Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisenä " juoksut" oli juostu sinulla?

Vierailija
13.02.2024 |

Elin täysillä villiä elämään. 40v, jolloin seesteydyin täysin.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän täyttä elämää ja olen kuusikymppinen.

Juoksujani en ole juossut, niin kauan kun jalka nousee ja henki pihisee, jatkan aktiivista elämää. Etsin uusia mielenkiintoisia kohteita käydä, kokeilen harrastuksia. Ja ihan konkreettisesti juoksen. Polkujuoksu on ollut harrastukseni nuoresta asti. 

Rakastan juosta. Se tunne kun adrenaliini alkaa virrata ja on tunne kuin lentäisi! On helppoa ja kevyttä, nauttii täysillä. 

Jos juoksuilla tarkoitetaan nuoruuden pakollisia kokeiluja, jolloin on tullut haettua itseään ja sitä mitä haluan, niin se oli ohi parikymppisenä. En päässyt sisään baarielämään. Alkoholi ei maistunut eikä maistu. 

Kaksi lasta tuli hankittua, ensimmäinen 23-vuotiaana ja toinen, "vahinko" 37-vuotiaana.

Elämä on liian lyhyt jotta siitä voisi heittää hukkaan. Toivon kuolevanikin suorilta jaloilta.

N 62

Vierailija
42/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, mitä se nyt tarkoittaa. Siinä 26-27 vuotiaana totesin, että baarit ja discot ei ole mua varten enää, ainakaan jos haluan parisuhdetta. Oman ikäiset miehet ei mua lähestyneet ja kimpussa oli lähinnä nelikymppisiä ja siitä ylöspäin olevia "harmaakettuja", yäk. Omaishoitajaksi ei ollut aikomusta...

Puolison löysin urheilukentän laidalta. Ihan perinteisesti pyysi mua kahville ja siitä se sitten alkoi, (tänä vuonna tulee 26 vuotta naimisissa). Ei se menojalka hänelläkään enää vipattanut. Olen ihan iloinen, ettei mies ole mikään baarikärpänen eikä kaljottele. 

Kolme lapsista on jo lähteneet kotoa, iltatähteä vaille. Hänkin menee lukioon ensi syksynä. 

On meillä miehen kanssa sen verran menojalan vipatusta, että karaokea käydään laulamassa talvella ja kesällä lavatansseissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin 17v kun tapasin nykyisen mieheni (olen nyt 56v) eli kovin lyhyeksi ajaksi jäi juoksuni.

Ei sitä kysytty koska tapasit miehesi, vaan koska hyppäsit pois gullikarusellista.

Vierailija
44/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 32-vuotiaana alkoi löytyä oma suunta elämälle. Olen aina ollut henkisesti hieman jäljessä muista ikäisistäni. Lapsuuteni kesti kauemmin ja teini-ikä alkoi myöhemmin kuin muilla. 

Vasta kolmenkympin aikoihin aloin oikeasti aikuistumaan.

Vierailija
45/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 v ehdin täyttää.

Vierailija
46/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40v. ja sinkku, mutta enää ei kiinnosta baarit. Keikoille silloin tällöin, jos hyvä esiintyjä. Tietenkin ne nuoruuden juoksut on juostu, mutta tällä hetkellä olen vapaa ja villikin. Odotan tapaavani ihmisen, joka hurmaa älylläään ja sydämellään.

Vierailija
47/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juostu. Olin nuorena ruma tyttö eikä kukaan musta kiinnostunut. Aikuisempana olin jo niin ujo, itsetunto murskana, eikä ulkonäkökään ollut kehuttava joten ei juostu. Olla ruma nainen on kirous, vaikka olisit kuinka mukava ja älykäs tahansa. Ehkä nyt 5-kymppisenä pitäisi juosta, mutta huonot nivelet ja naama rypistynyt. 

Ulkonäkövaatimus on naisille liian kova. Mulla oli nuorena niin paha akne, että eipä muakaan kukaan poika vilkuilluit kuin inhoten, eikä tyttökaveritkaan halunneet mukaansa. Nyt paksu meikki peittää finniarvet, mutta kuka haluaisi kraaterinaaman? Naiskaverin kanssa käyn joskus syömässä, siinä ne juoksut. Neiti 28

Vierailija
48/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit oli nähty jo parikymppisenä. En tiennyt miksi ihmeessä jatkaisin niissä istuskelua ja känniääliöiden kanssa höpisemistä? 

Poikaystäväkin löytyi kaveripiirin kautta, ei baarista.

Vierailija
49/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut kiinnostusta yöelämää kohtaan. Nuorena menin kuitenkin kavereiden mukana ja aikuisena kävin esim. pikkujouluissa, koska olen puhelias ja seurallinen.

Olen nyt 43-vuotias ja viimeksi olin viihteellä vuosi sitten. Ja silloinkin aloitin aamupäivällä (laivareissu) ja illalla menin kotiin nukkumaan.

Vierailija
50/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole juostu. Olin nuorena ruma tyttö eikä kukaan musta kiinnostunut. Aikuisempana olin jo niin ujo, itsetunto murskana, eikä ulkonäkökään ollut kehuttava joten ei juostu. Olla ruma nainen on kirous, vaikka olisit kuinka mukava ja älykäs tahansa. Ehkä nyt 5-kymppisenä pitäisi juosta, mutta huonot nivelet ja naama rypistynyt. 

Ulkonäkövaatimus on naisille liian kova. Mulla oli nuorena niin paha akne, että eipä muakaan kukaan poika vilkuilluit kuin inhoten, eikä tyttökaveritkaan halunneet mukaansa. Nyt paksu meikki peittää finniarvet, mutta kuka haluaisi kraaterinaaman? Naiskaverin kanssa käyn joskus syömässä, siinä ne juoksut. Neiti 28

Kaikki miehet eivät ole niin pinnallisia!

T. Toinen kraaterinaama, aviopuoliso löytyi 17 vuotiaana.

N32

Vierailija
51/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juossut koskaan. Naimisiin 23v.

m40

Vierailija
52/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

22... olin pystyyntylsynyt jo syntyessäni

Vierailija
53/53 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v tuntui että alkaa hiipumaan, 50v oli selvää että tää peli on hävitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi