Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin kassana pöyristyttää valtavat irto karkkiostokset ja sipsi pussiostokset ihmisillä etenkin näin viikon loppuna!

Vierailija
16.02.2024 |

Ei enään näytä oleman mitään rajaa syöpöttelyn määrällä. Rahaa löytyy "herkkuihin" mutta ei vihanneksiin tai hedelmään esim.

Kommentit (158)

Vierailija
1/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa katsellut näin asiakkaana. Sipsipussit löytyvät yhden jos toisenkin korista ja kaikenmaailman energia ja siideritölkit. Ja muka ei ole varaa ruokaan. Voisi höylätä ihmisten tuloista vieläkin lisää, ihan liikaa rahaa tuntuu kaikilla olevan. 

Vierailija
2/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pöyristyttää suomalaiset klo 0900 kassalla kaljatölkkien kanssa, tätä tapahtuu kirjaimellisesti joka aamu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama huomattu täällä. Kassalla työskennellyt tuttava ihmetteli ihmisten valmisruokaostoksia. Monet tutut asiakkaat eivät osta koskaan perusruokatarpeita, perunoita, kauraryynejä, vihanneksia, lihaa. Toki poikkeuksia on, kuntosalia harrastava nuori mies ostaa valtavan pussin omenoita, banaaneja, lihaa ja parsaa eikä koskaan mitään epäterveellistä.

Vierailija
4/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan rahastaja etkä kassa? Vai osaako ne kassakoneet jo tänne palstoillekkin kirjotella?

Vierailija
5/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaupassa on jotain tuotetta tarjolla, niin ne on tarkoitettu ostettavaksi. Kukaan kauppias ei pidä myytäviä tuotteita hyllyllä sen takia, että kukaan ei niitä osta. Itse syön hyvin terveellisesti muuten, mutta muutaman kerran vuodessa annan mennä...Seuraavan kerran pääsiäisenä syön ihan mitä halua ja kuinka paljon haluan - älä siis sure!

Vierailija
6/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei ole töissä, ellei trollaamista lasketa työksi.

Vierailija
7/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pöyristyttää suomalaiset klo 0900 kassalla kaljatölkkien kanssa, tätä tapahtuu kirjaimellisesti joka aamu

Joo ja meidän pikkukylällä varsinkin, tietyt ihmiset pikkusen vailla yhdeksän tamppaamassa kaupan ovella että joko joko kun ei muuta ostettavaa ole 

Vierailija
8/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pöyristyttää sun äidinkielen taito. Enään. Se on enää.

Vierailija
9/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele yhdyssanat ennen kuin automaatio vie duunisi. 

Vierailija
10/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ja kaupan kassat ostavat vain terveellisiä vihanneksia, marjoja ja hedelmiä?

Vierailija
11/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Nyt nolottaa. Puoliso lähti just kauppaan, kun huomasi et rasva vähissä. Lupasin leipoa huomenna.

Huikkasin perään: tuo karkkia, onhan perjantai💕

Vierailija
12/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vit tua muiden ostokset kuuluu sulle? Tee työs ja rahasta!

Vierailija
13/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa katsellut näin asiakkaana. Sipsipussit löytyvät yhden jos toisenkin korista ja kaikenmaailman energia ja siideritölkit. Ja muka ei ole varaa ruokaan. Voisi höylätä ihmisten tuloista vieläkin lisää, ihan liikaa rahaa tuntuu kaikilla olevan. 

Mistä tiedät onko juuri näilla ihmisillä rahat tiukilla?

Miksi ihmeessä haluat leikata kaikkien tuloja, kun joku ostaa herkkuja?

Kuinka köyhäksi kansa pitää laittaa, että.se  sinua miellyttäisi? Nälkiintyneiksi?

Vierailija
14/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen kassalla, en jouda katselemaan ja miettimään ihmisten ostoksia, kun aina on kiire, jos jonoa ei ole lähdetään hyllyttämään. Isoimmat kalja ostokset toki huomaa, kun niitä ei jaksa nostella.

Vierailija
15/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole kielioppiketju - höh!

Vierailija
16/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama huomattu täällä. Kassalla työskennellyt tuttava ihmetteli ihmisten valmisruokaostoksia. Monet tutut asiakkaat eivät osta koskaan perusruokatarpeita, perunoita, kauraryynejä, vihanneksia, lihaa. Toki poikkeuksia on, kuntosalia harrastava nuori mies ostaa valtavan pussin omenoita, banaaneja, lihaa ja parsaa eikä koskaan mitään epäterveellistä.

Voi että miten me nyt oikein päivitellään.

Vierailija
17/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tapana järjestää juhlia viikonloppuisin. Niihin yleensä ostetaan paljon syötävää.

Jos ap muuttaisi asennettaan niin hänetkin saatettaisiin joskus kutsua.

Vierailija
18/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tarkoituksella jokainen yhdyssana väärin?

Tuo vaatii jo yrittämistä.

Vierailija
19/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin itse maksan omalla rahalla ostokseni, niin ne ei kuulu muille millään muotoa

Vierailija
20/158 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihmetellyt sitä, että jotkut tuttuni valittavat, että rahat eivät millään meinaa riittää ruokaan, mutta vaikka alkoholiin, tupakkaan, karkkeihin ja muuhun turhuuteen riittää rahaa. Valitetaan, että kauppaan menee paljon rahaa, mikä ei ole ihme kun ostetaan vaikka useampi tupakka-aski, kaljaa, lapsille isot karkkipussit ja limsapullot, pakastepizzoja jne.