Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on erittäin hyvät välit aikuisen tyttäreni kanssa ja se ottaa päähän joitakin, miksi?

Vierailija
10.02.2025 |

Tykkäämme urheilla yhdessä, matkustaa, käydä syömässä, harrastaa jne. Olen 44 ja tytär on 22. 

Molemmilla on oma elämä osittain eri paikkakunnilla mutta saan tyttären luokseni usein esim kesiksi (kesätyöt ja opiskelujen harjoittelut).

Nyt jotkut sukulaiset pyörittelevät silmiä kun kerron tytön taas olevan tulossa kesäksi kotiin. Jotkut kaverit ovat sanoneet suoraan että olen sitten vain tyttäreni kanssa että koeta järjestää aikaa minullekin, mikä on absurdia, sillä heillä itsellään ei ole ikinä aikaa kavereille koska pikkulapsiarki.

Miksi ärsyynnyt jos jollain on toimiva äiti-tytär-suhde?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tähän katsomaan että ketä tuollainen vaivaa. Outoa. En ole koskaan huomannut että ketään ärsyttää vaikka oenkin tyttäreni kanssa. Voin kyllä mennä hänen kanssaan myös omille kavereille tai muualle missä on muitakin.

Vierailija
2/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea teille siitä, että välinne ovat hyvät. Voit olla ylpeä, että olet onnistunut olemaan hyvä äiti tyttärellesi ja hän nauttii seurastasi. Luulen, että tuo ärsyttää ainoastaan niitä, joilla on syystä tai toisesta huonot välit lapsiinsa. Kateutta siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tulin tähän katsomaan että ketä tuollainen vaivaa. Outoa. En ole koskaan huomannut että ketään ärsyttää vaikka oenkin tyttäreni kanssa. Voin kyllä mennä hänen kanssaan myös omille kavereille tai muualle missä on muitakin.

Siis otat tyttäresi mukaan kun käyt kavereillasi? Joo, varmaan kukaan ei kehtaa sanoa mitään, mutta varmasti miettivät sinusta että ei jeesus mikä urpå. Voin kertoa että olet todella epäkohtelias ystäviäsi kohtaan. 

Vierailija
4/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis otat tyttäresi mukaan kun käyt kavereillasi? Joo, varmaan kukaan ei kehtaa sanoa mitään, mutta varmasti miettivät sinusta että ei jeesus mikä urpå. Voin kertoa että olet todella epäkohtelias ystäviäsi kohtaan. 

Mistä tiedät? Eihän ap mitään tuollaista edes maininnut.

Vierailija
5/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa kaivertaa, ettei itsellä ole samanlaista. Kukapa ei haluaisi tuollaista tytärtä :) 

Ihmiset on ilkeitä. Nautihan siitä, mitä sinulla on. Se on ansaittua iloa.

Vierailija
6/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin minulla

Vierailija
7/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia toimintaa ainakin tuttavapiirissä.  Muutamalla vaan pissiksiä.

Vierailija
8/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kyse ole siitä, että et päästä tytärtä itsenäistymään, niin ei ole syytä ihmetellä. Ainakaan negatiiviseen sävyyn.

Vierailija
9/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ko aika katkkaista napanuora.? Varmaan valitset puolison tyttärellesi ja olet hankala anoppi sotkeutumassa joka asiaan 🙄

Vierailija
10/10 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostatte ihan siltä Rorylta ja hänen äidiltään siitä kauheasta sarjassa siskon puolikkaat? Tulee oksettava ja jotenkin sellainen yksinkertainen olo heistä. Uskon kuitenkin että teillä on kaikki ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme