Jymy-yllätys: Paavo Väyrynen palaa politiikkaan!
Väyrynen tavoittelee Keskustan puheenjohtajuutta!
Kommentit (32)
Ei sellaista tuolla lue, mutta eipä ihme jos olisi taas tyrkyllä ja ap spämmää taas sivut täyteen Väyrysblogeja.
Sanon jo tässä vaiheessa, että mediapeliä ja keskustan kannattajien tyhmyyttä, kun minua ei valita puheenjohtajaksi vaikka Venäjän suurlähetystökin suosittelee.
T. Paavo
Ihailen Paavon itsevarmuutta ja sinnikkyyttä! Voisikohan hän manifestoida sitä tännekin suuntaan?
Pyydettiinkö teitä ehdolle vai päätittekö vaan itse asettua ehdolle?
Minä päätin itse. Kyllähän tuolla Facebookissa silloin tällöin jotkut ovat toivoneet, että olisin ehdolla, mutta tämä itse päätös syntyi omasta aloitteesta, Väyrynen kommentoi Iltalehdelle torstaiaamuna.
Vierailija kirjoitti:
Pyydettiinkö teitä ehdolle vai päätittekö vaan itse asettua ehdolle?
Minä päätin itse. Kyllähän tuolla Facebookissa silloin tällöin jotkut ovat toivoneet, että olisin ehdolla, mutta tämä itse päätös syntyi omasta aloitteesta, Väyrynen kommentoi Iltalehdelle torstaiaamuna.
Tämä siis 2022 ja 2024?
Muumimukin sijaan tällainen:
Vierailija kirjoitti:
Minulta kaikki tuki Paavolle!
Päätin lähteä mukaan keskustan puoluejohtajakisaan, koska vauvapalstalla sitä niin kovasti toivottiin.
T. Paavo
Vierailija kirjoitti:
Muumimukin sijaan tällainen:
Hieno tuo wandi Paavon kädessä!
Vierailija kirjoitti:
Paavo oli aika väsynyt jo näiden pressanvaalien alla. Piti tapahtumassa jonkun muun kirjoittaman puheen ja oli muutenkin enää varjo entisestään. Alkaa ikä painaa jo miestä.
Hänen pitäisi olla jo eläkkeellä vanha mies. Taittaa lähteä politiikasta vain arkussa....
Olipa huono uutinen