Onko ihmiset oikeasti näin avuttomia? Ei tajuta että kotonakin voi treenata?
Mitä te aina itkette siitä "kuntosalista" ? Kotona voi treenata kehonpainolla, jos tarvii painoja, nekin voi ostaa. Ulkona on myös pakkoja mitkä on tarkoitettu sitä varten, jokaisesta kaupungista löytyy.
Mä itse treenaan nyt tälläkin sekunnilla jossain muualla kuin kuntosalilla, mulla on myös käsivamma.
Lopettakaa se itkeminen ja toimikaa :D
Kommentit (76)
Laiska ja saamaton löytää aina tekosyyn. Siitähän tuossa on kyse.
Kotona treenaan itsekin. Tuollainen itkeminen muiden itkemisistä on silti semikoomista
En ole suurempaa itkua nähnyt, onko tämä nyt joku ajankohtainen murhe monelle? Viimeistään korona-aika sai kaikki varmasti tietoisiksi tästä ihmeellisestä asiasta. Eri asia sitten on, haluaako kaikki treenata kotona ja onko mahdollisuuksia hankkia sellainen välineistö, joka motivoi treenaamaan.
Mulla on yläpuolella asunnossa bodari joka nostaa raskaita painoja joka ikinen päivä. Ei ole kiva herätä siihen. Tumps tumps tumps. On lihaksikas, vihaisen näköinen tumma mies.
Itse tanssin kuulokkeet päässä. On totta että hyvin voi punnertaa kotonakin.
Kyllä kotona voi treenata aika pitkälle. Hankalin on treenata jalkoja lihasmassaa lisäävästi tietyn määrän jälkeen.
Häh?
Mä oon jumpannu jo vuodesta 2001 kotona, silloin olin parikymppinen. Mulla on vieläkin läjä jumppa DVD:itä.
Turha mennä myös elokuviin, teatteriin tai ravintolaan. Koska kotona voi harrastaa näitä kaikkia ja oikeastaan ihan mitä tahansa muutakin.
Mä ostin kotitreeniä varten kahvakuulia. Mä tykkäisin kyllä kuntosalilaitteista, mutta en siitä, että siellä on muita ihmisiä. Haluaisin olla yksin omassa rauhassa. Kun olisikin rahaa ja kotona tilaa, niin voisi tehdä oman kuntosalin. Samoin uima-altaan. :D
joo kannatetaan kotona voi todellakin elää
Minä olen joskus aikoinaan kotona laihduttanut 30 kg kuntopyörää polkemalla. Lisäksi on käsipainoja minulla.
Oma vaatimaton mielipide on, että lenkkeily on juuri yksinkertaisuuden vuoksi kuningasharrastus. Etenkin arjessa. Vaatteet päälle, tossut jalkaan ja menoksi. Ei tarvitse lähteä mihinkään harrastamaan, huoltaa tai tuunata varusteita.
Mihin koulua tarvitaan, kun kotonakin voi opiskella? Mietippä sitä :)
Itselläni on aika hyvä kuntosali kotona, mutta niinpä vaan monesti lähden "oikealle salille", koska salilta löytyy esim. selkälaitteita joka lähtöön. Kyllähän noilla kotona olevilla taljoilla, hammerilla jne. saisi halutessaan ihan kattavan treenin aikaiseksi, mutta laiskan on helpointa vaan hyppiä laitteesta toiseen. Lisäksi kotona on vaan fillari ja juoksumatto, kun taas salilla monesti otan fiiliksen mukaan aerobisia laitteita. Kehonhuolto taas on kaikista mukavinta kotona, omalla siistillä lattialla ilman, että kokoajan on joku kulkemassa vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kotona voi treenata aika pitkälle. Hankalin on treenata jalkoja lihasmassaa lisäävästi tietyn määrän jälkeen.
Tämäpä se syy on, kehonpainojumppa ja viiden kilon käsipainot ei kovin pitkään riitä. Kotona on myös hankala tehdä yläkropalle vetäviä liikkeitä. Mieluummin menen salille kiskomaan ylätaljaa ja kyykkäämään turvallisesti. Maksukin hoituu virike-edulla, joten en joudu laittamaan omaa rahaa painoihin tai muihin kuntoiluvälineisiin.
Pliis älkää treenatko kotona ellette asu omakotitalossa. Todella rasittavaa se jytke ja jumpse.
En oikein tykkää, että oma koti on joku hikinen haiseva paikka.
Parempi lähteä jonneki.
Seinät kaatuu päälle, jos kaiken tekee kotona.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Mä oon jumpannu jo vuodesta 2001 kotona, silloin olin parikymppinen. Mulla on vieläkin läjä jumppa DVD:itä.
onhan noita netissä😁😁😁
Miten niin itkette? Kuntosali on mulle mieleinen harrastus. Tykkään käydä kuntosalilla.
Paikkoja****