Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdistääkö Stubb kansan vai repiikö sen entistä enemmän erilleen?

Vierailija
12.02.2024 |

Itse uskon, että Stubb ei yhdistä vaan repii.

Hänen elämänsä elitistinen elämä on syrjäyttynyt hänet täysin kansan elämästä todellisuudesta.

Mistä ei mitään tiedä, sitä ei voi ymmärtää.

Uskon Stubbin presidenttikauden suistavan Suomen täydelliseksi luokkayhteiskunnaksi, jossa valtaa pitää hyvinvoiva eliittisääty ja kansa kurjistetaan hengiltä. He kenellä joka kaikki on annetaan lisää ja he keillä ei ole juuri mitään viedään se vähäkin.

Toivottavasti olen väärässä.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa nähhä mitä toi elitisti keksii

Vierailija
2/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini odottaa jo milloin Stubb mokaa työssään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kahtiajako tulee syvenemään. Tuskin Stubb on siinä tärkein tekijä, enemmänkin Tunnin Juna-Petteri persukavereineen. 

Vierailija
4/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubbista tulee koko kansan suosikkipresidentti.

Vierailija
5/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe jonka bruttotulot olleet yli 400 000e/v. Ei huono.

Vierailija
6/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb ei voine pakottaa vihervasemmistoa lopettamaan jatkuvaa vihanlietsontaansa vaan niiden pitää ymmärtää tehdä se ihan itse.

Sama juttu kuin kotouttamisen kanssa eli me ei voida tehdä sitä tänne tulevien puolesta vaan heidän pitää itse haluta kotoutua tänne. Ja jos ne ei halua sitä tehdä niin sille me ei voida mitään vaikka seistäisiin päällämme.

Vierailija
7/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubin valinta ei vaikuta mitenkään. Presidentillä ei ole mitään valtaa sisäpolitiikassa.

Vierailija
8/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa keskittyy omiin töihinsä, perheeseen, harrastksiin, eikä riehu kadulla, näin mennään kuin edellisenkin oikeisto pressan kanssa. 

Vierailija
9/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että Stubb juurikaan vaikuttaa edes tällaisena maskottina. Tuskin saa ainakaan tehtyä niin näyttävää arvojohtajuutta, että osaisi sanoillaan tuoda kansaa yhteen ja yhteisen hyvän ääreen. Ennemmin varmaankin kiiltokuvamainen pressa sitten ulkomaailmalle, joka näyttelee, että Suomi on niiiin kansainvälinen.

Vierailija
10/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb ei voine pakottaa vihervasemmistoa lopettamaan jatkuvaa vihanlietsontaansa vaan niiden pitää ymmärtää tehdä se ihan itse.

Sama juttu kuin kotouttamisen kanssa eli me ei voida tehdä sitä tänne tulevien puolesta vaan heidän pitää itse haluta kotoutua tänne. Ja jos ne ei halua sitä tehdä niin sille me ei voida mitään vaikka seistäisiin päällämme.

Mielenkiintoinen ote tähän keskusteluun, jossa puhutaan kansan yhdistämisestä. Sitten heti keksitään sieltä kuviteltu vihollinen, joka estää tämän yhdistymisen ja soimataan sitä. Onko vihervasemmistolaiset useinkin sulla mielessä ja luovat voimakkaita pelkotiloja?

Vierailija
11/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repii

Vierailija
12/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä pelkää että hän erityisesti repisi kansakuntaa, mutta osaako hän toimia kylmäpäisesti ja viileän rauhallisesti kaikissa tilanteissa, niin se jää sitten nähtäväksi. 

Vierailija
13/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stub on ehkä kaikkein kaukaisin vaihtoehto tavallisen suomalaisen arjesta jonka kuvitella saattaa

Vierailija
14/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perhe jonka bruttotulot olleet yli 400 000e/v. Ei huono.

No eipä tuolla ole koskaan köyhiä presidenttinä ollut, vaan kuvitteletteko että usein ministerin hommista presidentiksi siirtyvä on köyhä ? Presidentti ei kansaa jaa kahtia, sen teki jo Marinin haloitusy

Vierailija
15/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansaa repii kahteen osaan aina ja ikuisesti vasemmisto medioineen. Ei kukaan muu. Niin tässäkin tapauksessa.

Jos vasemmisto istuu poterossaan stubbin suhteen niin ei ole stubbin asia lähteä noita sieltä houkuttelemaan kun vasemmisto on ihan itse sinne poteroihinsa mennytkin. Muut tulee pääsääntöisesti toimeen kenen tahansa kanssa. Vasemmisto vain omiensa. 

Vierailija
16/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkopolitiikka ei ainakaan tällä hetkellä suuremmin jaa suomalaisia eri leireihin, niin en usko että Stubbkaan jakaa. Toivottavasti ei vain möläyttele mitään asioita jotka aiheuttaisivat turhia mediakohuja. Tässä suhteessa hänen täytyy olla tarkkana. 

Vierailija
17/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ote tähän keskusteluun, jossa puhutaan kansan yhdistämisestä. Sitten heti keksitään sieltä kuviteltu vihollinen, joka estää tämän yhdistymisen ja soimataan sitä. Onko vihervasemmistolaiset useinkin sulla mielessä ja luovat voimakkaita pelkotiloja?

Vihervasemmistolaisen tunnistaa mm. siitä että se on välittömästi uhriutumassa kun joku edes vihjaa että sen pitäisi tehdä itse jotain. Kuten sinäkin just teit. Jos vaikka katsoisit loppuillan peiliin etkä yrittäisi tuota väsynyttä spinnausleikkiä kun et näytä sitäkään osaavan. 

Vierailija
18/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yhdistää.

Vierailija
19/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ulkopolitiikka ei ainakaan tällä hetkellä suuremmin jaa suomalaisia eri leireihin, niin en usko että Stubbkaan jakaa. Toivottavasti ei vain möläyttele mitään asioita jotka aiheuttaisivat turhia mediakohuja. Tässä suhteessa hänen täytyy olla tarkkana. 

Tätä juuri pelkään, että hänestä tulee S. Marin tyylinen kiiltokuvapoika, joka suin päin nyökyttelee isojen herrojen jutuille ja möläyttelee kaikenlaista x:ssä. Sitten joku muu yrittää vähän hyssytellä, mutta vahinkoa on jo tapahtunut.

Vierailija
20/91 |
12.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdistä, hän ei ole ns. "koko kansan presidentti". Hän jakaa ihmiset kahtia. Hänen arvomaailmansa on kaukana omistani, hän ei tule olemaan minun presidenttini, kuten Sauli oli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi