99% ottaisi kuitenkin ennemmin Akun kaltaisen miehen kuin kiltin miehen.
Kommentit (16)
No ei kyllä minun makuuni ole yhtään.
Mä luulen, että Aku on entinen kilttimies. Hyvä esimerkki siitä, millaisiksi kilttimiehet tulevat, jos saavat kuuluisuutta ja naisen,
Kilttimies ei ole olemassa, täysin näkymätön naiselle.
Silloin kun nainen sanoo, että kiltit miehet ovat mukavia, hän tarkoittaa, että kus'pää miesehdokas käyttäytyisi häntä kohtaan kiltimmin.
Yleensä koomikot on vaikeita persoonia. Peittävät jotain omaa kipuaan pellenä olemiseen.
Liskoaivo tykkää pahiksesta, koska "alfa"
Siksi äänioikeus pois liskoaivoilta!
Vierailija kirjoitti:
Yleensä koomikot on vaikeita persoonia. Peittävät jotain omaa kipuaan pellenä olemiseen.
Sitä kai se on, ja kaikki esiintyjät kerjäävät yleisön rakkautta ja huomiota, sitä huomiota jota ovat lapsuudessaan jääneet paitsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kai se on, ja kaikki esiintyjät kerjäävät yleisön rakkautta ja huomiota, sitä huomiota jota ovat lapsuudessaan jääneet paitsi...
Vähän kuin kilttimies.
Pitäisiköhän kaikkien suomalaisten härskit seksiviestit ja p a n o pyynnöt julkaista jossain. Miksi vain tiettyjen julkkisten?
Roikkuuhan se sonja juontajakin vaimona vaikka mies on todellinen sika. Kunnon mies olisi pelkästä vastaansanomisesta jo jätetty.
Ottaisin mielelläni kiltin miehen. En katkeraa saamatonta niaistenvihaajaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni koomikko on tehnyt itsarin. Jollakin tavalla ymmärrän niitä.
Aku on kilttimies joka peittää sisimpänsä roolileikeillä.
Kilttimiehet on just niitä pahimpia ja kieroimpia sekopäitä sitten kun alkavat päihteillä ja sekoilla.
Julkkis, rahamiehiä, tuntee kaikki, hauskat jutut... Nämä nyt alkuun...