Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako naisen jäädä asumaan Suomeen?

Vierailija
11.02.2024 |

Kun käytännössä koko ulko- ja sisäpolitiikka on keski-ikäisten miesten arvomaailman kuvausta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan, koska tulevan presidentinkään mielestä naisten oikeuksia ei tarvii tuoda esille mitenkään. 

Vierailija
2/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta ihmeessä Afganistaniin. Siellä naisia arvostetaan toisin kuin tasa-arvottomassa Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitseppa tietämäyyömälle missä maissa -vaikka kolme maata,. jossa tilanne on toinen?

Vierailija
4/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät äänestä naisia valtaan? Teitä on enemmän äänestysikäisissä.

Vierailija
5/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella moni nainen (erityisesti vanhemmat sukupolvet) on sovinisti ja sitä mieltä, että naiset ei osaa miesten asioita, kuten politiikkaa.

Vierailija
6/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti muutat. Pliis. Vihervasemmistolaiset mädättäjänaiset Afrikkaan tai johonkin.

Vierailija
7/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa dubaihin arabien porattavaksi, he osaavat arvostaa naisia!

Vierailija
8/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa kaikki on paremmin

Vierailija
9/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä muista, mutta ainakin omalla koulutus-ja työkokemuksella jään mielihyvin Suomeen asumaan  erikoistumaan ja sen jälkeen töihin tänne.

Olen erikoistuva lääkäri, ja pätevuuteni  alalle, vie vielä yli kolme vuotta.  Olen apulaislääkärinä , Yliopistollisen sairaalan tietyllä osastolla.

Ohjaavat lääkärit ja proffeorit ja ylilääkäri, ovat asiallisia, ohjaavia ja kannustavia.

Meillä on yksi 3-vuotias lapsi.  Mieheni työskentelee IT-alalla, jossa on joustavat työajat, joten hän voi järkkäillä lapsen päiväkotiin menoja ja hakuja.

Itse teen vuorotyötä sairaslassa. Samoin päivystyksiä.

Meillä on myös tietty ja luotettava lastenhoitaja, jonka voi kutsua hätätilanteessa hoitamaan lasta, mm. kun molempien työt niin vaatii.

Hän on eläkkeellä oleva, seniorinainen, joka tekee sivutöitä, pienen eläkkeensä lisäksi.  Ammatiltaan hän on perushoitaja, jolla itsellään on viisi lastenlasta.

Tämmöstä elämä on koulutetuilla ja urallaan eteenpäin pyrkivillä ihmisillä on.  Kunnes sitten, jossain vaiheessa helpottaa.

Vierailija
10/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää lapsia! Suomi tarvitsee niitä. 

Vierailija
11/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ei ainakaan kannata. Pattaya on oikea paikka miehille . 

Vierailija
12/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkka ainakin. BKT myös. Keskisuurissa kaupungeissa varmasti ilmapiirikin.

Vierailija
13/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai siinä muu auta kuin se muutto. Yksi ulos, toinen tilalle.

Vierailija
14/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä muista, mutta ainakin omalla koulutus-ja työkokemuksella jään mielihyvin Suomeen asumaan  erikoistumaan ja sen jälkeen töihin tänne.

Olen erikoistuva lääkäri, ja pätevuuteni  alalle, vie vielä yli kolme vuotta.  Olen apulaislääkärinä , Yliopistollisen sairaalan tietyllä osastolla.

Ohjaavat lääkärit ja proffeorit ja ylilääkäri, ovat asiallisia, ohjaavia ja kannustavia.

Meillä on yksi 3-vuotias lapsi.  Mieheni työskentelee IT-alalla, jossa on joustavat työajat, joten hän voi järkkäillä lapsen päiväkotiin menoja ja hakuja.

Itse teen vuorotyötä sairaslassa. Samoin päivystyksiä.

Meillä on myös tietty ja luotettava lastenhoitaja, jonka voi kutsua hätätilanteessa hoitamaan lasta, mm. kun molempien työt niin vaatii.

Hän on eläkkeellä oleva, seniorinainen, joka tekee sivutöitä, pienen eläkkeensä lisäksi.  Ammatiltaan hän on perushoitaja, jolla it

Toivottavasti viimeistään erikoistuessasi erikoislääkäri opettaa kirjoittamaan. Diagnooseja tehdessä olisi hyvä osata tämä taito.

Olen itsekin ihan uralla eteenpäin pyrkivä ihminen. Uskon saavani töitä esimerkiksi Norjasta, Tanskasta, Alankomaista jne. Olen sellaisella alalla töissä, että muuallekin pääsee. Toki perussairaanhoitajallekin on muualla töitä, vinkkinä kaikille naisille! Ja palkka on parempi.

Vierailija
15/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuttaa. Haluaisin itsekin muuttaa pois täältä. Tänne ei halua muuttaa edes ulkomaalaiset. He tulevat tänne opiskelemaan ja muuttavat muualle. Ämpärikansa ansaitsee lisää ämpäreitä. 

Vierailija
16/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka maassa on työsarkaa, että saadaan inhimillisyyttä ja vapautta. Tämä on Maa, ei Mars. Jotkut elävät kuten Marsissa ja olettavat naistenkin tekevän niin.

Vierailija
17/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella moni nainen (erityisesti vanhemmat sukupolvet) on sovinisti ja sitä mieltä, että naiset ei osaa miesten asioita, kuten politiikkaa.

Niin se ikä opettaa :) 

Vierailija
18/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paitsi rikostilastot. Siellä ei naiset voi iltaisin kävellä yksin kaupungilla.

Vierailija
19/19 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40-v. Lääkärinainen, äänestin jussia 1. Kierroksella ja stubbia 2. Kierroksella. En ole muuttamassa ulkomaille.