Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luetteko enää blogeja?

Vierailija
14.02.2024 |

Kaipaan itse muutamia jo kauan sitten lopettaneita blogeja... Harmi kun edes vanhoja postauksia ei pääse lukemaan. Mungolife oli suosikkini!

Kommentit (162)

Vierailija
121/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista kuulla suosittujen, lopettaneiden bloggaajien näkökulma siihen kun moni siirtyi pelkkään instagramiin tms. Ja blogimaailma kuihtui!

Mä haluaisin kuulla myös syyn siihen miksi se bloggaaminen loppui vain kuin seinään eli ei edes tullut sitä viimeistä "kiitos kuluneista vuosista"- postausta.

Sama. Vaikka ei blogaaja ole mitään velkaa periaatteessa vaikka olisi lukijoilleen kiitollinen työpaikasta jopa. Kuitenkin moni ei välttämättä ole instassa tmv ja jäi vaan tyhjyyteen yks kaks

Vierailija
122/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kaikki joita ennen luin ovat lopettaneet eli alexa dagmar, linda juhola ja annika ollila

Tuttuja nimiä tässäkin. Perheen perustaminen saattaa olla hiljentäväkin tekijä sekä kaikki olosuhdemuutokset. 

Jotkut otti sujuvasti perhe-elämän blogiin mukaan, osalla jäi viimeiseksi postaukseksi joku raskauspäivitys. Harva onnistui yhdistämään lapsiarjen blogiin ilman että blogista tuli pelkkä perheblogi

Vierailija
124/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko Vauva-lehden omat blogit? Mitähän Joukolatar - blogin Heidille kuuluu?

On vissiin eronnut. 

Vierailija
125/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
126/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmistaan-Karoliina taitaa kirjoittaa edelleen aktiivisesti, mutta kommentointi ei ole mahdollista? 

Vierailija
127/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmistaan-Karoliina taitaa kirjoittaa edelleen aktiivisesti, mutta kommentointi ei ole mahdollista? 

Onko saanut niin paljon negaa niskaan? En ole kyseistä blogia koskaan seurannut ite

Vierailija
128/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi enää omalla naamalla blogata. Joku selvittäisi että olen työtön ja voi sitä p*skamyrskyn määrää. 

Vierailija
129/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin siinä vaiheessa kun alkoi tuntumaan siltä että lukisi mainoksia.

Vierailija
130/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi enää omalla naamalla blogata. Joku selvittäisi että olen työtön ja voi sitä p*skamyrskyn määrää. 

Bloggaa ilman kasvoja<3 Olisipa kiva kun porukka innostuisi taas bloggaamaan

Vierailija
131/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luen kalastajan vaimoa ja Soinin timpan plokia.

M58

Viestisi lukiessani saatoin kuulla banjon soivan ja lannan haisevan.

Vierailija
132/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
133/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan uusia blogeja luettavaksi, alkakaa vaan rohkeesti kirjoittaa! Tai ottaa kuvia vaan

Vierailija
134/162 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaan uusia blogeja luettavaksi, alkakaa vaan rohkeesti kirjoittaa! Tai ottaa kuvia vaan

Tallensin tämän keskustelun sen toivossa jos tulee blogeja tänne:D

Vierailija
135/162 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erinomainen tilaisuus mainostaa blogiaan! :D täällä olisi monta lukijaa tarjolla

Vierailija
136/162 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkavat monet blogit olemaan ilmaistavaran takia aika kaukana normi arjesta monella. Turha seurata tyhjää materialismia.

Ei ole mahdollista tavallisella palkalla, kun ei saa ilmaisia tavaraoita näytiksi. 

Tuollaisia blogeja en ole koskaan lukenut. Niitä alkoi tulla vasta sen ajan jälkeen, kun aktiivisemmin blogeja seurasin. On mulla vanha lista tuolla kirjanmerkkiosiossa, ehkä pitäisi käydä vilkasemassa, tapahtuuko niissä blogeissa enää mitään.

Vierailija
137/162 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkavat monet blogit olemaan ilmaistavaran takia aika kaukana normi arjesta monella. Turha seurata tyhjää materialismia.

Ei ole mahdollista tavallisella palkalla, kun ei saa ilmaisia tavaraoita näytiksi. 

Tuollaisia blogeja en ole koskaan lukenut. Niitä alkoi tulla vasta sen ajan jälkeen, kun aktiivisemmin blogeja seurasin. On mulla vanha lista tuolla kirjanmerkkiosiossa, ehkä pitäisi käydä vilkasemassa, tapahtuuko niissä blogeissa enää mitään.

Sen jälkeen kun firmat huomasi että teini-ikäiset mainostavat mitä vaan kun saavat jotain ilmaiseksi - käytännössä ilmainen mainospaikka joka ei vanhene niin kauan kun blogi on näkyvissä yleisölle.

Sellaisiin blogeihin meni kyllä nopeasti maku jotka ottivat mitä vain saivat - kaikkea ilmalämpöpumpusta mehupurkkeihin

Vierailija
138/162 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Mielenkiintoinen keskustelu, vinkkejä lisää blogeista jotka päivittyy!

Vierailija
139/162 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
140/162 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on yhtä kuollu ku blogiskene

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan