Luetteko enää blogeja?
Kaipaan itse muutamia jo kauan sitten lopettaneita blogeja... Harmi kun edes vanhoja postauksia ei pääse lukemaan. Mungolife oli suosikkini!
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki joita ennen luin ovat lopettaneet eli alexa dagmar, linda juhola ja annika ollila
Tuttuja nimiä tässäkin. Perheen perustaminen saattaa olla hiljentäväkin tekijä sekä kaikki olosuhdemuutokset.
Jotkut otti sujuvasti perhe-elämän blogiin mukaan, osalla jäi viimeiseksi postaukseksi joku raskauspäivitys. Harva onnistui yhdistämään lapsiarjen blogiin ilman että blogista tuli pelkkä perheblogi
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko Vauva-lehden omat blogit? Mitähän Joukolatar - blogin Heidille kuuluu?
On vissiin eronnut.
Kolmistaan-Karoliina taitaa kirjoittaa edelleen aktiivisesti, mutta kommentointi ei ole mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Kolmistaan-Karoliina taitaa kirjoittaa edelleen aktiivisesti, mutta kommentointi ei ole mahdollista?
Onko saanut niin paljon negaa niskaan? En ole kyseistä blogia koskaan seurannut ite
En uskaltaisi enää omalla naamalla blogata. Joku selvittäisi että olen työtön ja voi sitä p*skamyrskyn määrää.
Lopetin siinä vaiheessa kun alkoi tuntumaan siltä että lukisi mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi enää omalla naamalla blogata. Joku selvittäisi että olen työtön ja voi sitä p*skamyrskyn määrää.
Bloggaa ilman kasvoja<3 Olisipa kiva kun porukka innostuisi taas bloggaamaan
Vierailija kirjoitti:
Minä luen kalastajan vaimoa ja Soinin timpan plokia.
M58
Viestisi lukiessani saatoin kuulla banjon soivan ja lannan haisevan.
Tarvitaan uusia blogeja luettavaksi, alkakaa vaan rohkeesti kirjoittaa! Tai ottaa kuvia vaan
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan uusia blogeja luettavaksi, alkakaa vaan rohkeesti kirjoittaa! Tai ottaa kuvia vaan
Tallensin tämän keskustelun sen toivossa jos tulee blogeja tänne:D
Erinomainen tilaisuus mainostaa blogiaan! :D täällä olisi monta lukijaa tarjolla
Vierailija kirjoitti:
Alkavat monet blogit olemaan ilmaistavaran takia aika kaukana normi arjesta monella. Turha seurata tyhjää materialismia.
Ei ole mahdollista tavallisella palkalla, kun ei saa ilmaisia tavaraoita näytiksi.
Tuollaisia blogeja en ole koskaan lukenut. Niitä alkoi tulla vasta sen ajan jälkeen, kun aktiivisemmin blogeja seurasin. On mulla vanha lista tuolla kirjanmerkkiosiossa, ehkä pitäisi käydä vilkasemassa, tapahtuuko niissä blogeissa enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkavat monet blogit olemaan ilmaistavaran takia aika kaukana normi arjesta monella. Turha seurata tyhjää materialismia.
Ei ole mahdollista tavallisella palkalla, kun ei saa ilmaisia tavaraoita näytiksi.
Tuollaisia blogeja en ole koskaan lukenut. Niitä alkoi tulla vasta sen ajan jälkeen, kun aktiivisemmin blogeja seurasin. On mulla vanha lista tuolla kirjanmerkkiosiossa, ehkä pitäisi käydä vilkasemassa, tapahtuuko niissä blogeissa enää mitään.
Sen jälkeen kun firmat huomasi että teini-ikäiset mainostavat mitä vaan kun saavat jotain ilmaiseksi - käytännössä ilmainen mainospaikka joka ei vanhene niin kauan kun blogi on näkyvissä yleisölle.
Sellaisiin blogeihin meni kyllä nopeasti maku jotka ottivat mitä vain saivat - kaikkea ilmalämpöpumpusta mehupurkkeihin
Up! Mielenkiintoinen keskustelu, vinkkejä lisää blogeista jotka päivittyy!
Tää ketju on yhtä kuollu ku blogiskene
Sama. Vaikka ei blogaaja ole mitään velkaa periaatteessa vaikka olisi lukijoilleen kiitollinen työpaikasta jopa. Kuitenkin moni ei välttämättä ole instassa tmv ja jäi vaan tyhjyyteen yks kaks