Kimppaseksi
Moniko nainen on sekstaillut kimpassa tai haaveilee siitä ?
Kommentit (15)
Entä jos on kokenut kimpassa sekä NNM että MMN ?
Sillä minä olen. Molemmat oli tosi kiimasia, mut jos täytys valita kahden välillä niin ottaisin NNM ikäerotwistillä. Joten minun vastaus olisi - olen kokenut ja haluan kokea uudelleen NNM. Tarvitaan NNM olen kokenut ja haluan lisää ja MMN olen kokenut ja haluan lisää vaihtoehdot, sekä useamman vaihtoehdon samanaikainen valinta.
Vastasin MMN haaveena. Sitä haluaisin, mutta nykyisen miehen kanssa ei tule ikinä tapahtumaan.
N46
Tykkäsin kovasti MMM. Sen unohdit vaihtoehdoista
Osallistuin joskus radion kautta kyytiä kulkureille-ohjelman kautta liftaamaan hki-mikkeli ja sain kyydin kahdelta kaverilta, jotka antoivat puolenvälin levähdyspaikalla kimppakyytiä. Oli virkistävä elämys.
MMN koettu ja kivaa oli. Nyt haluaisin NNM kokeilla. Olen bi utelias.
N54
Elän NNM suhteessa. Meille tämä sopii oikein hyvin, eli en vaihtaisi pois.
t: Bi-nainen, 40+
Jätin miehen kun alkoi tuollaista ehdottelemaan. Sairas tapaus. Olisi oikein halunnut petää vielä silmienikin edessä.
Olen 53v nainen. Nuorempana ei kimppa hommat kiinnostanut lainkaan. Kun ikää kertyi, alkoi myös kimppa kokemukset kiinnostaa. Vielä kun saisin mieheni kiinnostumaan kimppaseksistä. Haluaisin niin saada kokemuksia erilaisista kimppa porukoista.
Olen kokeillut kimppaa, missä olin minä (nainen) ja 8 miestä. Oli huikeeta herkkua. Tahdon lisää.
NMM koettu. Kiinnostaisi NMMM. N35
Mukavaa on aina ollut olla apumies...
T. MTku
Kokenut NNM, NMM, NMMM. Jälkimmäinen oli paras! T. N44
Mulle ei ollut vaihtoehto. Tykkäisin kokeilla NNM sekä MMN. Mieheni tuskin suostuisi kumpaankaan.
N55