Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wille Rydman - A-studio - Jättilakkojen kevät

Vierailija
16.02.2024 |

Siis tuota kaveria ei pidä ikinä enää laittaa televisioon keskustelemaan. Vähättelyä ja hermostunutta väkisin hymyilyä. Sielueläin todennäköisesti rotta tai käärme. Wille sopisi hyvin loppuunajettujen kolariautojen maahantuojaksi

Itse ohjelmasta sen verran että suosittelen katsomaan, aika hyvin onnistui työnantajan puoli ja Wille nostamaan sympatiaa lakkoja kohtaan. Li Andersson puhui pelkkää asiaa. 

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin käytös oli todella ala-arvoista, jos puhuttelee ay-liikettä Hakaniemen "herroiksi.! Tai Hakaniemen palatsi? Hän ei osaa sanoa yhtään mitään oikeaa argumenttia. Kun taas vastapuoli puhui täyttä asiaa. Li Anderssonille peukut  hyvistä puheenvuoroista. Kun itse Rydman ei ole tutustunut aiheeseen lainkaan. Tämä Rydman tarvitsee ehdottomasti tapakasvatusta ja ottamaan asioista selkoa esim. niiden pienipalkkaisten työläisten työoloista ja palkkauksesta. 

Kerrotko yhden Li Anderssonin argumentin? Rydman sanoi rotille kaapin paikan että tässä maassa määrää hallitus. Get the fck out of here, rétard.

Mene katsomaan se ohjelma. Ja jos epäilet, niin tarkista faktat. Li on asiantuntija ja Rydman ei vastannut mihinkään vaan väitti Lin argumenttejä valheiksi. Sellaista retoriikkaa juuri äärioikeistolla on. Sori siitä.

Vierailija
62/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten herran tähden tällainen sivistymätön, tietämätön, vastenmielinen kääkkä on nimetty ministeriksi. KUVOTTAVA TYYPPI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Willen CV:

1. Alaikäisten tyttöjen kanssa hengailu

2. Toimittajien maalittaminen Tynkyn kanssa

Vierailija
64/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Willestä tulee keisari.

Suolakurkkukeisari.

Vierailija
65/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3. Turkkilaisapinaksi haukkuminen

Vierailija
66/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Eipä mulla muuta.

Vierailija
67/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kukaan ministeri vittuillut noin kovasti ay-pomolle telkkarissa! 😎

Olisi pitänyt veetuilla enemmän ay-mafialle.

Vierailija
68/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto on sekaisin😄mistä?😄

Vierailija
69/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3. Turkkilaisapinaksi haukkuminen

Juuri sitähän nuo ovat eli kertoi totuuden.

Vierailija
70/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille on kunnon sivistysporvari. Säveltää vaikka sinfonian. Olen nähnyt oopperassa useamman kerran. Nyt saavat AY-orangit servauksen paremmaltaan.

Vierailija
71/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wille on kunnon sivistysporvari. Säveltää vaikka sinfonian. Olen nähnyt oopperassa useamman kerran. Nyt saavat AY-orangit servauksen paremmaltaan.

Eihän sivistysporvareita ole ollut olemassakaan vuosikymmeniin! 

Vierailija
72/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Politiikassa pitäisi osata keskustella ja neuvotella. Ei se ole mikään jonnejen välitunti missä kovin jätkä valehtelee eniten. Siis persuille on jokin veetuilu niinku tärkeintä. Ei asioiden hoito mitä varten niitäkin on äänestetty. Ymmärrän miksi kokoomus näki persuissa hyödyllisen hallituskumppanin. Niiden avulla saadaan läpi kaikki mitä ek haluaa.

Vierailija
73/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman antoi AY-herroille sellaista kyytiä, että minä käännyin kokkarista persuksi.

Minä jätin heti vaimoni ja laitoin viestiä naapurin 15v tytölle. Harmi että minulla ei ole ylisuuri pää ja kehittymättömät hartiat kuten ryytmanilla vaan näytän mieheltä. 

Vierailija
74/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten herran tähden tällainen sivistymätön, tietämätön, vastenmielinen kääkkä on nimetty ministeriksi. KUVOTTAVA TYYPPI.

Sanaa kuvottava käytti myös Lepomäki silloinnkun tämä pygmi potkittiin ulos kokkareista.

Vierailija
75/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persujen panos politiikkaan.

Veetuilu.

Vierailija
76/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanaakaan konkretiaa Rydmannin puheista. Pelkkää henkilöön menevää haukkua. Mikä se oli mikä noin meni ihon alle. Kertokaa?

Vierailija
77/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän perussuomalainen? 

On, potkittiin kokoomuksesta kun groomaa alaikäisiä tyttöjä. Persuihin kelpasi 👍🏻

Vierailija
78/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydmanin käytös oli todella ala-arvoista, jos puhuttelee ay-liikettä Hakaniemen "herroiksi.! Tai Hakaniemen palatsi? Hän ei osaa sanoa yhtään mitään oikeaa argumenttia. Kun taas vastapuoli puhui täyttä asiaa. Li Anderssonille peukut  hyvistä puheenvuoroista. Kun itse Rydman ei ole tutustunut aiheeseen lainkaan. Tämä Rydman tarvitsee ehdottomasti tapakasvatusta ja ottamaan asioista selkoa esim. niiden pienipalkkaisten työläisten työoloista ja palkkauksesta. 

Hakaniemen palatsi? Metallitalo on rakennettu 1965. Jos tuo on persun mielestä palatsi. Niin yksiö 10m2 on persuille omakotitalo.

Vierailija
79/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös poliisi aloittanut uudelleen tutkimaan Ryydmannin pikkutyttöjen metsästämistä. Onkohan siitä uutisoitu mitään? 

Vierailija
80/100 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wille on politiikan pahapoika ja kova luu 😎