Yllätyskäänne 4-vuotiaan surmassa: Äiti ja isäpuoli päästettiin vapaaksi
Isäpuoli aiheutti pienelle pojalle vakavat palovammat.
https://iltalehti.fi/kotimaa/a/efa3c840-8300-4a1d-844a-a04cf3ff6631
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no eipä niillä ole enää toista lasta pahoinpideltäväksi. Vapaana ollessaan maksavat itse elämänsä ja joutuvat sitten istumaan mahdollisimman pitkään versus tämä aika, joka menee oikeudenkäynnin alkamiseen ja tuomion julistamiseen: sen kun olisivast istuneet lukkojen takana, niin yhteiskunta maksaa kalliisti ja kaikki päivät sitten vähennetään tuomiosta. Sekö olisi ollut parempi?
Eivät maksa itse elämäänsä. Kyllä me veromaksajat kiltisti elätetään kaikki tällaiset narkkipaskat!
eiköhän ne ihan itse maksa elämänsä. Ihan itse käyvät kaupassa ja ihan itse asioivat nettipankissa. Mitään väliä ole sillä onko se raha tullut yhteiskunnalta via ei. Ja halvemmaksi tulee tällä reseptillä kuin laitettaisiin ne vankilaan ja yhteiskunta maksaisi sitten sen 225 euroa päivä. Parempi, että maksaa sen tonnin kuussa.
Pahoin pelkään, että sieltä on tulossa törkeä pahoinpitely, törkeä kuolemantuottamus tuomioksi kun on päästetty vapaalle odottamaan.
Olipa kyllä melkoinen veto päästää nämä vapaalle. Tässäpä suora mainos vastaaville tapauksille, että kuinka käy kun tappaa lapsen. Ei mitään. Ja kuinka paljon heitä onkaan. Kuinka monet nisti/alkoholisti vanhemmat pahoinpitelevät pieniä lapsia niin fyysisesti kuin psyykkisesti ja kukaan, ei yhtään kukaan tule ja pelasta.
Punavihreä tunnetaju jossa tekijät ovat aina uhreja. Tarkoituksena romuttaa kansan oikeustajun ja usko valtion kykyihin. Pian tarjotaan tilalle eurooppaneuvoston liittovaltiota joka lupaa laittaa tällaiset sitten vankilaan. Ja koska suomalainen ei ainakaan itse usko kykenevänsä oikeastaan mihinkään, kansa toivottaa euvostoliiton tervetulleeksi itsenäisyytemme rippeet korvaamaan.
Minulla olisi ratkaisuja mutta sitten valuisi kyyneleet kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aktuaalista vittua minä just luin?
Mikä tässä maassa on oikein vialla?
Se on rikkaiden hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi nyt epäselväksi, millaiset jäljet höyrymopilla polttamisesta tulee. Testasiko poliisi tätä missään? Lämpötilan testasivat, että kuumaa tulee, mutta ne jäljet...
Niin, jäi myös epäselväksi mitattiinko suihkuveden maximi lämpö? Yleensä termostaatit on säädetty niin ettei kovin polttavaa vettä sieltä tule vaikka kuumat täysillä.
Ja sitäpaitsi jos kuumaa alkaa tulee, niin pikkulapsi kuin aikuinenkin salamannopeasti lähtee alta pois.
Entä silitysrauta? Silläkin saa tarkkarajaisen palojäljen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän uskaltavat kulkea kaduilla...
Aivan hyvin!
Eivät suomalaiset tee mitään, kunhan purnaavat somessa ja puristavat nyrkkiä taskussa.
Eipä sitä oikein voi tehdä mitään kun tulee kovempi tuomio kuin lapsen tappamisesta näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jäi nyt epäselväksi, millaiset jäljet höyrymopilla polttamisesta tulee. Testasiko poliisi tätä missään? Lämpötilan testasivat, että kuumaa tulee, mutta ne jäljet...
Kaadat kattilasta kiehuvaa vettä rintaasi ja naamaasi. Ihohan siinä keksii pois ja kipu laittaa shokkiin.
Vierailija kirjoitti:
No sinun kannattaa testata sitä itseesi. Mene mahallesi je vedä housut kinttuun ja lihava läskivaimosi painelee höyrymopilla sinua perseeseen puoli tuntia. Sitten se voi vielä kusta niihin haavoihin ja leikata sinulta munat irti.
Vierailija kirjoitti:
Mikä aiheutti vammat ja miksi. Se kuitenkin ihmetyttää. Mieskö? Vai onko vammojen todettu tulleen muulla tavoin. Kärsikö lapsi paljon.
Millä vaihtoehtoisella tavalla kuvittelet vammojen syntyneen? Että 4v ruhjoi itsensä potkulaudalla ja poltteli itseään suihkussa?
Ja muutaman vuoden päästä tolla naissaastalla on jo uusi lapsi....
Vierailija kirjoitti:
No lehdessä lukenut että pojassa ollut suuret,tarkkarajaiset kolmionmalliset palojäljet,jotka sopivat asunnossa olleeseen höyrymoppiin.
Etkö lue uutisia!?
Vierailija kirjoitti:
Voit kokeilla itsellesi. Veikkaan, että aika tarkkarajaiset palovammat saat aikaiseksi. Pikkulapsen iholla tuollaisen höyrymopin koko aiheuttaa fataaleja palovammoja, jotka johtavat shokkiin ja kuo lemaan.
Suomi tulee kyllä maksamaan jonain karmana tämän hirveyksiin menneen "oikeus"laitoksen takia, täällä ei ole minkäänlaista eläinsuojelulakia, lastensuojelu yksi vitsi, oikeuslaitos yksi vitsi,
kuvitteleeko suomalaiset ja nämä ylipalkkaiset juristit että tällainen meno vaan jatkuu loputtomiin, ilman etteivät aikuiset ihmiset jossain vaiheessa maksa tästä julmuudesta ja välinpitämättömyydestä mitään hintaa. Kyllä tämä kansakunta tällaisen perseilyn jotenkin vielä maksaa ja kalliisti.
Vierailija kirjoitti:
Pahoin pelkään, että sieltä on tulossa törkeä pahoinpitely, törkeä kuolemantuottamus tuomioksi kun on päästetty vapaalle odottamaan.
Eihän se Pohjois-Savolaisen muusikon päälle ajanut nainenkaan saanut kortitta-ajosta kuin 1200 tonnin sakot. Ei vankilaa eikä mitään. Ja siis se mies kuoli. Autot ihan paskana ja paloina. Saa näköjään ajaa ihmisten päältä tonnilla jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinun kannattaa testata sitä itseesi. Mene mahallesi je vedä housut kinttuun ja lihava läskivaimosi painelee höyrymopilla sinua perseeseen puoli tuntia. Sitten se voi vielä kusta niihin haavoihin ja leikata sinulta munat irti.
Häivy pelle täältä. Täällä on ihan asiallinen keskustelu, ei tarvita sun sonnanlevitystä!
Tais tulla taas lieventävät asianhaarat huumausaineista ja kaljasta.
Eikös tämä nyt ole Itä-Suomen käräjäoikeus, joka on ennenkin kunnostautunut erikoisten tuomioiden kanssa ja joita hovioikeus on sitten joutunut korjailemaan? Syyttäjä valittaa liian lievästä tuomiosta varmasti. Täytyy sit toivoa, että tekijät saavat tuomion tekonsa mukaan.
Jaa että Suomen oikeuslaitos lähti Intian tielle. "Sattuuhan sitä." Hyi helvetti.
Älä ole typerä. Päiväkoti soitti, koska lapsella oli iso mustelma. Edes päiväkkoti ei väittänyt, että se olisi ollut pahoinpitelyn tulosta, vaan totesi, että ko pojalle sattuu ja tapahtuu ja voi olla siitäkin johtuva mustelma. Soittivat vaan, koska tiesivät perheen olevan lasu-tapaus. Ymmärrätkö siis,että kyse oli ikäänkuin lasun toimintaa täudentävästä toimesta.
Lasu kävi perheessä edelleenkin 1 kertaa viikossa. Lastensuojelun toimia ei olllut lopetettu, vaan ainoastaan kevennetty. Yhteiskunta ei voi lähettää joka kotiin omaa vahtia ekä myöskään sijoittaa jokaikista lasta ilman lakiin perustuvia syitä.