Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan Suomea isänmaanani, mutta en tätä nykyistä maailman sosiaalitoimisto Suomea. Siksi aion lopettaa verojeni maksun Suomeen.

Vierailija
17.02.2024 |

Tuen Suomen itsenäisyyttä ja suvereniteettiä, mutta kieltäydyn jatkossa antamasta isoa osaa palkastani sellaisten ihmisten elämän kustantamiseen, jotka haluavat vain hyötyä minusta.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vinkkejä veronkiertoon, vai pitääkö muuttaa Norjaan?

Vierailija
2/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä muista kiva käyttää 10 tuntia arkipäivistänne työntekoon, tai siihen valmistautumiseen tai työpaikalle matkustamiseen, ja sitten palkastasi menee kolmasosa niille, jotka eivät halua käydä töissä tai edes tunne isänmaanrakkautta Suomea kohtaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on tällä hetkellä maailman paskin maa suomalaisille ja maailman paras maa ulkomaalaisille. Vanhaa Suomi-Neito -kuvastoa käyttäen sanoisin, että ryöstäjä ja raiskaaja on päässyt apajille.

Vierailija
4/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko siitä työkyvyttömyyseläkkeestäsi menee veroa ap? Mikset muka kykene töihin? Mt-ongelmaisellekin löytyy hyödyllistä puuhasteltavaa.

Vierailija
5/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko siitä työkyvyttömyyseläkkeestäsi menee veroa ap? Mikset muka kykene töihin? Mt-ongelmaisellekin löytyy hyödyllistä puuhasteltavaa.

Hienoa argumentointia. Väärät olettamukset kertovat sinusta paljon ja minusta ei mitään.

Vierailija
6/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Tämä ei ole enää Suomi enkä tule koskaan puolustamaan tätä maata.

Vierailija
7/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tiedät, että palkkasi menee hallituksen taskuun?

Vierailija
8/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko verojen menevän vain tukiin?

Vierailija
9/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on maailman  tyhmin kansa. Elättävät paskaporukkaa kiltisti hymyillen. Jotain on pahasti pielessä kun 30v suomessa asunut Afrikkalainen ei puhu sanaakaan 

Vierailija
10/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein! Tämä ei ole enää Suomi enkä tule koskaan puolustamaan tätä maata.

Minä taas tulisin puolustamaan tätä maata henkeen ja vereen. Mutta en halua antaa, mukamas Suomen nimissä, elämästäni joka päivä turhia tunteja sellaisten elättämiseen, joille kaikki kaunis Suomessani on "ihan sama", koska heidän sydämensä kuuluu eri kulttuuriin ja eri isänmaahan. 

Vierailija
11/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset on maailman  tyhmin kansa. Elättävät paskaporukkaa kiltisti hymyillen. Jotain on pahasti pielessä kun 30v suomessa asunut Afrikkalainen ei puhu sanaakaan 

No tyhmyydestä kertoo kyllä toisen kutsuminen paskaporukaksi. Onneksi minä kanssasuomalainen en kutsu sinuakaan sen kauniimmilla nimillä, niin ollaan edes tasa-arvoinen maa.

Vierailija
12/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla on hyvä sydän ja pidetään myös huolta niistä jotka on heikommassa asemassa.

Vierailija
13/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tyhmyydestä kertoo kyllä toisen kutsuminen paskaporukaksi. Onneksi minä kanssasuomalainen en kutsu sinuakaan sen kauniimmilla nimillä, niin ollaan edes tasa-arvoinen maa.

Tasa-arvo on utopiaa. Jos olet tasa-arvoinen, et vaadi toiselta rahaa itsesi tai toisen elättämiseen, vaan kunnioitat toisen omaisuutta. Nykyiset suomalaiset tasa-arvoisitit vaativat muita kustantamaan toisten elämän tasa-arvoisimin nimissä.

Vierailija
14/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on hyvä sydän ja pidetään myös huolta niistä jotka on heikommassa asemassa.

Heikoimmassa asemassa on suurin osa maapallon ihmisistä. Jos sinulla on ylimääräinen leipäpala, anna se niille ja tule vasta sitten saarnaamaan meille heikoimmista.

Vierailija
15/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla jokin ratkaisu, miten tuilla elävästä paskaporukasta päästään eroon?

Vierailija
16/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:lla on aikaa päivät pitkät tehdä arkenakin näitä yhtä paskoja aloituksia? Miten olisi tuilla lorvimisen lopettaminen?

Vierailija
17/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen tullaan vaikka mistä maailmankolkasta ja lähestulkoon heti ollaan vaatimassa kaikkea mikä heille kuuluu. Siis itse ilmoittavat noilla sanoilla, että haluan kaiken mikä minulle kuuluu. Millä perusteella niille kuuluu yhtään mitään? 

Vierailija
18/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voi vaan ilmoittaa työnantajalle, että ei pidätä enää palkasta veroa kun olen loppuvuoden poliittisessa veronmaksulakossa ?

Vierailija
19/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa vaan, ei Suomi yhtä kitisijää tarvitse. 

Vierailija
20/82 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:lla on aikaa päivät pitkät tehdä arkenakin näitä yhtä paskoja aloituksia? Miten olisi tuilla lorvimisen lopettaminen?

Hyvä kun heti kerroit lauseessasi tyhmyytesi. Oletat harhaisesti. Ainoa aloitus, jonka olen tästä aiheesta tehnyt täällä koskaan, oli tämä. Onko nyt arkipäivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi