Olen murheen murtama menetettyäni rakkaan veljeni huumeille. TAJUAVATKO kannabiksen kannattajat mitä tekevät?!?!
Rakastava perheenisä, aviomies, työelämässä menestyvä ammattilainen.
Kaikki muuttui pian sen jälkeen, kun veljeni oli kokeillut kannabista. Kuulin tästä hänen vaimoltaan. Veljeni oli väittänyt aluksi, että homma on hallinnassa ja harmitonta. Kannabis kuitenkin muutti veljeni käytöstä ja vapaa-ajanviettoa sellaisiin mittasuhteisiin, että hakattu vaimo lähti lapsineen. Sitten veljeltäni lähti työ ja asunto ja se pudotti hänet ihan pohjalle.
Tätä surkeutta hän oli sitten lääkinnyt vahvemmilla huumeilla ja sieltä ei enää ollut paluuta. Kun tapasin hänet pitkästä aikaa, edessäni oli tyhjään tuijottava miesraunio, jonka hermo oli tiukalla ja hän vain toisteli kädet täristen miten v...aa ja miten v..aaa. En tiedä millä aineella hän oli aivonsa tuhonnut, mutta katsoin veljeni kuolleeksi jo tuossa vaiheessa. En enää tuntenut häntä, hänessä ei ollut mitään tuttua.
Menetettyään työnsä hän hankki rahat rikoksilla ja joutui välillä vankilaankin. Hän on ollut vieroituksessa, mutta mihinkäs narkkari elämästään pääsisi kuin hautaan. Nyt veljeni on täysi rikollinen ja olen hänelle vihainen, vaikka välillä säälinkin. Hän ei kestä tätä todellisuutta, kun vieroitusoireet raastavat, niskassa ovat ulosotto ja huumemaailman velanperijät. Siksi hän tekee rikoksen päästääkseen huumeiden avulla edes hetkeksi pakoon hänen paskaa elämäänsä.
Ihan turhaan tämän maan viranomaiset eivät ole kieltäneet kannabista. He ovat kokeneet saman kuin minä ja siksi tietävät enemmän kuin valtaosa suomalaisista. Siksi.
Pistää vihaksi, kun monet sinisilmäiset puhuvat huumeista niin myönteiseen sävyyn. Katsokaa, etteivät rakkaanne koske huumeisiin, koska muuten on liian myöhäistä.
Kommentit (514)
Vierailija kirjoitti:
Alkoholin voisi myös kieltää.
Mitä elämää se on kun pää pitää saada sekaisin?
Vain luuserit käyttöä huumeita ja alkoholia.
Eikö joku Matthew Perryn kohtalo edes kolauta??
Jopa eläinmaailmassa monet eläimet vetävät lärvit. Joten ehkä se onkin sinä puritaanisuutesi kanssa, joka on väärässä?
Kaikki te jotka vedätte päänne sekaisin olette luusereita.
Miksi ette kestä elämää selvinpäin?
Koska olette koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää se on?
Se on normaalia elämää, se on itseasiassa luonnotonta taistella sitä vastaan että eläimillä on taipumus haluta päihtyä ja se on tappanut miljoonia.
Me tarvitaan vastuullisen ryyps and narksin ministeriö missä aikuiset ottaa päihdekaupan vastuullisesti haltuunsa ja veron alaiseks.
Mielummin oon se tyyppi jonka silmät punertaa ja hekottaa kuin se joka hakkaa nakkikiskalla kännissä muita.
Alkoholi ei sovi minulle. Minusta tulee uhoileva ja riitaa haastava juntti kännissä. Pilvessä olen rauhallinen ja (ainakin omasta mielestä) hauska.
En ole koskenut viinaan kohta 10 vuoteen, mutta voin osallistua kavereiden illan viettoon pienessä pilvessä eikä kukaan kavereista ole koskaan pitänyt minua narkomaanina kun tietävät millainen olin kun join. Kannabiisen polttaminen on laittomuuden takia tabu, jos se ei olisi niin ymmärtäisitte että ympärillänne on paljon ihmisiä jotka polttelee sillon tällöin kannabista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis siis tuhoaa koska veljesi siirtyi vahvempiin? Outo peruste.
Tuskin sitä aletaan vetämään mitään kovia huumeita ekaksi. Vaan miedoilla aloitetaan ja siitä sitten kovempiin aineisiin.
Kannattaa käydä kouluja niin voi oppiakin jotain.
Tosiaan oppiminen kannattaa aina. Esimerkiksi porttiteoria on keksitty valhe. Samaa sarjaa oli valhe kaikki huumeet ovat yhtä vaarallisia. Puhtaasti päihteenä kannabis on vähiten haitallinen tunnetuista aineista.
Ja lähde tälle väitteellesi. Alkoholin vois kansss kieltää.
Se pikkumies joka kuoli oli myös jonkun huumenarkin uhri.
Mitä hyvää huumeissa on?? Mitä? Saa itse päänsä sekaisin. Sekö se. Sama koskee v
Kokeile sen verran että koet sen positiivisen vaikutuksen, sittten tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Koska olette koulussa.
Kukaan ei kestä, ihan sekasinhan sinäkin olet, tod näk aloitat päiväs nestemäisellä vahvalla stimulantilla.
Vierailija kirjoitti:
Koska olette koulussa.
ei se ole "pää sekaisin" vaan "helvatun mahtava olo"
Vierailija kirjoitti:
Koska olette koulussa.
Teetkö itse koskaan mitään mistä tulee hyvä olo, sen hyvän olon takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää se on?
Se on normaalia elämää, se on itseasiassa luonnotonta taistella sitä vastaan että eläimillä on taipumus haluta päihtyä ja se on tappanut miljoonia.
Me tarvitaan vastuullisen ryyps and narksin ministeriö missä aikuiset ottaa päihdekaupan vastuullisesti haltuunsa ja veron alaiseks.
Miks paras idea mitä olen koskaan kuullu huumeongelmanratkaisuun on puettu sanoihin "ryyps and narksin ministeriö"? : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää se on?
ainakin nimipuoli on jo hanskassa!
mies oli heikko jos alkoi käyttämään
Nyt oli piiiiitkästä aikaa hyvä! Tarina joka vedetty överiä överimmäksi, mutta ihan kelpo tyylillä. Tulee mieleen yksi sukulainen joka kertoessaan vaikka kauppareissulla kadonneesta margariinirasiasta sai kyllä semmoset juonenkäänteet aikaiseksi että oksat pois :D Viihdyttäviä juttuja olivat kuten tämä aapeenkin tragedia.
Kunpa kukaan ei kokisi tarvetta myrkyttää itseään kannabiksella. Hirvittävä aine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää se on?
Jos mulla ois mahku olla suomen ryyps and narks ministeri, se saattais saada mut innostuun lähteen mukaan politiikkaan! : D
Menetin siskoni lihavuudelle kun sai sydänkohtauksen 33 vuotiaana. Eikö kehopositiiviset läski ihannoivat tajua että tappaa ihmisiä vaatimuksella läskihyväksynnästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä elämää se on?
Jos mulla ois mahku olla suomen ryyps and narks ministeri, se saattais saada mut innostuun lähteen mukaan politiikkaan! : D
Mä epäilen et kilpailu ois kovaa vasemmiston(puolueen, ei mielikuvitusvihollisen) ja persujen kesken.
ei pössynistit muuta tajua kuin sen että käyvät äänestyspäivänä äänestämässä vihreitä, jotta saavat jatkaa pössyttelyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannabis siis tuhoaa koska veljesi siirtyi vahvempiin? Outo peruste.
Tuskin sitä aletaan vetämään mitään kovia huumeita ekaksi. Vaan miedoilla aloitetaan ja siitä sitten kovempiin aineisiin.
Kannattaa käydä kouluja niin voi oppiakin jotain.
Koulun huumevalistuksessa poliisisetä esitteli eri huumeita ja näytti huumeidenkäyttäjien valokuvia. Ennen ja jälkeen huumeidenkäytön. Muutos oli hätkähdyttävä. Kyllähän jokainen sellaisen jälkeen tajuaa, mitä ne kovat aineet saa aikaan.
Päihteet (oli se mikä tahansa) tuhoavat koukkuun jäävän ihmisen. Ei kukaan asiasta tietävä halua huumeita laillistaa. Meillä on jo viina. Osa pystyy kohtuukäyttöön, mutta ne jotka jäävät sille tielle ovat todella raskaita läheisilleen. Ei voi kuin vierestä katsoa, kun alamäki vie.
Mitä elämää se on?