Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdistääkö Stubb kansan vai repiikö sen entistä enemmän erilleen?

Vierailija
12.02.2024 |

Itse uskon, että Stubb ei yhdistä vaan repii.

Hänen elämänsä elitistinen elämä on syrjäyttynyt hänet täysin kansan elämästä todellisuudesta.

Mistä ei mitään tiedä, sitä ei voi ymmärtää.

Uskon Stubbin presidenttikauden suistavan Suomen täydelliseksi luokkayhteiskunnaksi, jossa valtaa pitää hyvinvoiva eliittisääty ja kansa kurjistetaan hengiltä. He kenellä joka kaikki on annetaan lisää ja he keillä ei ole juuri mitään viedään se vähäkin.

Toivottavasti olen väärässä.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansaa repii kahteen osaan aina ja ikuisesti vasemmisto medioineen. Ei kukaan muu. Niin tässäkin tapauksessa.

Jos vasemmisto istuu poterossaan stubbin suhteen niin ei ole stubbin asia lähteä noita sieltä houkuttelemaan kun vasemmisto on ihan itse sinne poteroihinsa mennytkin. Muut tulee pääsääntöisesti toimeen kenen tahansa kanssa. Vasemmisto vain omiensa. 

Juuri näin. Muistatteko esimerkiksi: "Maalla asuminen on vain syy harrastaa insestiä ja kukaan ei kuule huutoja" Tällaista parempaa vasemmistolaisuutta....

Vierailija
22/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeisto ei ole kansaa repinyt mihinkään kahtia vaan vassarit jatkuvasti kiukuttelee ja aiheuttaa suomelle harmia. Saako vassarit ohjeistukset kremlistä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansaa repii kahteen osaan aina ja ikuisesti vasemmisto medioineen. Ei kukaan muu. Niin tässäkin tapauksessa.

Jos vasemmisto istuu poterossaan stubbin suhteen niin ei ole stubbin asia lähteä noita sieltä houkuttelemaan kun vasemmisto on ihan itse sinne poteroihinsa mennytkin. Muut tulee pääsääntöisesti toimeen kenen tahansa kanssa. Vasemmisto vain omiensa. 

Onneksi oikeisto ei koskaan ole missään poterossa. Esim Orpo nyt, sanoo suoraan, että mistään ei keskustella, lakkoilkoot niin kaun, että  saadaan laki joka sen kieltää. Eikö hallituksen juuri kuuluiisi neuvotella, että sanoa vain kylmästi, että ei neuvotella. Kuulostaa ihan puttelta, joka myös väittää, että haluaa kyllä keskustella, mutta vasta sitten, kun venäjä saa pitää kaiken mitä on valloittanut. Ja sitten väittää, että vastapuoli ei halua neuvotella :D

Vierailija
24/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan eläköön luokkayhteiskunnan täysimääräinen paluu.

- pappis-sääty-

Vierailija
25/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oikeisto ei koskaan ole missään poterossa. Esim Orpo nyt, sanoo suoraan, että mistään ei keskustella, lakkoilkoot niin kaun, että  saadaan laki joka sen kieltää. Eikö hallituksen juuri kuuluiisi neuvotella, että sanoa vain kylmästi, että ei neuvotella. Kuulostaa ihan puttelta, joka myös väittää, että haluaa kyllä keskustella, mutta vasta sitten, kun venäjä saa pitää kaiken mitä on valloittanut. Ja sitten väittää, että vastapuoli ei halua neuvotella :

Ay-liike ei ole hallitukselle mikään neuvotteluosapuoli eikä päätä Suomen toimista. Neuvotelkoon itsensä ja punikkiplutoonien kanssa.

Vierailija
26/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kansa itse tuon päätä. Muiden osoittelu ja syyttäminen on aina helppoa. 

Vierailija
27/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistämisestä tai erilleen repimisestä on mahdoton sanoa mitään, koska koska Stubb ei ole toiminut päivääkään presidenttinä.

Dataa ei ole ladattavissa mistään analysointia, arviointia, uskomusta tai veikkausta varten.

Insufficient data...malfunction...to be or not to be...malfuncition...

Vierailija
28/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se Stubb kauniisti puhu koko kansan presidentistä, mutta Kokoomus ei ole minun puolueeni eikä kokoomuslainen presidentti ole minun presidenttini. Me syrjäseudulla asuvat vähäväkiset jäämme entistä enemmän syrjään kaikesta. Surullista, mutta totta.

Vierailija
29/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdistämisestä tai erilleen repimisestä on mahdoton sanoa mitään, koska koska Stubb ei ole toiminut päivääkään presidenttinä.

Dataa ei ole ladattavissa mistään analysointia, arviointia, uskomusta tai veikkausta varten.

ABORT?

RETRY?

FAIL?

Vierailija
30/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se Stubb kauniisti puhu koko kansan presidentistä, mutta Kokoomus ei ole minun puolueeni eikä kokoomuslainen presidentti ole minun presidenttini. Me syrjäseudulla asuvat vähäväkiset jäämme entistä enemmän syrjään kaikesta. Surullista, mutta totta.

Kyllähän sinnekin joku kokoomuksesta tulee taas ennen seuraavia vaaleja käymään.

Vierailija
31/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mun pressa, ei sitten millään. Ei mitään yhteistä tuollaisen kermaprsuspennun kanssa, joka kiusaa sokeaakin. Huh. Ei mene mun arvomaailmaan. 

Kuinkahan paljon haittaa tuo saa aikaan Suomelle? Inhoaa kansallisvaltioita, suomen kieltä ja kulttuuria, ja oikeistolaiset ihailee noin yleensä eliitin diktatuuria, rikkaat tosi rikkaita ja sit on köyhä ja kuuliainen rahvas. Ihan kuin Venäjällä.

Vierailija
32/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oikeisto ei koskaan ole missään poterossa. Esim Orpo nyt, sanoo suoraan, että mistään ei keskustella, lakkoilkoot niin kaun, että  saadaan laki joka sen kieltää. Eikö hallituksen juuri kuuluiisi neuvotella, että sanoa vain kylmästi, että ei neuvotella. Kuulostaa ihan puttelta, joka myös väittää, että haluaa kyllä keskustella, mutta vasta sitten, kun venäjä saa pitää kaiken mitä on valloittanut. Ja sitte

Meillä joskus oli semmoinen neuvottelun kulttuuri, semmoinen kolmikanta, muistaako kukaan?

Vierailija
33/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Haavisto ei olisi ollut ns.mun presidentti. Jos presidentti repii kansan erilleen niin tässä tapauksessa se on ihan kansan oma syy jos ei hyväksy demokraattisien vaalien tulosta. 

Naapurissa tai Valkovenäjällä eri juttu

Vierailija
34/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ABORT?

RETRY?

FAIL?

Ctrl+Alt+Delete

Vierailija
35/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei voine pakottaa vihervasemmistoa lopettamaan jatkuvaa vihanlietsontaansa vaan niiden pitää ymmärtää tehdä se ihan itse.

Sama juttu kuin kotouttamisen kanssa eli me ei voida tehdä sitä tänne tulevien puolesta vaan heidän pitää itse haluta kotoutua tänne. Ja jos ne ei halua sitä tehdä niin sille me ei voida mitään vaikka seistäisiin päällämme.

Mitenkäs saataisiin uusi presidentti, kotiväkensä ja ulkomailla asuvat rikkaat verovälttelijäkaverinsa kotoutumaan ja vähän suomalaistumaan?

Vierailija
36/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän somekirjoittelu luo vihaa, kuin presidentti. Ei hänen valtansa yllä niin suuresti tavalliseen elämään ulko- ja turvallisuuspolitiikan ulkopuolella. 

Vierailija
37/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on sitten ikävät 12 vuotta kokoomuslaisen presidentin ollessa vallassa.

Vierailija
38/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Presidentti on politiikassa lopulta aika näkymätön hahmo ilman oikeaa päätäntävaltaa käytännön asioihin.

Niinistö on myös kokoomuslainen ja näkynyt itselleni lähinnä Iltalehden otsikoissa joissa jyrähtelee milloin mistäkin. Hajuton ja mauton tuima vanha ukko. Ja erittäin hyväosainen joten ei mikään koko kansan Robin Hood hänkään - Kuten ei presidentin kuulukaan olla.

Vierailija
39/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oikeisto ei koskaan ole missään poterossa. Esim Orpo nyt, sanoo suoraan, että mistään ei keskustella, lakkoilkoot niin kaun, että  saadaan laki joka sen kieltää. Eikö hallituksen juuri kuuluiisi neuvotella, että sanoa vain kylmästi, että ei neuvotella. Kuulostaa ihan puttelta, joka myös väittää, että haluaa kyllä keskustella, mutta vasta sitten, kun venäjä saa pitää kaiken mitä on valloittanut. Ja sitte

Työehdoista on perinteisesti päätetty kolmikannassa. Ne eivät ole pelkästään poliitikkojen sanelua, vaan myös ay-liike on saanut olla osallisena. Tämä on tuonut Suomen työelämään paljon hyvää. Nyt hallitus haluaa hajottaa ay-liikkeen roolia ja viedä amerikkalaiseen suuntaan työmarkkinoita. Työläisten, ihan jokaikisen kuuluisi olla tosi huolissaan nyt näistä pikamuutoksista! 

Vierailija
40/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoinen presidentti? Kansa äänesti valtaan presidentin, joka nosti Sanni Grahn-Laasosen poliittiselle uralle ja kaksi kertaa ministeriksi.

Siellä se presidentti sanoo olevansa vähävaraistenkin presidentti, kun lähin opetuslapsensa tuhoaa Suomen sosiaaliturvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi