Näin kassana pöyristyttää valtavat irto karkkiostokset ja sipsi pussiostokset ihmisillä etenkin näin viikon loppuna!
Ei enään näytä oleman mitään rajaa syöpöttelyn määrällä. Rahaa löytyy "herkkuihin" mutta ei vihanneksiin tai hedelmään esim.
Kommentit (158)
Onneksi on itsepalvelukassa. Jos niillä voisi vielä maksaa käteisellä, voisi vieläkin anonyymimmin ostaa sipsinsä.
Itse aina katson kassan sivueväät, lähes poikkeuksetta energiajuomatölkki, usein karkkipussi.
Kyllä palkkoja voi leikata ja henkilökuntaa vähentää kun työaikana on rahaa ja aikaa mässäillä ja lipittää epäterveellisiä energiajuomia.
Vaadin terveellisen ruokavalion omaavia kassoja!
Vai onko tämä lisämyyntikikka, kun kassa mässyttää jotain epäterveellistä, niin asiakkaatkin ostaisivat. Ei toimi mulle.
Minua pöyristyttää tuo yhdyssanavirheiden määrä noin lyhyessä tekstissä.
Mutta ihan vastaavasti pöyristyttää erittäin lihavien ostoskärryjen sisältö. Toisaalta se on ihan oma valinta.
Paskat sinä mikään kassa olet. Kassalla työskennellessä ei todellakaan kiinnostanut kenenkään ostokset.
Kassaneidit ovat pääsääntöisesti itse lihavia, sen olen huomannut
Toimeentulotuki pitäisi puolittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ihmetellyt sitä, että jotkut tuttuni valittavat, että rahat eivät millään meinaa riittää ruokaan, mutta vaikka alkoholiin, tupakkaan, karkkeihin ja muuhun turhuuteen riittää rahaa. Valitetaan, että kauppaan menee paljon rahaa, mikä ei ole ihme kun ostetaan vaikka useampi tupakka-aski, kaljaa, lapsille isot karkkipussit ja limsapullot, pakastepizzoja jne.
Valitsisit seurasi paremmin. Omaan tuttavapiiriini ei kuulu yhtään lapsiperhettä, jossa vanhemmat polttaisivat tupakkaa.
Mua kans pöyristyttää alkeelliset oikeinkirjoitusvirheet.
Vierailija kirjoitti:
Mua kans pöyristyttää alkeelliset oikeinkirjoitusvirheet.
Get a life and get over it!
Vierailija kirjoitti:
Minua pöyristyttää tuo yhdyssanavirheiden määrä noin lyhyessä tekstissä.
Mutta ihan vastaavasti pöyristyttää erittäin lihavien ostoskärryjen sisältö. Toisaalta se on ihan oma valinta.
Hei
Ennenkuin moitit muita kirjoitusvirheistä, niin korjaa ensin omat kirjoitusvirheesi.
💋
Karkit ja sipsit minuakin kummastuttavat. Kyllä on suomalaisten ruokavalio muuttunut hurjasti noin 20 vuoden aikana.
Kevytkokista meillä ostetaan. Ja tupakkaa. Mutta ei olutta tai edellä mainittuja.
Kaupoissa on metreittäin karkki- ja sipsihyllyjä ja sitten ihmetellään kun niitä tuotteita ostetaan. Just. Itse aikoinaan kun kassalla työskentelin ei kyllä voinut vähempää kiinnostaa mitä kukin ostaa, paitsi jos oli kyse ikärajoitetusta tuotteesta.
Ap. taitaa olla jotenkin turhan utelias? Tiesitkö, että kassalle ei kuulu pätkääkään, mitä kukin ostaa. Hoitakaa työnne, ja olkaa hiljaa. Toivon oikeasti, että Suomeen saataisiin täysautomaattimyymälöitä, missä ei olisi myyjiä laisinkaan. Sisään pääsisi kortilla ja ulos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissa on metreittäin karkki- ja sipsihyllyjä ja sitten ihmetellään kun niitä tuotteita ostetaan.
Et selvästi ollut ymmärtänyt lukemaasi. Lukaiseppa uudelleen apn viesti.
Koko viikon on syöty vihanneksia, hedelmiä ja perusruokaa.
Kun perjantaina menee 2 pussia sipsiä. Se jaetaan kolmeen kulhoon. Yksi pullo limpparia. Ei yhtään kaljaa. Ja lauantaina irtokarkkia tarjouksesta.
Niin tulen ens kerralla sun kassan kautta. Vihannesten kanssa vaihdan kauppaa. Teil on varmasti parempi herkkuvalikoima. Kun noin paljon kulkee kassan läpi. Heviosastoa voisitte parantaa.
Mua pöyristyttää 20-vuotiaat joilla on selluliittia, siis haloo, teidän pitäisi olla nuoria.
Älä laita sitä lyhyttä hametta, kun rumat jalat.
Jos salilla tulee raskausarpia niin muista peittää ne uimahalleissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin itse maksan omalla rahalla ostokseni, niin ne ei kuulu muille millään muotoa
Myös lihavuuden ja huonon terveyden aiheuttamat kulut maksat itse? Ohitusleikkauksen, ylipainon aiheuttaman nivelrikon aikaansaamat sairauslomat ja tekonivelet? Sairaalan operaatiot ja niiden työntekijöiden palkat?
Vai maksaako kuitenkin yhteiskunta, eli me kaikki muut...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kauan kuin itse maksan omalla rahalla ostokseni, niin ne ei kuulu muille millään muotoa
Myös lihavuuden ja huonon terveyden aiheuttamat kulut maksat itse? Ohitusleikkauksen, ylipainon aiheuttaman nivelrikon aikaansaamat sairauslomat ja tekonivelet? Sairaalan operaatiot ja niiden työntekijöiden palkat?
Vai maksaako kuitenkin yhteiskunta, eli me kaikki muut...?
Miten se sun tupakan polttaminen ja alkoholin juonti. Pitääkö kuvata baarissa videota sun työnantajalle?
Onneksi on skannerit ja itsepalvelukassat, niin ei tarvitse kenenkään pöyristyä ja arvostella ostoksiani. Joskus perustelin täällä keskustelussa, miksi käytän itsepalvelukassoja, niin tuossapa se syy. Mulle ihan sama, jääkö tuollainen arvosteleva pöyristyjä ilman työtä tulevaisuudessa.
Ja niin, enpä hirveän usein osta epäterveellistä ruokaa. Sen kerran kun ostan, saan tehdä sen ihan rauhassa.