Wille Rydman - A-studio - Jättilakkojen kevät
Siis tuota kaveria ei pidä ikinä enää laittaa televisioon keskustelemaan. Vähättelyä ja hermostunutta väkisin hymyilyä. Sielueläin todennäköisesti rotta tai käärme. Wille sopisi hyvin loppuunajettujen kolariautojen maahantuojaksi
Itse ohjelmasta sen verran että suosittelen katsomaan, aika hyvin onnistui työnantajan puoli ja Wille nostamaan sympatiaa lakkoja kohtaan. Li Andersson puhui pelkkää asiaa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Aaltoa alkoi itkettää, kun Rydman antoi sen kuulla kunniansa. Anderssonin mulkosilmät sepposen selällään.
Siis sä olet sama kaveri :D Sä oot kirjottanut yksin täällä kommenteissa? Sama kirjotustyyli. Meeppä ulos välillä
Olisin odottanut ministeriltä hieman asiallisempaa käyttäytymistä. Jos haluaa säilyttää uskottavuutensa niin pitäisi edes yrittää pysyä asiallisena. Teollisuusliitolla saattaa olla sanansa sanottavana näissä asioissa. Olisi järkevää keskustella nyt kuin ottaa riskiä syksyn työsopimusneuvotteluissa. Nimittäin saattaa käydä todella kalliiksi jos teollisuusliitto haluaa purkaa paikallisen sopimisen tessistä. Se on ollut siellä jo 80-luvulta asti ja jos se poistuu sieltä niin voivoi. Silloin ei naurata enää Rydmaniakaan.
Oikein hyvä että laittoivat. Masks are falling off. Totuus alkaa ehkä valjeta kovempikalloisellekin kun katsoo persukersan virnistelyä. Eläissään ei ole töissä ollut ja ainoa mistä on tunnettu on lasten ja nuorten ahdistelu.
Kitukasvuinen sosiopaatti. Nämä pärjäävät persuissa, eivät muualla.
Pikku-Ryde on kyllä jäänyt kehityksessä jälkeen. Oikeissa töissä tuommoinen ala-arvoinen käytös, niin kenkää tulisi. Mutta saahan se kunnon sopeutumiseläkkeen niin kuin muutkin työtävieroksuneet ministerit ja puhemies. Verorahoilla. Toki maksan mielelläni, ettei noiden p-puheita tarvii enää kuunnella. Eikä irvistyksiä nähdä.
Sehän istui rauhallisesti samassa asennossa ja hymyili. Mikä siinä ny niin vituttaa vassaria?
Vierailija kirjoitti:
Sehän istui rauhallisesti samassa asennossa ja hymyili. Mikä siinä ny niin vituttaa vassaria?
Olen kyllä Kokoomuksen kannattaja ja toivoisin, että Rydman potkittaisiin hevonhelvettiin ministerin paikalta. Hävettävä pikkumies.
Hymyilyttikö Willeä yhtä kovaa, kun poliisit kuulusteluvat taipumuksesta tykätä sakkolihasta?
Klo 15.55 uusintana Tv1.
Kaikki katsomaan kun Rydman jauhottaa opposition ja Pentikäinen kertoo faktat ay-pampulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä Kokoomuksen kannattaja ja toivoisin, että Rydman potkittaisiin hevonhelvettiin ministerin paikalta. Hävettävä pikkumies.
Ministerinä vain siksi, että Purra halusi näpäyttää Orpoa.
Vierailija kirjoitti:
Palsta täynnä vasemmiston valitusta Rydmannin hymystä😂😂😂
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään persuna halua kyllä yhtään kokkkaretta mihinkään mutta pakko se vaan on jos hallituksen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ministerinä vain siksi, että Purra halusi näpäyttää Orpoa.
Eipä siellä persuissa muita yhtään järjellisempiä vaihtoehtoja ollut. Niin se puolue makaa.
🤷
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit kokoomuslainen, olisit aivan liian sivistynyt haukkumaan ketään pikkumieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään persuna halua kyllä yhtään kokkkaretta mihinkään mutta pakko se vaan on jos hallituksen haluaa.
Niin, hallitustunnustelut teki kyllä Kokoomus, että teillä ei kyllä tosiaan ollut valinnan varaa. Minusta alkaa tuntua, että olisi aika pistää pommi hallituksen alle ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Liikaa olemme saaneet persuilta nyt painolastia.
Etuoikeutettu lapsi puhumassa "herroista". Joo-o.