Rakastan Suomea isänmaanani, mutta en tätä nykyistä maailman sosiaalitoimisto Suomea. Siksi aion lopettaa verojeni maksun Suomeen.
Tuen Suomen itsenäisyyttä ja suvereniteettiä, mutta kieltäydyn jatkossa antamasta isoa osaa palkastani sellaisten ihmisten elämän kustantamiseen, jotka haluavat vain hyötyä minusta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muista kiva käyttää 10 tuntia arkipäivistänne työntekoon, tai siihen valmistautumiseen tai työpaikalle matkustamiseen, ja sitten palkastasi menee kolmasosa niille, jotka eivät halua käydä töissä tai edes tunne isänmaanrakkautta Suomea kohtaan?
Ei ole kiva. Jokainen elämäntapalusmu töihin. Jos ei huvita itse etsiä työpaikkaa, niin sitten sellainen osoitetaan yhteiskunnan taholta.
Olisin onnellinen jos yhteiskunta osoittaisi mulle työpaikan koska kukaan työnantaja ei palkkaa. Pitkäaikaistyötön kun ei ole kovin kiinnostava heidän mielestään. Otan vastaan työn kuin työn jos sellainen mulle annetaan
Vierailija kirjoitti:
Täällä poliisi, syyte nostettu,siveetön käytös. no onhan se hienoa että joku on hereillä,en teitä vahinkoita vaan herätän, tähän maailmaan.PS PAREMPI poliisi kuin valelääkäri, vai mitä mieltä olette?
Jatkuuks sun perjantai vieläkin? : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervemenoa vaan, ei Suomi yhtä kitisijää tarvitse.
Moni muu tekee samoin, jos on järkevä. Te "ei-kitisijät" jäätte tänne ryöstettäväksi ja raiskattaviksi.
Joopa, miksi siiten vielä olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on maailman tyhmin kansa. Elättävät paskaporukkaa kiltisti hymyillen. Jotain on pahasti pielessä kun 30v suomessa asunut Afrikkalainen ei puhu sanaakaan
No tyhmyydestä kertoo kyllä toisen kutsuminen paskaporukaksi. Onneksi minä kanssasuomalainen en kutsu sinuakaan sen kauniimmilla nimillä, niin ollaan edes tasa-arvoinen maa.
Se paskaporukka pilkkaava myös sinua jeesusteleva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vai rakastaa ap suomea, kunhan sen vaan muuttais eka venäjäks, aikamoista.
Ap vastusti Venäjää, kun sinä vielä imit Tuomiojan tissiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muista kiva käyttää 10 tuntia arkipäivistänne työntekoon, tai siihen valmistautumiseen tai työpaikalle matkustamiseen, ja sitten palkastasi menee kolmasosa niille, jotka eivät halua käydä töissä tai edes tunne isänmaanrakkautta Suomea kohtaan?
Ei ole kiva. Jokainen elämäntapalusmu töihin. Jos ei huvita itse etsiä työpaikkaa, niin sitten sellainen osoitetaan yhteiskunnan taholta.
Olisin onnellinen jos yhteiskunta osoittaisi mulle työpaikan koska kukaan työnantaja ei palkkaa. Pitkäaikaistyötön kun ei ole kovin kiinnostava heidän mielestään. Otan vastaan työn kuin työn jos sellainen mulle annetaan
Minä olen sinun, suomalaisen, ei-omasta halustasi työttömänä olevan puolella. Sinun vuoksesi olen tähän asti maksanut veroja, en monen muun, Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin toimi et vastustetaan venäjää ja sit kopioidaan niitä 1:1 jokaisen surkeimman asian suhteen mitä ne tekee.
Sä olet vaan rys sä joka valehtelee itelleen. : )
Itse olen kiitollinen, että saankäydä töissä ja maksaa veroja. Sen päälle on varaa maksaa muutaman yleishyödyllisen järjestön jäsenmaksuja ja aikaa tehdä vapaaehtoistyötä.
Paljon kurjenpaa olisi saamapuolella olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niin toimi et vastustetaan venäjää ja sit kopioidaan niitä 1:1 jokaisen surkeimman asian suhteen mitä ne tekee.
Itse olet. Lähde nyt Kremliin kaalipitoihin ja jätä Suomen asiat suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet. Lähde nyt Kremliin kaalipitoihin ja jätä Suomen asiat suomalaisille.
En ole, hupsu, sä unohdit taas perustella.
Jos sä meinaat vaan kopioida juttuja mitä mä olen sanonut sulle ennen, sä tuut ikuisesti vaan juokseen mun perässä epätoivosen näkösenä. : )
1.5-24 loppuu tää leipomo 12 vakituista lakkoilijaa saa lakkoilla loppuikänsä. kukaan heistä ei ollut halukas ottamaan yrittäjän riskiä.
Vierailija kirjoitti:
1.5-24 loppuu tää leipomo 12 vakituista lakkoilijaa saa lakkoilla loppuikänsä. kukaan heistä ei ollut halukas ottamaan yrittäjän riskiä.
Ai nyt sä olet leipuri, jumaleisson kun ammatti vaihtuu lennosta monta kertaa päivässä. : )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt sä olet leipuri, jumaleisson kun ammatti vaihtuu lennosta monta kertaa päivässä. : )
Joo, ei oo luottamista tuollaiseen...
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten suurin murhe on se ettei kukaan tiedä mitä tehdä syksyisin kaikille niille omenoille.
Rekka-autollisia syötävää ruokaa viedään suoraan kaupasta biokaasulaitokselle.
Näissä oloissa vaikea ymmärtää miten kehtaisi evätä apua niiltä jotka sitä oikeasti tarvii🤔
Puhu vain omasta puolestasi. Pelkästään sinun oma ongelmasi ja olet elämästä täysin irtaantunut. Suurin osa miettii ihan muita tärkeämpiä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Det kan bli rätt knepigt. Flyttar du utomlands är du fortfarande begränsat skatteskyldig i Finland. Förtjänar du något i Finland, går skatten dit. Äger du en fastighet, åker du på fastighets skatt, sannolikt elskatt samt ett sopkontrakt som närmast är en skatt.
Kör du bil i eller till Finland, blir det bränsleskatt och samma gäller båtar. Mat och andra förnödenheter är försedda med moms. Dryck har acciser, liksom månget annat.
Säljer du din fastighet åker du på kapitalskatt. Får du någon gång pension från Finland, beskattas den i Finland då Finland ensidigt har sagt upp sina skattekontrakt. Schweiz är nästa som sägs upp efter Portugal, Spanien och Frankrike.
Finland är landet därifrån man skall emigrera i samma sekund som man har tagit den sista examen för livet, i fall där examen leder till arbete som någon frivilligt är färdig att betala för. Övriga har det b
Puhu vain suomea. Sen ei pitäisi olla sinulle vaikeaa, jos olet asunut Suomessa yli kaksi vuotta.
Inget hindrar dig från att gå din skola till slutet och få ett avgångsbetyg. Det är betydligt bekvämare för dig i längden, i jämförelse med att jämt kräva att alla andra kompenserar dina handikapp.
Näitä vasemmisto tukee:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009852847.html
Ei vaan ymmärrys näytä riittävän, että he vievät naisilta oikeudet ja loppuu heidän lisääntyessään Pridet ja woketus. Saudi-Arabian rahoitus kiinnostaa enemmän kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on maailman tyhmin kansa. Elättävät paskaporukkaa kiltisti hymyillen. Jotain on pahasti pielessä kun 30v suomessa asunut Afrikkalainen ei puhu sanaakaan
Suomalaiset on niin aivopesty jo vuosia. Pääasia on ettei olla r a sis te ja. Suomalaiset saa nyt sitä mitä ovat vuosia tilanneet. Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa.
Hän pitää moskeijan toiminnasta valittavia ennakkoluuloisina.
Mä en ymmärrä, kuinka jotkut katsovat meitä kuin tulisimme jostain auringosta. Tämä on meidän maa, me toimimme lain mukaan, Maher sanoo.
Mä en ymmärrä näitä ihmisiä, ennakkoluuloisia ihmisiä, maalaisjuntteja ihmisiä, kusipäisiä ihmisiä. Tämä ei ole oikein, tämä on väärin.
Tuo "meidän maa" särähti aika lailla korvaan. Tämähän ei ole heidän maa, vaan suomalaisten maa. Käsittämätöntä röyhkeyttä. Voitaisiinko häneltä ottaa suomen kansalaisuus pois?
Kyllähän valtaapitävien pitää pitää myös mielessä se, että vain sellainen kansa, jolla on jotain puolustettavaa, on päättäväinen ja yhtenäinen vihollisen hyökätessä ja valmis puolustautumaan.
Jos maassa alkaa olla hyvin paljon esim. kaltaisiani ihmisiä, joille on ihan sama, määrääkö täällä Bryssel, Tukholma, Helsinki vai Moskova, ja joka ei rikkaiden omaisuuksien puolustamiseksi tee elettäkään, niin ei siellä rajalla seiso kuin Orpo ja joku Ahmed sen vierellä. Ja sekin lähtee, jos sossun rahat on myöhässä.
No sillä, että koraani sanoo, imaami vahvistaa ja Hyvät Ihmiset säestävät, että niille kuuluu kaikki ja muiden kuuluu olla niiden orjia.
Lukekaa itse koraanista!
"Vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään."