Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enemmistö kansasta tukee hallituksen politiikkaa.

Vierailija
11.02.2024 |

Nyt se on todistettu presidentinvaalien jälkeen.

Hallituksella on vahva tuki. Älkää sanoko vaalien olevan henkilöstövaalit. Vasemmisto, sdp, vihreät ja keskusta seisoo Haaviston takana. Muut Stubbin takana. 

Voitte siis lopettaa lakkoilun ja hyväksyä kansan mandaatin, kiitos.

Kommentit (169)

Vierailija
101/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa että täällä persut uhoaa täysillä, vaikka Halla-aho hävisi jo ajat sitten. Luuletteko että Stubb on persujen puolella, vaikka teitä nuoleskelikin äänien takia?

Ei se kiinnosta vaan vahva hallituksen tuki. Koska lopetatte lakkoilun?

Yritystuet pois!

Vierailija
102/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä tekevät ovat eri mieltä. Vapaaherrat, downshiftaajat, työttömät ja yrittelevät tuntuvat olevan sitä mieltä, että työnteko ei ole heidän murheensa. Mihin joukkoon kuulut ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te punakit saitte samanlailla köniin kuin sisällissodan aikana. Lähtekää helve**n Suomesta. 

Vierailija
104/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakot on aivan turhia. Työnne lähtee vaan pois.

Kun sinunkin irtisanomissuoja poistetaan ja pyhälisät ja lomarahat tyrehtyy niin kannattaa jatkossa olla ihan vaan hiljaa - olit ihan itse tätä hyväksymässä.

Ei kiinnosta. Pääasia että töitä on ja jos se tarkoittaa turhien lisien poistoa niin hyväkseni sen. Kannattaa elää ajan kanssa eikä menneisyydessä. Suomella (eli yrityksillä) ei ole varaa noihin enää.

Älä nyt jauha paskaa, ainakin kaupat tekee miljoonavoittoja, sieltä on kyllä varaa maksaa enemmänkin lisiä.

Vierailija
105/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pian teitä duunareita alistetaan kunnolla, kiitos tuestanne!

Kaikki palkkatöissä olevat ovat duunareita.

Ei ole. Akateemikot toki ovat nimellisesti palkansaajia mutta he sopivat palkkansa itse.

Te otatte mitä teille annetaan.

Sehän ikävä, kun Suomessa on noin tusina akateemikkoa ja hekin eläkkeellä pääosin. Tuskin palstalla on heistä yhtäkään. Me muut ollaan palkansaajia (paitsi yrittäjät) ja meihin kohdistuu nuo kurjistukset.

T. Akateeminen

Diplimo-insinööri täällä ja kyllä palkan sovin itse. Ei vaikuta hallituksen toimet mitenkään. Duunarit kyykkyyn! Ei ole oikein että saavat noinki

Akava on aika yksin. Ekonomiliitto ei osallistu hullutukseen ja he kuuluvat Akavaan.

Vierailija
106/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin, Suomeen tulee ydinaseita ja me ollaan sitten seuraava paikka minne Venäjä hyökkää - hienoa stupidot 🙄 Hyvin on kokkarit saanu tuhottua tämän maan reilussa puolessa vuodessa.

Hiljaa vasemmistolainen. Koska aloitatte ryöstelyn? Tuet lakkaa pian.

Mitä ihmettä sä sekoilet? Kukaan täällä ei ole puhunut ryöstelystä muut kuin sinä.

Minä kirjoitin ydinaseiden vaarallisuudesta - eikö persu osaa edes lukea?

Sitähän te uhoatte kun tuet poistuu tai niitä leikataan.

Kuten vastauksesta kävi ilmi, persut ei osaa lukea, eikä vastata edes oikeaan viestiin. Pelkkää öyhötystä aiheesta huolimatta 🙄

Vierailija
107/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat jossain hypnoosissa. Ei tarvitse hyväksyä mitään.

Punikit lakkokiimassa: 25% rakennustyömiehistä ilman töitä, ja mitä liitto lähtee lakkoon - voi vidu teitä punikkeja

Sinähän siinä kiimassa sekoilet. Eikö persut tajua, että teitä on viilattu linssiin? Kuinka tyhmiä olette? Stubb ei ole persu, hän vaan mielisteli teitä saadakseen ääniä 😂

Minä olen ollut aina aikaisemmin kokoomuslainen mutta nyt nähtyäni perussuomalaisilla olevan selkärankaa minusta on tullut kokoomus-persu.

Vierailija
108/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole. Akateemikot toki ovat nimellisesti palkansaajia mutta he sopivat palkkansa itse.

Sehän ikävä, kun Suomessa on noin tusina akateemikkoa ja hekin eläkkeellä pääosin. Tuskin palstalla on heistä yhtäkään. Me muut ollaan palkansaajia (paitsi yrittäjät) ja meihin kohdistuu nuo kurjistukset.

T. Akateeminen

Diplimo-insinööri täällä ja kyllä palkan sovin itse. Ei vaikuta hallituksen toimet mitenkään. Duunarit kyykkyyn! Ei ole oikein että saavat noinkin hyvää palkkaa perustyöstö.

Eipä ole inssin kirjoitustaito ainakaan hääppöinen :D

Vierailija
109/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun sinunkin irtisanomissuoja poistetaan ja pyhälisät ja lomarahat tyrehtyy niin kannattaa jatkossa olla ihan vaan hiljaa - olit ihan itse tätä hyväksymässä.

Ei kiinnosta. Pääasia että töitä on ja jos se tarkoittaa turhien lisien poistoa niin hyväkseni sen. Kannattaa elää ajan kanssa eikä menneisyydessä. Suomella (eli yrityksillä) ei ole varaa noihin enää.

Älä nyt jauha paskaa, ainakin kaupat tekee miljoonavoittoja, sieltä on kyllä varaa maksaa enemmänkin lisiä.

He saavat tehdä voittoa enemmänkin, voit perustaa oman firman, äläkä määräile mitä joku maksaa.

Vierailija
110/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen

Diplimo-insinööri täällä ja kyllä palkan sovin itse. Ei vaikuta hallituksen toimet mitenkään. Duunarit kyykkyyn! Ei ole oikein että saavat noinkin hyvää palkkaa perustyöstö.

Uskon täysin, että olet "diplimo-insinööri".

Vierailija
111/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunareita on enemmän kuin akatee mikkoja.

Vierailija
112/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Akateeminen

Diplimo-insinööri täällä ja kyllä palkan sovin itse. Ei vaikuta hallituksen toimet mitenkään. Duunarit kyykkyyn! Ei ole oikein että saavat noinki

Juhlin Stubbin voittoa! Duunarit, köyhät ja työttömät kyykkyyn! 

Vierailija
113/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te punakit saitte samanlailla köniin kuin sisällissodan aikana. Lähtekää helve**n Suomesta. 

Nyt on kyllä sakeita harhoja täällä. Stubb on kunnon "liberaali woke", kansainvälinen ja EU-myönteinen henkilö. Millä tavoin tämä on persuille joku voitto?

Moni vasemmistolainenkin häntä äänesti. Ihan neutraali valinta, ei oma suosikkini, mutta ihan ok varmaankin.

T: vassari ja opettaja

Vierailija
114/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Duunareita on enemmän kuin akatee mikkoja.

Siksi olettekin vain lammaslaumaa joka vaatii paimenta eli hallitusta - työtä teette oli palkka kuinka huono tahansa että selviätte kuluistanne. 

T. Diplomi-insinööri

Vierailija
115/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttakaa köyhiä yrityksiä, puolittakaa palkkanne ja lomanne. Työniloa!

Ne antavat töitä joten se on fiksua rahan käyttöä valtiolta, ei työttömien eli loisien tukeminen.

No sitten toivotan pelkkää työniloa.

Vierailija
116/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä sakeita harhoja täällä. Stubb on kunnon "liberaali woke", kansainvälinen ja EU-myönteinen henkilö. Millä tavoin tämä on persuille joku voitto?

Moni vasemmistolainenkin häntä äänesti. Ihan neutraali valinta, ei oma suosikkini, mutta ihan ok varmaankin.

No juuri näin! Joillakin on vaan pakkomielle jakaa kansaa kahtia. Nyt persut, on aika olla yhtenäisiä ja pyrkiä pitämään tämä pieni kansa hyvinvoivana. Lopettakaa tuo hiekkalaatikkoleikki.

Woke-ehdokas voitti.

Vierailija
117/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet fiksu vassari kun ymmärrät hallituksen toimet. Olethan eronnut opettajien liitosta?

Vierailija
118/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei taida olla kaikki muumit laaksossa, tarkistuta lääkityksesi.

Vierailija
119/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri näin! Joillakin on vaan pakkomielle jakaa kansaa kahtia. Nyt persut, on aika olla yhtenäisiä ja pyrkiä pitämään tämä pieni kansa hyvinvoivana. Lopettakaa tuo hiekkalaatikkoleikki.

Woke-ehdokas voitti.

Eikö se hallitus teidän mielestä sitä tee?

Vierailija
120/169 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslainen presidentti tuli ja perussuomalaiset suurin nousija mielipidemittauksissa. 

Kansalla on vahva tuki hallitukselle vaikkakin työttömät,putinistit,tukien saajat ja ilmastohomppelit kapinoi demokratiaa vastaan.

T:duunari,ytk ja nykyinen hallitus on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän