Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen murheen murtama menetettyäni rakkaan veljeni huumeille. TAJUAVATKO kannabiksen kannattajat mitä tekevät?!?!

Vierailija
16.02.2024 |

Rakastava perheenisä, aviomies, työelämässä menestyvä ammattilainen.

Kaikki muuttui pian sen jälkeen, kun veljeni oli kokeillut kannabista. Kuulin tästä hänen vaimoltaan. Veljeni oli väittänyt aluksi, että homma on hallinnassa ja harmitonta. Kannabis kuitenkin muutti veljeni käytöstä ja vapaa-ajanviettoa sellaisiin mittasuhteisiin, että hakattu vaimo lähti lapsineen. Sitten veljeltäni lähti työ ja asunto ja se pudotti hänet ihan pohjalle.

Tätä surkeutta hän oli sitten lääkinnyt vahvemmilla huumeilla ja sieltä ei enää ollut paluuta. Kun tapasin hänet pitkästä aikaa, edessäni oli tyhjään tuijottava miesraunio, jonka hermo oli tiukalla ja hän vain toisteli kädet täristen miten v...aa ja miten v..aaa. En tiedä millä aineella hän oli aivonsa tuhonnut, mutta katsoin veljeni kuolleeksi jo tuossa vaiheessa. En enää tuntenut häntä, hänessä ei ollut mitään tuttua.

Menetettyään työnsä hän hankki rahat rikoksilla ja joutui välillä vankilaankin. Hän on ollut vieroituksessa, mutta mihinkäs narkkari elämästään pääsisi kuin hautaan. Nyt veljeni on täysi rikollinen ja olen hänelle vihainen, vaikka välillä säälinkin. Hän ei kestä tätä todellisuutta, kun vieroitusoireet raastavat, niskassa ovat ulosotto ja huumemaailman velanperijät. Siksi hän tekee rikoksen päästääkseen huumeiden avulla edes hetkeksi pakoon hänen paskaa elämäänsä.

Ihan turhaan tämän maan viranomaiset eivät ole kieltäneet kannabista. He ovat kokeneet saman kuin minä ja siksi tietävät enemmän kuin valtaosa suomalaisista. Siksi.

Pistää vihaksi, kun monet sinisilmäiset puhuvat huumeista niin myönteiseen sävyyn. Katsokaa, etteivät rakkaanne koske huumeisiin, koska muuten on liian myöhäistä.

Kommentit (514)

Vierailija
61/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olisi parempi, jos maailmassa ei olisi alkoholia eikä muita päihteitä, mutta kun on, niin niiden kanssa on vain elettävä. Tuttavani koki paljon parjatun porttieorian omalla kohdallaan todeksi, kun meni tutulta kaverilta hakemaan viikonlopuksi "ruohoa", mutta eipä ollut juuri silloin saatavilla. Otti sitten jotain muuta, ja sillä tiellä on edelleen. Viimeksi kun kuulin, niin Subutexia menee.

Vai että ruohoa, ostiks se sit jauhoja?

Ttu teitä larppaavia hieno pieruja kun teidän termit on kokoajan niin hakusessa että tietää heti että valehtelette.

Kun kannabiksesta ei itsestään löytynyt sellaisia haittoja millä kiellon voisi perustella piti keksiä jotain muuta. Se muuta oli porttiteoria. Sillä valheella kannabis on vieläkin laitonta suomessa. Poliitikoille on ihan mahdoton tehtävä muuttaa sitä. Ne eivät yksinkertaisesti kykene siihen. Tarkemmin suomalaisille poliitikoille se on mahdotonta. Muualla se onnistuu sallimalla ja laillistamalla. Jo saksalainen on niin erilainen kuin suomalainen että sille kannabis voidaan sallia. 

Vierailija
62/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän raittiusväki aina yrittää vääristelemällä ja suoranaisella valehtelulla? Eivätkö itsekään oikeasti usko asiaansa, kun kokevat selvästi tarpeelliseksi sutkata joka välissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuvuus johtuu aina hoitamattomasta traumasta. Veljellesi on käynyt jotain lapsuudessa. Voi olla, että vanhemmat eivät ole tarjonneet tarpeeksi rakkautta ja läheisyyttä, veli ollut kiusattu tai ehkä jotain vielä pahempaa. 

Päihteet eivät sovi pahasti traumatisoituneille. Traumatisoitunut ei kestä olla ajatustensa ja etenkin tunteidensa kanssa, joten riippuvuus kehittyy helposti. 

Sen sijaan onnellinen ja tasapainoinen ihminen voi hyvin juoda lasin viiniä tai polttaa sätkän kannabista ihan vaan huvin vuoksi, eikä siitä seuraa mitään psyykkistä.

Vierailija
64/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on harmitonta. Monista muista aineista ei voi sanoa samaa. Alkoholi on lähempänä piriä ja heroiinia kuin kannabis. 

Miten tämmösiä ihmisiä vielä löytyy? Polttasit joskus paukut niin huomaisit että sen ongelmat ovat passivoituminen, ylensyönti ja tyhmille jutuille nauraminen, mutta ei todellakaan väkivalta. 

Poltin pilveä 20 vuotta. Nyt olen lopettanut lähinnä siksi että työnkuvaani kuuluu ajamista enkä halua menettää työtäni siksi että polttaisin viikonloppuna ja se näkyisi testeissä vielä viikonkin päästä. 

Mulla ei oo mitään pahaa sanottavaa niistä jotka polttaa. Mulkkuja juoppoja tunnen paljonkin.

Mulla myös polttelu loppunut samasta syystä. Kesälomalla mökillä poltan muutamat savut joka kesä, mutta en halua menettää töitä polttamisen takia. Naurettavaa että rinnastetaan pilvi joka näkyy testeissä pitkään johonkin piriin mikä ei näy. Käytännössä voisi vedellä piriä joka viikonloppu ja mennä maanantaina töihin, mutta jos erehtyy polttamaan niin joutuu viikkotolkulla pelkäämään että jää kiinni. 

Vierailija
65/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"sinäkö se älyllinen kuvittelet olevasi pössypäissäsi?"

Kolmas olkiukko, peräkkäin.

Miten susta on tullu noin kyvytön ihan au naturel? Ooks käyny koska kuvauttamassa aivojas?

Mä vähän epäilen että sulla saattais olla syytä mennä jutteleen lääkärin kans et mikä sun aivoja vaivaa, sä et pysty normaaliin käytökseen tai prosessointiin ollenkaan.

Tämä ei ole kettuilua, mä alan oleen aidosti huolissani et sulla on päässä kirjaimellisesti jotain tosi pahasti pielessä, aivokasvaimen ennuste on erittäin riippuvainen siitä koska se löydetään, samaten orastava muistisairaus on parempi löytää ajoissa.

Vierailija
66/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä menetin läheisen serkkuni alkoholille, toinen tekee hidasta itsetuhoa saman litkun kanssa ja hienomotoriikka on mennyt ja puhe sammaltaa. 

Ja silti tuo on laillinen aine. 

Niinpä, mutta valtion monopoli. Valtaisa bisnes.

Työssäni olen nähnyt ja näen tämän laillisen huumeen ja myrkyn aiheuttamaa tuhoa ihan tarpeeksi asti.

Ja kun se ei tuhoa vain käyttäjäänsä, vaan perheitä, lapsia, koteja ja vie ihmishenkiä rattijuopumuksen ja väkivallan kautta.

Ja kuitenkaan kukaan ei pidä sitä mitenkään pahana eikä vahingollisena.  

Vierailija
67/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten susta on tullu noin kyvytön ihan au naturel? Ooks käyny koska kuvauttamassa aivojas?

Mä vähän epäilen että sulla saattais olla syytä mennä jutteleen lääkärin kans et mikä sun aivoja vaivaa, sä et pysty normaaliin käytökseen tai prosessointiin ollenkaan.

Tämä ei ole kettuilua, mä alan oleen aidosti huolissani et sulla on päässä kirjaimellisesti jotain tosi pahasti pielessä, aivokasvaimen ennuste on erittäin riippuvainen siitä koska se löydetään, samaten orastava muistisairaus on parempi löytää ajoissa.

tekeekö se pössyttely teistä kaikista nisteistä noin kiukkuisia? ei ihme, että käytätte höyrymoppia.

Vierailija
68/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla muuta sanottavaa kuin, että melko ääliön tilaan ovat saaneet itsensä parikymmentä vuotta jatkuvasti pössytelleet. Hitaalla käyvät, mutta eivät varmasti sitä itse tiedosta. Pari on käynyt suljetulla välillä psykoosin vuoksi. Ovat riehuneet päivystyksessä, jonne ystävät ovat vieneet. Että se siitä rauhallisuudesta (muuta eivät ole omien sanojensa mukaan vetäneet).

Ei niin, että kännääminen sen parempi vaihtoehto olisi. Mutta ei nyt pidä mennä kannabiksen haittojakaan vähättelemään. Ei sovi kaikille eikä edes vaikuta jokaiseen ainakaan myönteisellä tavalla.

Vierailija
69/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tekeekö se pössyttely teistä kaikista nisteistä noin kiukkuisia? ei ihme, että käytätte höyrymoppia.

Et erota huolta kiukusta?

Mä lupaan että minä en piilovttuile, mä olen seurannu tätä sun touhua jo pitkään ja mä olen puhunu sulle kokoajan totta, enkö olekkin?

Inhottavasti mutta totta.

Joten, mä lupaan että tämä ei ole vitsi, se kesti hetki nähdä mutta sun ajattelukyky on rikkinäinen, se voi johtua pershäröstä mutta näin tasaisen sekopäinen oireilu muistuttaa enemmän muistisairautta.

Pliiis menee jutteleen lääkärin kans, ihan muutaman viime vuoden aikana on tehty harppauksia aivojen eri sairauksien hoidon kans, ne saattaa pystyä auttaan sua <3

Vierailija
70/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä mulla muuta sanottavaa kuin, että melko ääliön tilaan ovat saaneet itsensä parikymmentä vuotta jatkuvasti pössytelleet. Hitaalla käyvät, mutta eivät varmasti sitä itse tiedosta. Pari on käynyt suljetulla välillä psykoosin vuoksi. Ovat riehuneet päivystyksessä, jonne ystävät ovat vieneet. Että se siitä rauhallisuudesta (muuta eivät ole omien sanojensa mukaan vetäneet).

Ei niin, että kännääminen sen parempi vaihtoehto olisi. Mutta ei nyt pidä mennä kannabiksen haittojakaan vähättelemään. Ei sovi kaikille eikä edes vaikuta jokaiseen ainakaan myönteisellä tavalla.

Kukaan nisti ei ole ikinä ottanu muuta kun pilveä, muka.

Se on niille se vähiten tärkeä päihde jota ne käyttää savuverhona sille mitä ne oikeasti tekee.

Miten kaikki ei tiedä tätä jo lonkalta?

Vierailija
71/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä menetin läheisen serkkuni alkoholille, toinen tekee hidasta itsetuhoa saman litkun kanssa ja hienomotoriikka on mennyt ja puhe sammaltaa. 

Oletko yksinkertainen? Jokin laillinen päihdehän on ns. pakko olla. Suomessa se on alkoholi, koska se on ollut aina suosituin ja helpoiten täällä saatavilla ja valmistettavissa. Jos siihen tilalle olisi aikanaan valikoitunut kannabis, on mahdotonta sanoa miten asiat olisivat menneet. Lisää laillisia huumeita emme todellakaan tarvitse, se tietää vaan enemmän päihdeongelmaista porukkaa ja sekakäyttö se vasta ongelmia aiheuttaakin!

Vierailija
72/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et erota huolta kiukusta?

Mä lupaan että minä

Siis hetkinen, suomen saastaisin valehtelija saattaakin olla vaan ilkeä muistisairas vanhus?

Mä en oikein tiedä miten suhtautua.

Vierailija
73/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan nisti ei ole ikinä ottanu muuta kun pilveä, muka.

Se on niille se vähiten tärkeä päihde jota ne käyttää savuverhona sille mitä ne oikeasti tekee.

Miten kaikki ei tiedä tätä jo lonkalta?

Miksi ihmeessä ottaisin jotain muuta jolla on aivan eri vaikutus kuin kannabiksella? Ei niistä muista aineista saa sitä minkä haluan ja saan kannabiksesta. Lisäksi ihan faktana ne kovemmat aineet on huomattavasti haitallisempia. Osa suorastaan vaarallisia. Ei kiitos pysyn kannabiksessa kuten olen tehnyt aina yli 30 vuotta. Sanotaan sekin että olen viihdekäyttäjä en päivittäin käyttävä.

Vierailija
74/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko aloitus on 0/5 jonkun hatsipelkoisen urpon keksimä. Lähinnä nauratti, 70-lukulainen porttiteoriapeloittelu. Et oikeasti tiedä mistään mitään ja sen huomaa.

Kyllä tämä aloitus on lähinnä kieli poskessa kyhätty trolli, saada kuhinaa ja väittelyä aikaiseksi. Koska aina joku ottaa tosissaan, niinkuin tässäkin ketjussa.

mene sinä nisti vaan tankkaamaan höyrymoppiasi

Et parempaan pystynyt  :)  Toki sua harmittaa kun joku aina hoksaa aloitukset provoiksi.

Vierailija
75/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mutta valtion monopoli. Valtaisa bisnes.

Työssäni olen nähnyt ja näen tämän laillisen huumeen ja myrkyn aiheuttamaa tuhoa ihan tarpeeksi asti.

Ja kun se ei tuhoa vain käyttäjäänsä, vaan perheitä, lapsia, koteja ja vie ihmishenkiä rattijuopumuksen ja väkivallan kautta.

Ja kuitenkaan kukaan ei pidä sitä mitenkään pahana eikä vahingollisena.  

Kukaan ei pidä sitä mitenkään pahana eikä vahingollisena? Mitä selität. Kaikki päihteet ja päihderiippuvuudet ovat vahingollisia. 

Vierailija
76/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milläpä sitä aikuisen ihmisen perään joka hetki katsoo? Fiksu mies oli veljesi, kunnes päätti sitten olla riemuidiootti. Onko se kasvin vika, että typerä ihminen tekee päätöksen vetää sillä pönttönsä sekaisin?

Vierailija
77/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäkää kannabis

Vierailija
78/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset ihmiset käyttää eniten päihteitä joiden ei pitäisi, siksi niistä on haittaa. Eli mt-ongelmaiset ja traumatisoituneet itselääkintäänsä. Sitten ne, jotka voisi saada päihteillä joskus aikaiseksi hauskan illan, eivät ole niistä niin kiinnostuneita. 

Vierailija
79/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis siis tuhoaa koska veljesi siirtyi vahvempiin? Outo peruste.

Tuskin sitä aletaan vetämään mitään kovia huumeita ekaksi. Vaan miedoilla aloitetaan ja siitä sitten kovempiin aineisiin.

Kannattaa käydä kouluja niin voi oppiakin jotain.

Koulussa opetettiin että porttiteoria on jo aikaa sitten todistettu vääräksi. Eikö sinulle?

Älä viitsi valehdella.

Porttiteoria on totisinta totta. AIKAA voi kulua paljon mutta ap esitti klassisen  esimerkkitapauksen.

Vierailija
80/514 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis siis tuhoaa koska veljesi siirtyi vahvempiin? Outo peruste.

Kun polttaa pilveä enemmän kuin joskus harvoin, samalla kuten muistakin päihteistä, henkilön TERVEEN JÄRJEN MUKAINEN ARVOSTELUKYKY LASKEE ja on alttiimpi kokeilemaan muita huumeita. Kun on polttanut pilveä ja pilvessä, juuri silloin saattaa kokeilla vaikka amfetamiinia tai muita myrkkyjä, koska päihtyneenä ei suhtaudu asioihin kuin raitis ja pää ei toimi kuten raittiilla ihmisellä. Sitä se porttiteoria ihan käytännössä on. Porttiteoria on väärinymmärretty, mutta käytännössä se menee noin. Kun tottuu kannabikseen ja päälle päihteet on normaalitila, ei osaa enää pelätä vahvempia myrkkyjä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi