Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko enää blogeja?

Vierailija
14.02.2024 |

Kaipaan itse muutamia jo kauan sitten lopettaneita blogeja... Harmi kun edes vanhoja postauksia ei pääse lukemaan. Mungolife oli suosikkini!

Kommentit (162)

Vierailija
101/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
102/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki joita ennen luin ovat lopettaneet eli alexa dagmar, linda juhola ja annika ollila

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luen mielelläni edelleen

Kertokaahan hieman mikä teitä kiinnostaa eniten. Mitä toiveita lukijoilla on bloggaajan suhteen. Mitä toivotte bloggaajalta ja miten haluatte olla vuorovaikutuksessa?

Luen ite laidasta laitaan ruokablogeista matkailuun ja lifestyle/muoti/kauneus, ja pääasia on rehellinen oma ääni ilman jatkuvaa "klikatkaa näitä linkkejä pliis, en ees tiiä onko ne hyviä tuotteita mutta kollaasissa ne näyttää kivalta!" -tyrkytystä ja että vastaillaan kommentteihin. Ihan turhaa valittaa että lukijat ei kommentoi kun kommentoijille ei vastailla mitään vaikka julkaistaan jo uusia postauksia

Olisin itse voinut kirjoittaa tämän saman, hyvä vastaus. Lukijoiden huomioon ottaminen on ehdottomasti kannattavaa. Toivotaan parasta jatkoon. 

Vierailija
104/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki joita ennen luin ovat lopettaneet eli alexa dagmar, linda juhola ja annika ollila

Tuttuja nimiä tässäkin. Perheen perustaminen saattaa olla hiljentäväkin tekijä sekä kaikki olosuhdemuutokset. 

Vierailija
105/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä luen mielelläni edelleen

Kertokaahan hieman mikä teitä kiinnostaa eniten. Mitä toiveita lukijoilla on bloggaajan suhteen. Mitä toivotte bloggaajalta ja miten haluatte olla vuorovaikutuksessa?

Luen ite laidasta laitaan ruokablogeista matkailuun ja lifestyle/muoti/kauneus, ja pääasia on rehellinen oma ääni ilman jatkuvaa "klikatkaa näitä linkkejä pliis, en ees tiiä onko ne hyviä tuotteita mutta kollaasissa ne näyttää kivalta!" -tyrkytystä ja että vastaillaan kommentteihin. Ihan turhaa valittaa että lukijat ei kommentoi kun kommentoijille ei vastailla mitään vaikka julkaistaan jo uusia postauksia

Olisin itse voinut kirjoittaa tämän saman, hyvä vastaus. Lukijoiden huomioon ottaminen on ehdottomasti kannattavaa. Toivotaan parasta

Muakin kiinnostaa kaikki normaaliin elämään liittyvä. Uusia blogeja olisi kiva saada luettavaksi mahdollisimman omalla tyylillä tehtynä. Kaikki persoonallisuus kiinnostaa koska ne inspiroi lisää myös omaakin elämää.

Vierailija
106/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus kirjoittanut blogia. Tämä keskustelu antoi inspiraatiota aloittaa uudestaan. Jos aloitan niin linkkaan osoitteen tänne.

Vierailija
107/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus kirjoittanut blogia. Tämä keskustelu antoi inspiraatiota aloittaa uudestaan. Jos aloitan niin linkkaan osoitteen tänne.

Jooo ihanaa! Inspiroidutaan kaikkki yhdessä!

Vierailija
108/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen mm. Puutalobaby-blogia. Ihan vaan syystä, että siellä äiti vaan somettaa, lepäilee ja imettää. Mies tekee kaiken muun.

Vierailija
109/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen mm. Puutalobaby-blogia. Ihan vaan syystä, että siellä äiti vaan somettaa, lepäilee ja imettää. Mies tekee kaiken muun.

Tää on ihanan elämänmakuinen blogi!

Vierailija
110/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla suosittujen, lopettaneiden bloggaajien näkökulma siihen kun moni siirtyi pelkkään instagramiin tms. Ja blogimaailma kuihtui!

Mä haluaisin kuulla myös syyn siihen miksi se bloggaaminen loppui vain kuin seinään eli ei edes tullut sitä viimeistä "kiitos kuluneista vuosista"- postausta.

Vierailija
111/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko Vauva-lehden omat blogit? Mitähän Joukolatar - blogin Heidille kuuluu?

Vierailija
112/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihanan elämänmakuinen blogi!

Mutta kun se Krista on sietämätön naamanvääntelijä besserwisser.

Vierailija
113/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaako edes enää kukaan muu kuin se joku maaninen annan blogialustalla, jolta näyttää tulevan monta postausta päivässä ihan sekopäisillä otsikoilla?

Vierailija
114/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Stella Harasekin blogia, mutta päivitykset loppui vuosi sitten.

Vierailija
115/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin edelleen, mutta kaikki tuntuu lopettaneen. Itse luin jonnamaista ja tyyliä metsästämässä-blogeja sekä kalastajan vaimon ja xenian blogeja. Joskus luin myös jotain torniolaista(?) sisustusbloggaajaa sekä sitä pingviini ullakolla-blogia lähinnä neulejuttujen vuoksi.

Vierailija
116/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggaako edes enää kukaan muu kuin se joku maaninen annan blogialustalla, jolta näyttää tulevan monta postausta päivässä ihan sekopäisillä otsikoilla?

Onhan täällä jo mainittu montakin bloggaajaa.

Vierailija
117/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukisin edelleen, mutta kaikki tuntuu lopettaneen. Itse luin jonnamaista ja tyyliä metsästämässä-blogeja sekä kalastajan vaimon ja xenian blogeja. Joskus luin myös jotain torniolaista(?) sisustusbloggaajaa sekä sitä pingviini ullakolla-blogia lähinnä neulejuttujen vuoksi.

Xenia lopetti vähän aikaa sitten bloginsa ja on nykyään vain instassa.

Vierailija
118/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla suosittujen, lopettaneiden bloggaajien näkökulma siihen kun moni siirtyi pelkkään instagramiin tms. Ja blogimaailma kuihtui!

Mä haluaisin kuulla myös syyn siihen miksi se bloggaaminen loppui vain kuin seinään eli ei edes tullut sitä viimeistä "kiitos kuluneista vuosista"- postausta.

Minä bloggasin lihavuusleikkauksesta ja sen jälkeisistä vuosista. Tahti harveni, koska ei ole ollut asiaan itään uutta lisättävää. Oikeastaan mielenkiintoisin osuus oli vuosi ennen lihavuusleikkausta ravitsemusterapeutin luona, leikkaus ja siitä toipuminen ja leikatun arki.

No, se arki on tasaista menoa vuosi toisensa jälkeen. En vain keksi mitään kirjoitettavaa. En ole leikkauttamassa pois yksityisellä ylimääräisiä nahkojani. Ruokavalion noudattaminen on automatisoitunut aikoja sitten. Joka postaukselle ei ole edes ollut lukijaa.

Ongelma on varmaan se, että kirjoitin suomalaisen julkisen terveydenhuollon hoitopolusta enkä mistään Dr Nown ohjelmasta. Elin aika tavallista elämää. Elän nytkin aika tavallista elämää. Ei ollut mitään räväkkää kerrottavaa.

Olisi tullut hassu tunne kiittää muutamaa satunnaista noin kolmen vuoden aikana blogiin sattunutta lukijaa, joista kukaan ei ole kommentoinut mitään.

Vierailija
120/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko Vauva-lehden omat blogit? Mitähän Joukolatar - blogin Heidille kuuluu?

Instassa on Heidi.. Eppusen kaapilla oli myös Vauvan blogi, muutti Tanskaan, Heidi hänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi