Pitäisikö miehelle kertoa että hänen paras kaverinsa viestittelee?
Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa nyt nelisen vuotta ja parisuhteemme on ihan hyvä ylä-ja alamäkineen. Viihdymme hyvin toistemme seurassa ja meillä on hauskaa yhdessä. Nyt kuitenkin miehen "paras ystävä" on alkanut lähettelemään minulle viestejä viime kuukausien aikana. Tämä henkilö on mieheni omien toiveikkaiden sanojen mukaan hänelle "kuin veli". Tämän bestiksen minulle lähettämät viestit ovat sävyltään flirttailevia ja keskittyvät myöhäiseen iltaan/yöhön. Olen vain nauranut ja käskenyt keksimään itselleen jotain tekemistä.
En ole kertonut miehelleni mitään, pitäisikö?
Kommentit (113)
Tottakai pitäisi. Ei kukaan halua kyykäärmettä omaan lähipiiriinsä. Ole kuitenkin hienotunteinen ja anna miehen itse päättää miten haluaa jatkossa kaveriinsa suhtautua.
Entä jos miehes on juonessa tämän kaverinsa kanssa ja miehes testaa sun uskollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Entä jos miehes on juonessa tämän kaverinsa kanssa ja miehes testaa sun uskollisuutta?
No tuollaisille epäluuloisille testaajille pitää sitten näyttää ovea.
Vierailija kirjoitti:
En menisi sotkemaan toisten välejä...
Kukahan tuossa sotkee ja kenen välejä.
Kyllä itse kertoisin, ihan vaikka ohimennen. Jos sävy on flirttaava ni ihme "kaveri" hänellä.
Tietenkin salaat asian. Sitten kun se tulee julki, vaikutat petturilta ja valehtelijalta kun et ole kertonut ja pääset mukavasti miehestä eroon.
Koska syyhän on tietenkin sinun, että mies toimii noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuollaisille epäluuloisille testaajille pitää sitten näyttää ovea.
Eli 90 prosentille naisista?
Helposti jos kertoo, kumppani alkaa ajatella että kyseessä on suurempi asia kuin oikeasti on.
Minä kertoisin jo ihan siitä syystä. Että Itselläni on hyvin epämiellyttävä olo, kun saan miehiltä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai pitäisi. Ei kukaan halua kyykäärmettä omaan lähipiiriinsä. Ole kuitenkin hienotunteinen ja anna miehen itse päättää miten haluaa jatkossa kaveriinsa suhtautua.
Kenen luulet joutuvan syntipukiksi kun pojat oikein pääsevät selkääntaputtelun makuun?
Kertoisin heti miehelleni, jos joku hänen kavereistaan alkaisi viestitellä minulle. Takuulla ihmeteltäisi sitä yhdessä.
Älä kerro. Suhteessa on hyvä pitää pieniä salaisuuksia.
Olisi pitänyt laittaa viestittelylle stoppi jo kauan sitten ja kertoa samalla miehellesi.
On käsittämätöntä että et ole tehnyt niin.
Avoimmuus on suoja suhteessa ja tällä kaverilla ja sinulla ei ole hyvät mielessä.
Sinä olet jo mielessäsi pettänyt miestäsi, kun olet sallinut tilanteen.
Pyytäisin reippaasti kaveria lopettamaan. Tämän jälkeen en kertoisi mitään. Jos et saa lopettamaan viestittelyä pyynnöstä huolimatta, kertoisin.
Älä kerro, mutta älä vastaa nihin viesteihin ja tee selväksi ettei viestittely käy. Jos vastailet, niin se on hänelle merkki jatkaa.
Tee sellaisesta loppu ihan itsesi ja parisuhteesi takia.
Ajattele asiaa toisin päin, jos sun paras kaverisi viestittelisi sun miehellesi niin haluaisitko , että miehes kertoisi siitä. Mä ainakin haluaisin.
Ensiksi lähetät sille kaverille viestin että käytäytyy sopimattomasti ja pyydät lopettamaan, sitten kerrot kumppanille. Itseäni ainakin ällöttäisi jos joku miehen kaveri alkaisi tekstailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan kaveri sen luultavasti sille miehelle selittää jäädessään kiinni . Että testasi vaan ihan pyytämättä puolison uskollisuutta. Mies uskoo ja on hyvillään.
Mä laittaisin tälle miehesi "parhaalle ystävälle" vastauksen että jos hänen viestittelynsä ei lopu, kerrot asiasta omalle miehellesi ja tämän parhaan kaverin mahdolliselle kumppanille.
Jäätte tuosta jossain kohtaa kiinni. Totuudella on aina taipumus nousta esiin, tavalla tai toisella.
Sekös vasta sitten noloa onkin, kun miehelles selviää viestittelynne salaa hänen selkänsä takana.
En menisi sotkemaan toisten välejä...