Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetteko enää blogeja?

Vierailija
14.02.2024 |

Kaipaan itse muutamia jo kauan sitten lopettaneita blogeja... Harmi kun edes vanhoja postauksia ei pääse lukemaan. Mungolife oli suosikkini!

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

E, enkä kuuntele mitään podcasteja. Mitään kolumneja en lue, koska niissä yleensä vaan kerrotaan kirjoittajan mielipide, eivätkä siis perustu mihinkään faktaan välttämättä.

Vierailija
2/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisin, mutta eipä noihin näytä enää uusia postauksia tulevan kuin todella harvoin tai sitten ei enää ikinä ja koko blogi on kadonnut johonkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä luen mm.lumolifestyle ja riitta matkustaa blogeja.

Vierailija
4/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luen kalastajan vaimoa ja Soinin timpan plokia.

M58

Vierailija
5/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi leipä Iina on ihana

Vierailija
6/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina kirjoittaa vielä onneksi! Kovin montaa yhtä pitkään lifestyleblogia pitänyttä ei juuri enään ole.... Kalastajan vaimon muistan mutta en tienny että kirjoittaa vielä

Vierailija
7/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
8/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkavat monet blogit olemaan ilmaistavaran takia aika kaukana normi arjesta monella. Turha seurata tyhjää materialismia.

Ei ole mahdollista tavallisella palkalla, kun ei saa ilmaisia tavaraoita näytiksi. 

Vierailija
9/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräästä bloggaajasta on tullut minulle vähän kuin puolituttu, jonka kanssa joskus juttelen myös Facebookin kautta. 

Ja ei, en kuvittele, että olisimme mitään ystäviä. Mutta olen seurannut blogiaan vuodesta 2011. Hän kirjoittaa siihen melko harvoin, mutta on aktiivinen ulkosuomalaisten ryhmässä. 

Vierailija
10/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräästä bloggaajasta on tullut minulle vähän kuin puolituttu, jonka kanssa joskus juttelen myös Facebookin kautta. 

Ja ei, en kuvittele, että olisimme mitään ystäviä. Mutta olen seurannut blogiaan vuodesta 2011. Hän kirjoittaa siihen melko harvoin, mutta on aktiivinen ulkosuomalaisten ryhmässä. 

Bloginsa siis kertoo elämästä Suomen ulkopuolella ja ei ole millään tavoin kaupallinen tai edes kuviin perustuva. Teksti on taitavasti ja ajatuksella kirjoitettua. 

Vierailija
11/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi ärsyttävää koittaa etsiä kaupallisten yhteistöiden seasta jotain rehellistä eikä pelkät rahankuvat silmissä tehtyä sisältöä! Se on jonkun päivätyö mutta on jotenkin tönkköä lukea "suosikkituotteista" kun kaikelle on laitettu myyntilinkki

Vierailija
12/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bloginsa siis kertoo elämästä Suomen ulkopuolella ja ei ole millään tavoin kaupallinen tai edes kuviin perustuva. Teksti on taitavasti ja ajatuksella kirjoitettua. 

Saako tähän linkkiä? Kiinnostaisi todella paljon!

Vierailija
13/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin "riitta matkustaa" asuu Puerto de la Cruzissa ja kirjoittaa hyvin, eikä ole kaupallinen blogi. 

Vierailija
14/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin "riitta matkustaa" asuu Puerto de la Cruzissa ja kirjoittaa hyvin, eikä ole kaupallinen blogi. 

Tää oli kyl kiva blogi! Kiitos :)

Vierailija
15/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vaikuttajamedia ainoa sivu josta löytyy suosittuja edelleen päivittyviä blogeja? Indiedaysia ei löydy enään, joku Indieplace tilalla?

Vierailija
16/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
17/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla blogit siirtyneet instagramiin. Joillain blogit vielä roikkuvat netissä mutta uusia postauksia ei ole tullut vuosiin. Itse luin colour me!-blogia :)

Vierailija
18/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iina kirjoittaa vielä onneksi! Kovin montaa yhtä pitkään lifestyleblogia pitänyttä ei juuri enään ole.... Kalastajan vaimon muistan mutta en tienny että kirjoittaa vielä

No eipä se juurikaan kirjoittele. Ehkä yks postaus per kuukausi ja sekin lähinnä jotain vinkumista arjen parhaudesta, hartioiden laskemisesta ja hengittämisen ylistämisestä ja muutama kuva olohuoneen pöydän kukkasista ja kynttilöistä.

Kaikki ilo ja energia on kadonnut siitä vaimosta.

Vierailija
19/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että blogeille olisi nykyään enemmän kysyntää kuin tarjontaa. Moni kaipaisi ajatuksella tehtyä pidempää sisältöä vaihtoehdoksi somelle, mutta sitä on kai vaikea saada kannattavaksi/houkuttelevaksi itse "influenssereille", kun saman rahan saa helpommalla tekemällä nopean yhteistyöpostauksen someen.

Ja sitten taas useimmat sellaiset, jotka bloggasivat silkasta innostuksesta eikä rahankiilto silmissä, lopettivat kun yleisökin vaikutti jossain vaiheessa siirtyneen someen. Blogit eivät saaneet enää kommentteja vaikka lukijoita olisikin käynyt.

Aika harvassa taitaa olla ihmiset, jotka kirjoittaisivat blogia ainoastaan "puhuakseen itsekseen". Jos siitä ei saa rahallista hyötyä, niin kai siitä toivoisi edes vähän vuorovaikutusta lukijoilta.

Vierailija
20/162 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä lukenut.