Rakastan Suomea isänmaanani, mutta en tätä nykyistä maailman sosiaalitoimisto Suomea. Siksi aion lopettaa verojeni maksun Suomeen.
Tuen Suomen itsenäisyyttä ja suvereniteettiä, mutta kieltäydyn jatkossa antamasta isoa osaa palkastani sellaisten ihmisten elämän kustantamiseen, jotka haluavat vain hyötyä minusta.
Kommentit (82)
Det kan bli rätt knepigt. Flyttar du utomlands är du fortfarande begränsat skatteskyldig i Finland. Förtjänar du något i Finland, går skatten dit. Äger du en fastighet, åker du på fastighets skatt, sannolikt elskatt samt ett sopkontrakt som närmast är en skatt.
Kör du bil i eller till Finland, blir det bränsleskatt och samma gäller båtar. Mat och andra förnödenheter är försedda med moms. Dryck har acciser, liksom månget annat.
Säljer du din fastighet åker du på kapitalskatt. Får du någon gång pension från Finland, beskattas den i Finland då Finland ensidigt har sagt upp sina skattekontrakt. Schweiz är nästa som sägs upp efter Portugal, Spanien och Frankrike.
Finland är landet därifrån man skall emigrera i samma sekund som man har tagit den sista examen för livet, i fall där examen leder till arbete som någon frivilligt är färdig att betala för. Övriga har det bättre i Finland, bl.a. dussin-docenternas lovade land.
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Itse taas olen valmis nostamaan veroprosenttiani, että myös minua varten on olemassa oikeudenmukainen turvaverkko, jos joskus jään työttömäksi.
Elämme YHTEISkunnassa, jossa autetaan niitä, joilla menee heikommin. Märkä oikeistounelma, jossa kukaan ei maksa veroja ja köyhät heitetään kadulle kuuluu ihan muualle, kuin sivistyneeseen suomeen.
Sinulla on ehkä sellainen työ tai asenne, että turvaverkko on sinulle joku Herran enkeli. Minä taas, minä en tule saamaan koskaan työttömyyskorvausta, koska olen työvoimapula-alalla. Enkä olisi kyllä ottamassakaan, koska mielummin luon uutta kuin elätytän itseni muilla.
Oikeistolaiset ei ikinä halua heittää ketään kadulle, mutta vasemmistolaiset luulee, että naapurin keittiö on vieraan koti.
Vierailija kirjoitti:
Det kan bli rätt knepigt. Flyttar du utomlands är du fortfarande begränsat skatteskyldig i Finland. Förtjänar du något i Finland, går skatten dit. Äger du en fastighet, åker du på fastighets skatt, sannolikt elskatt samt ett sopkontrakt som närmast är en skatt.
Kör du bil i eller till Finland, blir det bränsleskatt och samma gäller båtar. Mat och andra förnödenheter är försedda med moms. Dryck har acciser, liksom månget annat.
Säljer du din fastighet åker du på kapitalskatt. Får du någon gång pension från Finland, beskattas den i Finland då Finland ensidigt har sagt upp sina skattekontrakt. Schweiz är nästa som sägs upp efter Portugal, Spanien och Frankrike.
Finland är landet därifrån man skall emigrera i samma sekund som man har tagit den sista examen för livet, i fall där examen leder till arbete som någon frivilligt är färdig att betala för. Övriga har det bättre i Finland, bl.a. dussin-docenternas lovade la
Puhu vain suomea. Sen ei pitäisi olla sinulle vaikeaa, jos olet asunut Suomessa yli kaksi vuotta.
Täällä poliisi, syyte nostettu,siveetön käytös.Sen takia te kusipää roudaatte rahat ulkomaille, ei ole ihme että otetaan lisää velkaa.
Suomalaisten suurin murhe on se ettei kukaan tiedä mitä tehdä syksyisin kaikille niille omenoille.
Rekka-autollisia syötävää ruokaa viedään suoraan kaupasta biokaasulaitokselle.
Näissä oloissa vaikea ymmärtää miten kehtaisi evätä apua niiltä jotka sitä oikeasti tarvii🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Itse taas olen valmis nostamaan veroprosenttiani, että myös minua varten on olemassa oikeudenmukainen turvaverkko, jos joskus jään työttömäksi.
Elämme YHTEISkunnassa, jossa autetaan niitä, joilla menee heikommin. Märkä oikeistounelma, jossa kukaan ei maksa veroja ja köyhät heitetään kadulle kuuluu ihan muualle, kuin sivistyneeseen suomeen.
Sinulla on ehkä sellainen työ tai asenne, että turvaverkko on sinulle joku Herran enkeli. Minä taas, minä en tule saamaan koskaan työttömyyskorvausta, koska olen työvoimapula-alalla. Enkä olisi kyllä ottamassakaan, koska mielummin luon uutta kuin elätytän itseni muilla.
Oikeistolaiset ei ikinä halua heittää ketään kadulle, mutta vasemmistolaiset luulee, että naapurin keittiö on vieraan koti.
.......mitä aktuaalista ttua? Onks sun aivot kuoliossa? Lues uudestaan mitä kirjotit, ajatuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Onnea matkaan vaan sinne.. ulkomaille! Minne maksat verosi ja jonka kansan siivellä loisit. Ja siellä kaikki on tietysti paremmin. 😆
Missä luulet suomalaisten formulakuskien, pokerimiljonäärien ja muiden ei-julkkisten rikkaitten asuvan? Monacossa jossa ei makseta veroja ja ilmastokin on parempi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten suurin murhe on se ettei kukaan tiedä mitä tehdä syksyisin kaikille niille omenoille.
Rekka-autollisia syötävää ruokaa viedään suoraan kaupasta biokaasulaitokselle.
Näissä oloissa vaikea ymmärtää miten kehtaisi evätä apua niiltä jotka sitä oikeasti tarvii🤔
Voin antaa ne omenat, mutta en kolmasosaa palkastani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
.......mitä aktuaalista ttua? Onks s
Totta joka sana. Järkytyitkö?
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Olet liian hyväuskoinen. Sehän olisikin oikein, että yhteiskunnan tuki menisi niille, jotka sitä tarvitsevat, mutta näinhän ei suoraan ole. Terve työikäinen aikuinen pystyy tässä yhteiskunnassa jäämään elämään tuilla vailla oikeaa perustetta niin halutessaan ja se on väärin. Se on suoraan pois niiltä, jotka sitä tukea tarvitsevat. Jokainen työtä vieroksuvasta peräkammarinpojasta kielitaidottomaan mamukotiäitiin asti ovat niitä, jotka rapauttavat lopulta koko huvinvointivaltiosysteemin, koska eivät vain koskaan aktivoidu sieltä kotonaan kelvolliseksi yhteiskunnan jäseneksi. Sekään ei ole kokonaan heidän oma vika, vaan tästä voi syyttää myös yhteiskuntaa, joka ei saa noita yksilöitä pois kotoaan lorvimasta.
Hyvä idea. Mä taidan lopettaa kanssa.
Vai rakastaa ap suomea, kunhan sen vaan muuttais eka venäjäks, aikamoista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä poliisi, syyte nostettu,siveetön käytös.Sen takia te kusipää roudaatte rahat ulkomaille, ei ole ihme että otetaan lisää velkaa.
Rikosilmoitus tehty. Laiton poliisina esiintyminen.
Nauroin ääneen😂 Viddu mikä tollo olet.
Vierailija kirjoitti:
Avaisiks vähän mitä tarkottaa suomeks?
"Totta joka sana. Järkytyitkö?"
Kyllä mä kieltämättä vähän järkytyin, etkö sinä ymmärrä miksi?
Noin 20% palkan veroista menee Kelaan, siitä voi sitten miettiä paljonko tuosta menee "lusmuille". Kelassa kun on muitakin kuin työttömiä asiakkaina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa.
Olet liian hyväuskoinen. Sehän olisikin oikein, että yhteiskunnan tuki menisi niille, jotka sitä tarvitsevat, mutta näinhän ei suoraan ole. Terve työikäinen aikuinen pystyy tässä yhteiskunnassa jäämään elämään tuilla vailla oikeaa perustetta niin halutessaan ja se on väärin. Se on suoraan pois niiltä, jotka sitä tukea tarvitsevat. Jokainen työtä vieroksuvasta peräkammarinpojasta kielitaidottomaan mamukotiäitiin asti ovat niitä, jotka rapauttavat lopulta koko huvinvointivaltiosysteemin, koska eivät vain kos
Nii et me ei vaan ymmärretä kuinka sun mielikuvitusviholliset sitä ja tätä. Ô____o
Sä olet ihan harhainen.
Täällä poliisi, syyte nostettu,siveetön käytös. no onhan se hienoa että joku on hereillä,en teitä vahinkoita vaan herätän, tähän maailmaan.PS PAREMPI poliisi kuin valelääkäri, vai mitä mieltä olette?
Rules for you, but not for me.
Narsisti ei muuks muutu.