Wille Rydman - A-studio - Jättilakkojen kevät
Siis tuota kaveria ei pidä ikinä enää laittaa televisioon keskustelemaan. Vähättelyä ja hermostunutta väkisin hymyilyä. Sielueläin todennäköisesti rotta tai käärme. Wille sopisi hyvin loppuunajettujen kolariautojen maahantuojaksi
Itse ohjelmasta sen verran että suosittelen katsomaan, aika hyvin onnistui työnantajan puoli ja Wille nostamaan sympatiaa lakkoja kohtaan. Li Andersson puhui pelkkää asiaa.
Kommentit (100)
Miten herran tähden tällainen sivistymätön, tietämätön, vastenmielinen kääkkä on nimetty ministeriksi. KUVOTTAVA TYYPPI.
Willen CV:
1. Alaikäisten tyttöjen kanssa hengailu
2. Toimittajien maalittaminen Tynkyn kanssa
Vierailija kirjoitti:
Ei oo kukaan ministeri vittuillut noin kovasti ay-pomolle telkkarissa! 😎
Olisi pitänyt veetuilla enemmän ay-mafialle.
Vierailija kirjoitti:
3. Turkkilaisapinaksi haukkuminen
Juuri sitähän nuo ovat eli kertoi totuuden.
Wille on kunnon sivistysporvari. Säveltää vaikka sinfonian. Olen nähnyt oopperassa useamman kerran. Nyt saavat AY-orangit servauksen paremmaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Wille on kunnon sivistysporvari. Säveltää vaikka sinfonian. Olen nähnyt oopperassa useamman kerran. Nyt saavat AY-orangit servauksen paremmaltaan.
Eihän sivistysporvareita ole ollut olemassakaan vuosikymmeniin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Politiikassa pitäisi osata keskustella ja neuvotella. Ei se ole mikään jonnejen välitunti missä kovin jätkä valehtelee eniten. Siis persuille on jokin veetuilu niinku tärkeintä. Ei asioiden hoito mitä varten niitäkin on äänestetty. Ymmärrän miksi kokoomus näki persuissa hyödyllisen hallituskumppanin. Niiden avulla saadaan läpi kaikki mitä ek haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Rydman antoi AY-herroille sellaista kyytiä, että minä käännyin kokkarista persuksi.
Minä jätin heti vaimoni ja laitoin viestiä naapurin 15v tytölle. Harmi että minulla ei ole ylisuuri pää ja kehittymättömät hartiat kuten ryytmanilla vaan näytän mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Miten herran tähden tällainen sivistymätön, tietämätön, vastenmielinen kääkkä on nimetty ministeriksi. KUVOTTAVA TYYPPI.
Sanaa kuvottava käytti myös Lepomäki silloinnkun tämä pygmi potkittiin ulos kokkareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen panos politiikkaan.
Veetuilu.
Ei sanaakaan konkretiaa Rydmannin puheista. Pelkkää henkilöön menevää haukkua. Mikä se oli mikä noin meni ihon alle. Kertokaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko hän perussuomalainen?
On, potkittiin kokoomuksesta kun groomaa alaikäisiä tyttöjä. Persuihin kelpasi 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin käytös oli todella ala-arvoista, jos puhuttelee ay-liikettä Hakaniemen "herroiksi.! Tai Hakaniemen palatsi? Hän ei osaa sanoa yhtään mitään oikeaa argumenttia. Kun taas vastapuoli puhui täyttä asiaa. Li Anderssonille peukut hyvistä puheenvuoroista. Kun itse Rydman ei ole tutustunut aiheeseen lainkaan. Tämä Rydman tarvitsee ehdottomasti tapakasvatusta ja ottamaan asioista selkoa esim. niiden pienipalkkaisten työläisten työoloista ja palkkauksesta.
Hakaniemen palatsi? Metallitalo on rakennettu 1965. Jos tuo on persun mielestä palatsi. Niin yksiö 10m2 on persuille omakotitalo.
Eikös poliisi aloittanut uudelleen tutkimaan Ryydmannin pikkutyttöjen metsästämistä. Onkohan siitä uutisoitu mitään?
Mene katsomaan se ohjelma. Ja jos epäilet, niin tarkista faktat. Li on asiantuntija ja Rydman ei vastannut mihinkään vaan väitti Lin argumenttejä valheiksi. Sellaista retoriikkaa juuri äärioikeistolla on. Sori siitä.