Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunissilmäiset naiset

Vierailija
07.06.2025 |

vau

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain sano, että on tekoripset

Vierailija
2/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten silmät komeita myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset ei yksistään tee silmiä kauniiksi. Silmät on silmät. Jos niistä loistaa ihmisen hyvyys. Ja sisäinen valo.

No toki on miehilläkin kauniit silmiä. Oon törmännyt muutamaan.👀😅

Vierailija
4/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain naisilla silmät jotka vangitsee katseen! 

Vierailija
5/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako ilman meikkiä?

Vierailija
6/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on juuri silmiäni kehuttu. Tutut ja jopa tuntemattomat. Kerrankin eräs mies torilla sanoi minulle, että noihin silmiin on varmaan moni mies uponnut. Pitkät ripset on yksi syy ollut. Jonkun mielestä silmien muoto on erikoinen. Jne. Näin kehujat ovat sanoneet. Ja mikä kumminta, usein kehut ovat tulleet täysin ilman silmämeikkiä, ei edes ripsiväriä ole ollut aina, kun on kehuttu.

Naiset sen sijaan.... 😂 Joskus esim. joku huomauttu pilkallisesti jotain ripsieni kaartuvuudesta. 🤣 Minun on pakko myöntää, että naisten kateuden takia, laitan joskus ihan tahallaan jopa ripsiväriä, että ripset korostuisivat, vaikka n. 99%:sti en meikkaa.

Vierailija
7/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten silmät komeita myös.

Joo, mun miehellä on ja molemmilla pojilla. Itselläni mieleenpainuvat, näin moni sanoo.

Vierailija
8/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri omistani kirjoitin.

Vierailija
9/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on maailman kauniimmat silmät!

T. Mauri

Vierailija
10/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako ilman meikkiä?

Kelpaa, en juurikaan meikkaa ja katseeni vangitsee. Siinä voi miettiä tilannetta, kun meikkaan. Meikkini on kevyt. 

Vierailija
11/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on juuri silmiäni kehuttu. Tutut ja jopa tuntemattomat. Kerrankin eräs mies torilla sanoi minulle, että noihin silmiin on varmaan moni mies uponnut. Pitkät ripset on yksi syy ollut. Jonkun mielestä silmien muoto on erikoinen. Jne. Näin kehujat ovat sanoneet. Ja mikä kumminta, usein kehut ovat tulleet täysin ilman silmämeikkiä, ei edes ripsiväriä ole ollut aina, kun on kehuttu.

Naiset sen sijaan.... 😂 Joskus esim. joku huomauttu pilkallisesti jotain ripsieni kaartuvuudesta. 🤣 Minun on pakko myöntää, että naisten kateuden takia, laitan joskus ihan tahallaan jopa ripsiväriä, että ripset korostuisivat, vaikka n. 99%:sti en meikkaa.

Et vaikuta aivan terveeltä tai sosiaalisesti normaalilta. Pilkallisesti huomautettu ripsien kaartuvuudesta?

Vierailija
12/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on myös monella kauniit silmät. Ei se ole yksin naisten juttu. Joillakin on myös upeat ripset.

Vierailija
13/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mauri

Peltokangas? Niin onkin, onneksi olkoon.

Vierailija
14/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vaikuta aivan terveeltä tai sosiaalisesti normaalilta. Pilkallisesti huomautettu ripsien kaartuvuudesta?

Olet näemmä ihan samaa pataa kuin se se ripsieni kaarttuvuutta kadehtinut nainen.

Vierailija
15/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Mauri

Minulla on kauniimmat.🤓

T: Jykä

Vierailija
16/16 |
07.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan sojottavissa ripsentyngissä ei ole mitään kadehtimista. Pitkät kaarevat ripset sen sijaan saavat kehuja, ja tynkäripsinaiset vihreiksi kateudesta. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan