Rakastan Suomea isänmaanani, mutta en tätä nykyistä maailman sosiaalitoimisto Suomea. Siksi aion lopettaa verojeni maksun Suomeen.
Tuen Suomen itsenäisyyttä ja suvereniteettiä, mutta kieltäydyn jatkossa antamasta isoa osaa palkastani sellaisten ihmisten elämän kustantamiseen, jotka haluavat vain hyötyä minusta.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voi vaan ilmoittaa työnantajalle, että ei pidätä enää palkasta veroa kun olen loppuvuoden poliittisessa veronmaksulakossa ?
Sen voisin tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voi vaan ilmoittaa työnantajalle, että ei pidätä enää palkasta veroa kun olen loppuvuoden poliittisessa veronmaksulakossa ?
Sen voisin tehdä
Etenkin, jos työnantajani on joku liitto tai muu punainen organisaatio, joka arvostaa lakkoja. Rehelliselle yrittäjälle en tätä tekisi.
Meillä on velvollisuus auttaa hädänalaisia. Etkö ymmärrä, Suomi on rikas maa jolla on rahaa jakaa muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on maailman tyhmin kansa. Elättävät paskaporukkaa kiltisti hymyillen. Jotain on pahasti pielessä kun 30v suomessa asunut Afrikkalainen ei puhu sanaakaan
Onko sulla jokin ratkaisu, miten tuilla elävästä paskaporukasta päästään eroon?
Kaikki tuet pois noin alkajaisiksi kuten muuallakin maailmassa. Kummasti alkaa duunit maittaa kun ei muualta fyffeä tuu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on velvollisuus auttaa hädänalaisia. Etkö ymmärrä, Suomi on rikas maa jolla on rahaa jakaa muillekin.
Minä autan niitä hädänalaisia, joita haluan. On väärin, että palkastani otetaan rahaa, jotta voidaan auttaa ei-hädänalaisia systeemin väärinkäyttäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko verojen menevän vain tukiin?
Laita oikeiston propaganda uponnut ihan satasella!
Vierailija kirjoitti:
Ei olla rikkaita ainakaan hallituksemme mukaan. Hirveä rahapula täällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on maailman tyhmin kansa. Elättävät paskaporukkaa kiltisti hymyillen. Jotain on pahasti pielessä kun 30v suomessa asunut Afrikkalainen ei puhu sanaakaan
Onko sulla jokin ratkaisu, miten tuilla elävästä paskaporukasta päästään eroon?
Kaikki tuet pois noin alkajaisiksi kuten muuallakin maailmassa. Kummasti alkaa duunit maittaa kun ei muualta fyffeä tuu.
Joo tehdään Suomesta kehitysmaa🤓
Semmost, perskokkare siirty esittelemästä tietämättömyyttään siihen että se uhkailee impotentisti.
Miten sä kokoajan kehityt väärinpäin? :' D
Mua on alkanu kans mietityttään onks sun aivoissa jotain ihan oikeasti lääketieteellisesti pielessä.
Suomi on maailman sossutoimisto. Meillä on surkeat päättäjät, jotka haluavat elättää muuta maailmaa täällä, eikä heiltä vaadita edes suomen kielen opiskelua. Jos Suomessa voi lorvia 30 vuotta osaamatta kieltä, se on päättäjien vika. Jos tulijoilta ei vaadita mitään, he asettuvat lorvimaan tänne loppuelämäksi. Ja näitähän Suomessa nykyään riittää.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siitä työkyvyttömyyseläkkeestäsi menee veroa ap? Mikset muka kykene töihin? Mt-ongelmaisellekin löytyy hyödyllistä puuhasteltavaa.
Ihan ohihuutelijana kommentoin. Sisarukseni on "mielenterveysongelmainen", ja minusta on inhottavaa lukea näillä keskustelupalstoilla, kuinka te ns. paremmaksi ihmiseksi itsenne luokittelevat heittelette tuota "mielenterveysongelmainen" -termiä, kun haluatte vastustaa oikeistolaisesti provosoivien ihmisten kommentteja. Se sattuu. Mielenterveysongelmainen ihminen on yhtä arvokas kuin muutkin, jopa joillekin erittäin arvokas. Kommentteisi oli inhottava.
Huutista meemiin langenneelle, miten meinasit käytännössä toteuttaa suunnitelmasi?
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muista kiva käyttää 10 tuntia arkipäivistänne työntekoon, tai siihen valmistautumiseen tai työpaikalle matkustamiseen, ja sitten palkastasi menee kolmasosa niille, jotka eivät halua käydä töissä tai edes tunne isänmaanrakkautta Suomea kohtaan?
Ei ole kiva. Jokainen elämäntapalusmu töihin. Jos ei huvita itse etsiä työpaikkaa, niin sitten sellainen osoitetaan yhteiskunnan taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko siitä työkyvyttömyyseläkkeestäsi menee veroa ap? Mikset muka kykene töihin? Mt-ongelmaisellekin löytyy hyödyllistä puuhasteltavaa.
Ihan ohihuutelijana kommentoin. Sisarukseni on "mielenterveysongelmainen", ja minusta on inhottavaa lukea näillä keskustelupalstoilla, kuinka te ns. paremmaksi ihmiseksi itsenne luokittelevat heittelette tuota "mielenterveysongelmainen" -termiä, kun haluatte vastustaa oikeistolaisesti provosoivien ihmisten kommentteja. Se sattuu. Mielenterveysongelmainen ihminen on yhtä arvokas kuin muutkin, jopa joillekin erittäin arvokas. Kommentteisi oli inhottava.
Hei me kaikki täälä politiikasta meuhkaajat ollaan mt-ongelmaisia kans, ei kukaan ala tämmöseen venkoiluun täyspäisenä.
Se on vähän kun N sanan käyttö, tummat hipiäiset ihmiset käyttää sitä kaikista eniten.
Onko sinulla todellista tietoa, kuinka suuri osa veroistasi menee erilaisiin sosiaalitukiin tai kehitysapuun. Ei kannata tehdä isoja päätöksiä, jos ei ole faktatietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko teistä muista kiva käyttää 10 tuntia arkipäivistänne työntekoon, tai siihen valmistautumiseen tai työpaikalle matkustamiseen, ja sitten palkastasi menee kolmasosa niille, jotka eivät halua käydä töissä tai edes tunne isänmaanrakkautta Suomea kohtaan?
Ei ole kiva. Jokainen elämäntapalusmu töihin. Jos ei huvita itse etsiä työpaikkaa, niin sitten sellainen osoitetaan yhteiskunnan taholta.
Kyllä. Olen tuon kommentin kirjoittaja ja sanon, että jokainen lusmu töihin. Jokainen kerjäläinen ja paperiton ja tänne luvatta tunkeutunut elintasosurffari töihin. Ja heti.
Jaa.
Itse taas olen valmis nostamaan veroprosenttiani, että myös minua varten on olemassa oikeudenmukainen turvaverkko, jos joskus jään työttömäksi.
Elämme YHTEISkunnassa, jossa autetaan niitä, joilla menee heikommin. Märkä oikeistounelma, jossa kukaan ei maksa veroja ja köyhät heitetään kadulle kuuluu ihan muualle, kuin sivistyneeseen suomeen.
Musta on jotenkin ihan ekstra koomista et tää menkää töihin huutelija on itse myöntäny olevansa pääomatulojen avulla porsasteleva nepovauva joka ei itsekkään tee töitä.
Onnea matkaan vaan sinne.. ulkomaille! Minne maksat verosi ja jonka kansan siivellä loisit. Ja siellä kaikki on tietysti paremmin. 😆
Moni muu tekee samoin, jos on järkevä. Te "ei-kitisijät" jäätte tänne ryöstettäväksi ja raiskattaviksi.