Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ajattelee, että se on aina miehessä vika jos nainen ei saa orgasmia?

Vierailija
13.02.2024 |

Mun mielestä kummallinen ajattelutapa joillakin. Ei hyväksytä sitä, että vika voi olla myös naisessa. Ei se voi olla vain miehestä kiinni laukeaako nainen. Luulisi aikuisten ihmisten nykypäivänä tietävän, että naisen orgasmi ei ole niin yksinkertainen asia. Monella naisella ongelmia saada orgasmia ja se on ihan fakta. 

Itse olen saanut yhden miehen kanssa kolme kertaa orgasmin kun mies pani takaapäin ja itse hieroin klitorista. On ollut useampi mies ja hyvät taidot ollut monella. Kyllä se vika on silloin mussa, ei näissä miehissä. 

Vika on siinä, että mä jotenkin jännitän toisen seuraa vaikka nautinkin paljon ja olen ollut monesti lähellä laukeamista. En vain pääse sen rajan yli. Yksin ollessa laukean kuitenkin helposti. Nautin kuitenkin vakipanon antamasta suuseksistä, sormettamisesta ja itse yhdynnästä. Himoitsen miestä ja haluan seksiä hänen kanssaan. En mä todellakaan suostuisi seksiin kenenkään kanssa jos en siitä nauttisi vaikka en orgasmia saakaan.

Mulla ei ole mitään traumoja enkä tarvitse mitään terapiaa. Ei tämä ole mulle mikään ongelma. Vakipano on tehnyt paljon sen eteen, että laukeaisin. Ei voi miestä yrityksen puutteesta syyttää. Seuraavaksi pitää koittaa josko laukeaisin lelun avulla kun mies on vieressä. 

En vain voi käsittää, että miksi joillekin tuntuu olevan kamala ongelma, että kaikki naiset ei saa orgasmia toisen ihmisen seurassa. En myöskään käsitä sitä, että miten nämä jotkut ei usko, että silti voi nauttia seksistä ja haluta sitä. En käsitä myöskään sitä, että tällä palstalla tyrmätään naisten omat kokemukset, tunteet ja tuntemukset eikä uskota niitä. 

Tulee tunne, että mä en saisi edes harrastaa seksiä joidenkin mielestä kun en kerran saa orgasmia miehen kanssa. 

Kommentit (242)

Vierailija
121/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa kh, tässä pari lainausta viesteistäsi tässä ketjussa. Huomaatko niissä mitään ristiriitaa? 

"Kiitos sulle tuntematon nainen! Mulla kyllä onkin sellainen mies, ollut jo kauan, hän on aivan paras koskaan. Puhunkin niiden naisten puolesta, joilla näin ei ole. On niin kaameeta lukea täällä niitä naisten tarinoita, joiden miehet vähät välittävät heidän nautinnoistaan."

"Täällä jokainen puhuu omasta puolestaan, ja minä olen sitä mieltä, että jos nainen haluaa sitä klitorista koskettavan vaikka yhdynnänkin aikana, miksei voi niin tehdä?"

Voisitko jatkossa ihan oikeasti puhua vain omasta puolestasi, etkä muiden suilla? Uskon, että tämä palsta olisi silloin paljon parempi paikka.

Omastani aina puhunkin, kenes puolesta sinä?

Lukisitko, kiitos, vielä kerran tuon mainitsemani ensimmäisen lainauksen? Siinä kerrot puhuvasi niiden naisten puolesta, joilla ei ole naisen nautinnosta välittävää miestä. Mutta hienoa, jos nyt sitten lupaat aina puhua vain omasta puolestasi. Loppuu se miesten lyttäys ja haukkuminen, kun voit vain ylistää omaasi. Ja toisin kuin luulet, olen nainen.

Vierailija
122/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä kenenkään luuloja tiedät? Luulo ei ole tiedon väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjaa että nämä menee aina riitelyksi.

Vierailija
124/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä nyt ei keskustella, vaan intetään omaa kantaa. väittelyn osapuolet eivät kysy toiselta rakentavasti, eivätkä voi myöntää olevansa edes osittain väärässä. ketjuja poistetaan ihan summittaisesti. lisäksi jotkut aiheet, kuten hepeneet ja isot rinnat ovat niin kipeitä ketjuja täällä, vaikka pysyisivät asiallisena niin ne poistetaan. rääväsuuketjut saavat jäädä. panopate ja klitoriskirjoittelija ovat läsnä joka ketjussa ja heidän tekstejään ei poisteta. tämä on lasten hiekkalaatikko. lisäksi täällä tullaan ketjuihin ilmoittamaan hyi yök. jos ketju ei kiinnosta, kannattaa olla lukematta. ja väärät faktat anaaliseksistä noin esimerkkinä toistuvat ja toistuvat. ja sitten on näitä "meillä tehdään vaikka mitä"-kirjoittelijoita, jotka suuttuvat, kun he harrastavatkin pelkkää peiton alla pimeässä.

Vierailija
125/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä nyt ei keskustella, vaan intetään omaa kantaa. väittelyn osapuolet eivät kysy toiselta rakentavasti, eivätkä voi myöntää olevansa edes osittain väärässä. ketjuja poistetaan ihan summittaisesti. lisäksi jotkut aiheet, kuten hepeneet ja isot rinnat ovat niin kipeitä ketjuja täällä, vaikka pysyisivät asiallisena niin ne poistetaan. rääväsuuketjut saavat jäädä. panopate ja klitoriskirjoittelija ovat läsnä joka ketjussa ja heidän tekstejään ei poisteta. tämä on lasten hiekkalaatikko. lisäksi täällä tullaan ketjuihin ilmoittamaan hyi yök. jos ketju ei kiinnosta, kannattaa olla lukematta. ja väärät faktat anaaliseksistä noin esimerkkinä toistuvat ja toistuvat. ja sitten on näitä "meillä tehdään vaikka mitä"-kirjoittelijoita, jotka suuttuvat, kun he harrastavatkin pelkkää peiton alla pimeässä.

Ss sinun melestäs e kltoriksesta saisi puhua? Ja hepeneistä ja persesekstä kyllä. Noin typistetysti.

Ajatteltko kumman olevan tarpellsempi ainakin naisten mielestä? Mutta e, esim asennoista kyselyssä miehet halusivat panna takaa...kun saa kunnolla jyystää.. e sanaakaan saako nainen siinä mitään. Niin se vaan menee. Aina.

Vierailija
126/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ss sinun melestäs e kltoriksesta saisi puhua? Ja hepeneistä

Mä ainakin tykkään kun pannaan takaapäin. Se tuntuu hyvältä ja tykkään kun vakipano panee oikein kunnolla.

Ap

Vierailija
127/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset saavat itsetyydytyksellä orgasmin, joten jos miehen kanssa ei saa, niin kyllä se silloin on miehen vika.

Vierailija
128/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Pappa ei saa enää vaimon pillua valumaan kiimaliemiään. Ei vaikka mitä tekisi. Semmonen vässykkä ja piilohomo kyseessä.

Modeko täällä kirjoittelee, kun en saa koskaan tämän jonnen tekstiä lainattua??  Ennenkin yrittänyt ja aina tulee tyhjä ruutu. Muiden tekstejä kuitenkin. Ihme juttu??

No oli kuka hyvänsä, niin tuo katkera samaa toistava jonne ei tiedä paskan vertaan meidän seksistä. Tietää just sen vähän mitä tänne kirjoittanut. Säälittävä tapaus, ei ole tainnut pillua nähnytkään pitkään aikaan.

Älä rupee pappa uhottelemaan. Sun kunnian päivät on historiaa.

Mulla sentään vielä seisoo ilman kemikaaleja, mamman vako kostuu valuvan märäksi ihan luonnostaan ja paneskelen sille orkkuja. Kaikki tietää ihan v...n paaaaljon sun ja mankelipillun seksistä, koska olet siitä meille satoja kertoja jauhanut. Edes useampaa orkkua et ole nuollut, kun olet tarinaa jauhanut täällä.

Pillua sain tänään kello 13.00 jälkeen. Mee sä vaan jo nukkumaan ja silittelemään mammasi pillua uneen.

Vierailija
129/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuushan on, että suuri osa miehstä seksiää on itsekkäitä, jotka vis veisaavat naisen nautinnosta, kunhan tse pääsevät panolle.

itse ovat täällä krjoitelleet ettevät välitä. Miehet evät myöskään ota selvää mistä suurin osa naissta nauttii.

999

Mä kyllä panen paremmin kuin sä kirjoitat!

Vierailija
130/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kommentt on varmaankin jotain: e nanen mitään orgasmia halua tai738 kaipaakkaan

Vierailija
131/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki naiset saavat itsetyydytyksellä orgasmin, joten jos miehen kanssa ei saa, niin kyllä se silloin on miehen vika.

Eli et tajunnut mitään mun aloituksesta. 

Ap

Vierailija
132/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolusta sinä itsekkäitä miehiä, naiset ovat joka maassa joka tavalla tässä asiassa heikoilla. Mutta kannusta sitä.

Vierailija
133/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolusta sinä itsekkäitä miehiä, naiset ovat joka maassa joka tavalla tässä asiassa heikoilla. Mutta kannusta sitä.

Mitä sä oikein sekoilet?

Ap

Vierailija
134/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Pappa ei saa enää vaimon pillua valumaan kiimaliemiään. Ei vaikka mitä tekisi. Semmonen vässykkä ja piilohomo kyseessä.

Modeko täällä kirjoittelee, kun en saa koskaan tämän jonnen tekstiä lainattua??  Ennenkin yrittänyt ja aina tulee tyhjä ruutu. Muiden tekstejä kuitenkin. Ihme juttu??

No oli kuka hyvänsä, niin tuo katkera samaa toistava jonne ei tiedä paskan vertaan meidän seksistä. Tietää just sen vähän mitä tänne kirjoittanut. Säälittävä tapaus, ei ole tainnut pillua nähnytkään pitkään aikaan.

Mulla sentään vielä seisoo ilman kemikaaleja, mamman vako kostuu valuvan märäksi ihan luonnostaan ja paneskelen sille orkkuja. Kaikki tietää ihan v...n paaaaljon sun ja mankelipillun seksistä, koska olet siitä mei

Hah hah. Tota vuodatusta et usko itsekään. Kaikki aika näyttää menevän mun kirjoitusten kyttäämiseen ja ylöskirjaamiseen. Et ole tainnut pillua nähdä hetkeen. Silti pitää mun kirjoitusten perään aina itkeä ja soittaa suutaan. Koita kasvaa aikuiseksi. Ehkä sullekin tulee vielä kokemusta kun ikää tulee tarpeeksi, tai sitten ei tule tuolla asenteella.

Vierailija
135/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa kh, tässä pari lainausta viesteistäsi tässä ketjussa. Huomaatko niissä mitään ristiriitaa? 

"Kiitos sulle tuntematon nainen! Mulla kyllä onkin sellainen mies, ollut jo kauan, hän on aivan paras koskaan. Puhunkin niiden naisten puolesta, joilla näin ei ole. On niin kaameeta lukea täällä niitä naisten tarinoita, joiden miehet vähät välittävät heidän nautinnoistaan."

"Täällä jokainen puhuu omasta puolestaan, ja minä olen sitä mieltä, että jos nainen haluaa sitä klitorista koskettavan vaikka yhdynnänkin aikana, miksei voi niin tehdä?"

Voisitko jatkossa ihan oikeasti puhua vain omasta puolestasi, etkä muiden suilla? Uskon, että tämä palsta olisi silloin paljon parempi paikka.

Omastani aina puhunkin, kenes puolesta sinä?

Jokainen KH:ta kritisoiva nainen on mies. Näinhän toi hullu tasaisin väliajoin meitä sivistää.

Vierailija
136/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutko nyt omasta vai naisten puolesta? Jäi hiukan epäselväksi.

Vierailija
137/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sentään vielä seisoo ilman kemikaaleja, mamman vako kostuu valuvan märäksi ihan luonnostaan ja paneskelen sille orkkuja. Kaikki tietää ihan v...n paaaaljon s

Kokemuksista puheenollen. Sullahan EI niitä naisista edes ole.

Lisäksi sun kirjoituksia ei tarvitse millään asteella mitattuna kyttäillä. Niitä kun on joka ketjussa. Halusi tai ei. Sama levy soi päivästä toiseen.

Pappaa taitaa vaan ketuttaa, kun mankelipillu ei enää Paten maagisesta kosketuksesta kostu. Ja eihän silloin kukaan toinenkaan mies voi saada pimppiä kostumaan. Kullia ei tarvita enää mihinkään muuhun kun pallien tyhjennykseen. Vaimollehan se on aivan yhden tehevä kapine nykyään.

Jutut on niin eilistä

Eilen,

Kaikki ongelmani näyttivät niin kaukaisilta,

Nyt näyttää, että ne ovat täällä jäädäkseen,

Oh, uskon eiliseen.

Yllättäen,

En ole puoliakaan miehestä, joka olin ennen.

Ylläni kulkee varjo,

Oh, eilinen tuli yllättäen.

Miksi hänen

Täytyi lähteä, en tiedä, eikä hän kertonut.

Sanoin

Jotain väärin, nyt kaipaan eilistä.

Eilen,

Rakkaus oli melko helppo peli pelata,

Nyt tarvitsen paikan, johon piiloutua,

Oh, uskon eiliseen.

Miksi hänen

Täytyi lähteä, en tiedä, eikä hän kertonut.

Sanoin

Jotain väärin, nyt kaipaan eilistä.

Eilen,

Rakkaus oli melko helppo peli pelata,

Nyt tarvitsen paikan, johon piiloutua,

Oh, uskon eiliseen.

Vierailija
138/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sentään vielä seisoo ilman kemikaaleja, mamman vako kostuu valuvan märäksi ihan luonnostaan ja paneskelen sille orkkuja. Kaikki tietää ihan v...n paaaaljon s

Sä et taida oikein kestää sitä, kun suuruuttasi arvostellaan. Aina alkaa tuo sama ininä.

Vierailija
139/242 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole. En saa ikinä yhdynnässä. Itsetyydytyksenkin kanssa on todella tarkkaa, mitään häiriötekijöitä (esim.  ryppy peitossa selän alla) ei saa olla ja ajoitus on sekunnintarkkaa kosketuksen kanssa. Ei siihen voi pystyä kukaan mies, että osaisi tehdä juuri oikeat asiat juuri oikealla sekunnilla.

Vierailija
140/242 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, jos oikein ymmärrän, tekeväsi miehesi eteen vaikka mitä? Otatko takamuksesta suuhun? Klitoris on edelleen mielihyvää tuottava. Mutta vastaapa kysymykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän