihen kovin nopeasti. 

Mä saan vaan jotain seksihulluja. Olen liiankin avoin ja helposti lähestyttävä. Kaikki miehet luulevat, että olen kiinnostunut heistä. T: supliikkinainen

Vierailija
193/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä vedä puoleesi reppanoita miehiä, sinä ihan itse valitset heitä.  Asia ratkeaa vain sillä että ymmärrät oman osuutesi asiasta etkä ulkoista vastuuta näille miehille.

Veikkaanpa, että Tinderissä tapahtuu polarisoitumista. On joko epävarmoja hiiriä tai pelimiehiä. Välimuoto puuttuu.

Vierailija
194/210 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmasti kookkaat hölskyvät utareet, joita mies haluaisi käyttää tyynynä. Äänesi on hetken aikaa kuultuna neutraali, mutta liian pitkään sitä kuunnellessa aivot tahtovat irtautua siitä hetkestä, jossa papatat. Kävelysi on sellaista keikkuvaa ja vähän hapuilevaa. Pulleat poskesi punoittavat, kun kerrot leipomastasi porkkanakakusta.

Vierailija
195/210 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, että ensitreffien jälkeen mies haluaa näyttää sinulle herkän puolensa osoittaakseen kiinnostuksensa. Sinä taas tulkitset tuon, että mies kaipaa hoivaa. Pitäiskö sinun kuitenkin katsella useammat treffit, jos mies onkin lopulta ihan ok.

Vierailija
196/210 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska suurin osa miehistä on tuollaisia. Välillä ihmettelen, että miten pärjäävät töissä. Voivat olla hyvässäkin virassa, mutta kotona ollaan ihan pikkukakaroita. No kai siellä työpaikallakin joku naisarmeija heistä huolehtii. 

Tasapainoinen mies ilman päihde tai psyykeongelmaa revitään käsistä. Eikä tarvitse olla kummoinen ulkonäkökään. 

Sama kokemus. Ja usein ne miehet on siihen asemaan juuri naiset (usein miestä vanhemmat) auttaneet ja suositelleet. Mies kuitenkin kokee päässeensä siihen omien kykyjensä perusteella. 

Ja tosiaan, vapaa-aika lähetellään kikkelikuvia & videoita naisille, kerjätään kehuja ja ollaan kännissä. 

Vierailija
197/210 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löydän vain mt-ongelmaisia naisia. Joka toisella naisella tuntuu olevan päässä vikaa.

Vierailija
198/210 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä miehiä ei kiinnosta naisten Sirkus Parisuhde joten suurin osa miehistä on poolin ulkopuolella. 

Tämä johtaa siihen että ne harvat joita kiinnostaa, ovat joko enemmän tai vähemmän väkivaltaisia (tai jännittäviä, ihan sama) tai sitten juuri tuollaisia reppanoita.

Kannattaa valita pian, tai totutella ajatukseen yksinelosta.

Mikä tekee niistä yksin jättäytyvistä sitten "hyviä miehiä"? Ei niilläkään kaikki taida olla kotona, jos eivät kaipaa elämänkumppania. Mikään ei ole parempaa kuin jakaa elämä parhaan ystävän kanssa, jolta saa vielä seksiäkin. 

Todennäköisesti ei enää mikään. Ap:n kaltaiset ovat lytänneet hänet kerta toisensa jälkeen. Mutta ainakin ap pääsi myös potkaisemaan. Ainakin yhden kerran.

Treffit ovat vuorovaikutustilanne siinä missä kaikki muutkin tapaamiset. Ihan itse tuotte tuon esiin. Omalla käytöksellänne. Korvien välissä se todellinen vihollinen on

Vierailija
199/210 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löydän vain mt-ongelmaisia naisia. Joka toisella naisella tuntuu olevan päässä vikaa.

MIllaisia vikoja?

Vierailija
200/210 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain itselläsikin olisi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme