Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Wille Rydman - A-studio - Jättilakkojen kevät

Vierailija
16.02.2024 |

Siis tuota kaveria ei pidä ikinä enää laittaa televisioon keskustelemaan. Vähättelyä ja hermostunutta väkisin hymyilyä. Sielueläin todennäköisesti rotta tai käärme. Wille sopisi hyvin loppuunajettujen kolariautojen maahantuojaksi

Itse ohjelmasta sen verran että suosittelen katsomaan, aika hyvin onnistui työnantajan puoli ja Wille nostamaan sympatiaa lakkoja kohtaan. Li Andersson puhui pelkkää asiaa. 

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rydmanin käytös oli todella ala-arvoista, jos puhuttelee ay-liikettä Hakaniemen "herroiksi.! Tai Hakaniemen palatsi? Hän ei osaa sanoa yhtään mitään oikeaa argumenttia. Kun taas vastapuoli puhui täyttä asiaa. Li Anderssonille peukut  hyvistä puheenvuoroista. Kun itse Rydman ei ole tutustunut aiheeseen lainkaan. Tämä Rydman tarvitsee ehdottomasti tapakasvatusta ja ottamaan asioista selkoa esim. niiden pienipalkkaisten työläisten työoloista ja palkkauksesta. 

Vierailija
42/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän istui rauhallisesti samassa asennossa ja hymyili. Mikä siinä ny niin vituttaa vassaria?

Olen kyllä Kokoomuksen kannattaja ja toivoisin, että Rydman potkittaisiin hevonhelvettiin ministerin paikalta. Hävettävä pikkumies.

Jos olisit kokoomuslainen, olisit aivan liian sivistynyt haukkumaan ketään pikkumieheksi.

Olen kokoomuslainen äiti enkä suvaitse nuorten naisten groomaamista. Ja duunaritaustasta ponnistaneena yrittäjänä en hyväksy alentavaa asennetta ay-liikettä kohtaan. Tarvitsemme etujen punninnan tasapainoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmiston pääargumentti vaikuttaa olevan se, että Rydman on lyhyt. Mitäs jos me oikeistolaiset ruvettaisiin argumentoimaan sillä, että Aalto on läski?

Vierailija
44/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmiston pääargumentti vaikuttaa olevan se, että Rydman on lyhyt. Mitäs jos me oikeistolaiset ruvettaisiin argumentoimaan sillä, että Aalto on läski?

Hän on henkisesti kitukasvuinen. 

Vierailija
45/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin käytös oli todella ala-arvoista, jos puhuttelee ay-liikettä Hakaniemen "herroiksi.! Tai Hakaniemen palatsi? Hän ei osaa sanoa yhtään mitään oikeaa argumenttia. Kun taas vastapuoli puhui täyttä asiaa. Li Anderssonille peukut  hyvistä puheenvuoroista. Kun itse Rydman ei ole tutustunut aiheeseen lainkaan. Tämä Rydman tarvitsee ehdottomasti tapakasvatusta ja ottamaan asioista selkoa esim. niiden pienipalkkaisten työläisten työoloista ja palkkauksesta. 

Kerrotko yhden Li Anderssonin argumentin? Rydman sanoi rotille kaapin paikan että tässä maassa määrää hallitus. Get the fck out of here, rétard.

Vierailija
46/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁demokraattisilla vaaleilla valittu hallitus säätää lait😁ei Hakaniemen eliitti😁tai 7% kannatuksella Li Andersson😁

Vierailija
47/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän istui rauhallisesti samassa asennossa ja hymyili. Mikä siinä ny niin vituttaa vassaria?

Olen kyllä Kokoomuksen kannattaja ja toivoisin, että Rydman potkittaisiin hevonhelvettiin ministerin paikalta. Hävettävä pikkumies.

Jos olisit kokoomuslainen, olisit aivan liian sivistynyt haukkumaan ketään pikkumieheksi.

Olen kokoomuslainen äiti enkä suvaitse nuorten naisten groomaamista. Ja duunaritaustasta ponnistaneena yrittäjänä en hyväksy alentavaa asennetta ay-liikettä kohtaan. Tarvitsemme etujen punninnan tasapainoa. 

Olin just tulossa sanomaan että olet varmaan nainen. Huomasin heti tuosta persuvastaisuudesta. Mutta hyväksyt ma tu nee ge reiden tekemät pi

Varsin persumainen näkökulma. En hyväkdy yhdenkään ihmisen seksuaalirikoksia tai seksuaalista ahdistelua, tietenkään. Hyväksytkö sinä sen, että Rydman groomasi nuoria naisia?

Vierailija
48/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman antoi AY-herroille sellaista kyytiä, että minä käännyin kokkarista persuksi.

Hyvä vähän ravistella niitä syöttöporsaita.

Vierailija
49/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin just tulossa sanomaan että olet v

No niin. Persumainen vastaus, täynnä groomaajan puolustelua. Kovin ennalta arvattavaa 🥱.

Vierailija
50/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson on vaan hyvä ja hallitsee ja tietää asiat, mitä ei voi Rydmannista sanoa. Riku Aalto antoikin Willelle ohjeet että selvittää ensin asiat, ennenkö päästää höpöjä suustaa. Wille voisi myös hiukan höllentää krakaansa, ettei pää paisu, voisi helpottaa myös puheen ulosantia. Samaten käytöskouluun kuten useimmat persut, kun puhuva toisten päälle.

Vierailija
51/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ilmeisesti ajattelevat, että hyvä poliitikko on se, joka v*ttuilee törkeimmin. Jos mun työyhteisössä joku nimittelisi toista ihmistä kuten ministeri tuossa teki, niin oltaisiin kyllä kaikki ihmeissämme. Ei ole aikuismaista käytöstä.

Yhteistyökyvyt on Rydmanilla ja persuleilla kuin taaperolla. Minäminäminä.

Vierailija
52/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun PÄÄargumentti pikku Willestä on, että sillä on järjettömän iso ja ruma pää ja meinas kuristua eilen kravattiinsa. Senköhän takia virnuili?

Vierailija
53/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille on kova luu! Piinkova kapitalisti 👍

Vierailija
54/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willellä on iso pää ja pikkuriikkiset hartiat, auttaisko jos nyt kuitenkin löysäisi krakaa. Toinen juttu olisi, että pitäisiköhän Willen mennä ihan oikeisiin ruumiillisiin töihin, tietäisi mitä on tehdä töitä, vaikkapa Satosen maksamien 9 euron päiväpalkalla.

Vierailija
55/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehy.fi/fi/tiedote/tehy-vientivetoinen-tyomarkkinamalli-ja-sovittelijan-kasien-sitominen-lailla-veisi-hoitajat. 

Tässä lisää tietoa, jos sovitaan vain vientivetoinen palkkaus? 

Vierailija
56/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näin millainen hän on.

Vierailija
57/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän perussuomalainen? 

Vierailija
58/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työaikana pitää osata puhutella muita asiallisesti.

Vierailija
59/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun pääargumentti on, että Rydman on törkyturpa, joka ei ole todistettavasti vielä tehnyt muuta hyödyllistä kuin hengaillut teinityttöjen kanssa.

Vierailija
60/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa irvitte. Wille Rydmanista tulee vielä tulevaisuudessa persujen johtotähti. 

Putlerin lampunvarjostin siitä tulee.