Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi laihat ihmiset aina sanovat voivansa syödä mitä haluavat lihomatta

Vierailija
11.02.2024 |

Todellisuudessahan nuo ei syö yhtään mitään vaan kituuttavat jatkuvassa nälässä eivätkä osaa nauttia lainkaan elämästä

Kommentit (278)

Vierailija
41/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan he voivat syödä mitä haluavat eli ehkä joskus yksi suklaapatukka ja pullasiivu palaverissa, sitten voikin sanoa että on herkutellut koko viikon!

Eli niiden laihojen annosmäärät ja -koot ovat luonnostaan jotain ihan muuta kuin painonsa kanssa kamppailevien!

Heh, annoskoot ovat luonnostaan luonnollisen kokoisia.

Vierailija
42/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat ihmiset voivat syödä täytensä lihomatta, koska he eivät ole venyttäneet vatsaansa syömällä valtavia annoksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaaksi pystyin syömään lähes mitä vain lihomatta. Sen jälkeen alkoi paino salamana nousta samoista määristä, vaikka liikunnan määrä pysyi myös samana. 

Nii, aineenvaihdunta hidastuu iän kans, siks siihen otetaan aineevaihduntaa nopeuttavia huumeita niin kun nikotiinia, kofeiinia ja adhd lääkkeitä ja sit tullaan avlle haukkuun läskejä.

Haha, meiän talon alakerrassa kokoontuu harakoiden tupakkakerho, istuvat siinä tupakalla arvostelemassa muita, kuuluu meille sisälle, jokainen vähänkään tukevampi muija haukutaan pystyyn.

Mä tiedän koska toi kaikki kuuluu meille sisälle.

Nyt yks niistä on joutunu jostain syystä lopettaan tupakoinnin ja se on parissa kuussa menny vähän enemmän kun tukevaan kuntoon ja nyt puheenaihee on siirtyny siihen kuinka kamala luuseri se on ja hyvä kun lähti porukasta.

Ootte te kanat kyllä ihan kamalia toisillenne. : D

Vierailija
44/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kyllä syövät esim. karkkia mutta eivät juuri liho. Toisaalta osa ihmisistä vaan näykkii ruokaansa ja pysyvät laihoina kun eivät syö.

Väitän että laihuus ja lihavuus asiat eivät ole ihan niin yksinkertaisia. Vastahan on ollut uusia tutkimuksia suolistosta että toisilla keho kerää enemmän energiaa talteen ravinnosta kuin toisilla.

Nämä on kyllä ihan yksittäistapauksia. Suurin osa lihavista saa kyllä syyttää ihan itseään siitä, että syövät enemmän energiaa kuin mitä kuluttavat.

Se yksikin pieni voileipä liikaa per päivä tuo jo aika paljon kiloja 10 vuoden aikana. Sillä tavalla syntyy se ilmiö, että paino kipua hitaasti mutta varmasti, kunnes huomataan 35 kynnyksellä, että painaa reippaasti enemmän kuin parikymppisenä. 

Vierailija
45/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska voi syödä ihan mitä haluaa. Lihava kaveri syö kaikkea kevytkuraa ja varoo kermoja ja vaikka mitä. Itse olen vuosien mittaan laihtunut rauhalliseen tahtiin 10kg syömällä ihan mitä huvittaa. 

Vierailija
46/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

25-vuotiaaksi pystyin syömään lähes mitä vain lihomatta. Sen jälkeen alkoi paino salamana nousta samoista määristä, vaikka liikunnan määrä pysyi myös samana. 

Nii, aineenvaihdunta hidastuu iän kans, siks siihen otetaan aineevaihduntaa nopeuttavia huumeita niin kun nikotiinia, kofeiinia ja adhd lääkkeitä ja sit tullaan avlle haukkuun läskejä.

Haha, meiän talon alakerrassa kokoontuu harakoiden tupakkakerho, istuvat siinä tupakalla arvostelemassa muita, kuuluu meille sisälle, jokainen vähänkään tukevampi muija haukutaan pystyyn.

Mä tiedän koska toi kaikki kuuluu meille sisälle.

Nyt yks niistä on joutunu jostain syystä lopettaan tupakoinnin ja se on parissa kuussa menny vähän enemmän kun tukevaan kuntoon ja nyt puheenaihee on siirtyny siihen kuinka kamala luuseri se on ja hyvä

Yleistät yhden naapurin kanalaumaman perusteella kaikki naiset samanlaisiksi? Ok. Etpä sinäkään parempi ihminen ole, kun olet täällä netissä anonyymiyden takana tuomistemassa toisia. 

Vierailija
47/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista, meillä suomalaisilla on semmonen laihudutus salaisuus mistä ei puhuta koska sitten se painon pitäminen pienenä ei näytä enää niin siistiltä.

Kokeilkaapas pysyä laihoina keski-iässä ILMAN kahvia, tupakkaa ja apteekin stimulantteja ja tulkaa sitten jeesusteleen kuinka helppoa se on.

Lääkärinä joka tekee töitä syömishäiriöiden parissa minä allekirjoitan tämän väittämän, tuntuuhan se pahalta, mutta tosiasiassa meillä on laihojen läskien narkkariepidemia josta ei saa puhua, se on jopa lääkärien välillä tabu.

Vierailija
48/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleistät yhden naapurin kanalaumaman perusteella kaikki naiset samanlaisiksi? Ok. Etpä sinäkään parempi ihminen ole, kun olet täällä netissä anonyymiyden takana tuomistemassa toisia. "

Ei vaan mä jaoin huvittavan anekdootin.

Hienosti ymmärsit mut tahalteen väärin päästäkses oleen ihan kamala kana. : D

Vierailija
49/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka ja pieniruokainen. Syön vain silloin, kun on nälkä. Äitini mukaan olen ollut tällainen vauvasta asti.

Vierailija
50/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin voin syödä mitä tahansa. Mutta en jatkuvasti ja paljon. En voi syödä joka päivä herkkuja, mutta en minä niitä itseltäni mitenkään erikseen kiellä. Ei se ole mikään ongelma etten osta niitä joka kauppareissulla. Tiedän että voin ostaa niitä jonakin päivänä kun oikein erityisesti tekee mieli. Ei ne herkut maailmasta lopu jos en juuri nyt niitä nosta ostoskoriin.

Vierailija
51/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoikkien mitä vaan on käänteisesti se sama kuin lihavien terveellisesti syöminen. Hoikat syövät mitä vaan, mutta kohtuudella ja usein pitävät selvät tauot syömisten välissä. Kääntäen siis sama kuin lihavat jotka syövät terveellisesti, mutta eivät huomaa kuinka suuria määriä ja kuinka pupeltavat koko ajan jotain varsinaisten syömisten välissä.

Vierailija
52/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoista, meillä suomalaisilla on semmonen laihudutus salaisuus mistä ei puhuta koska sitten se painon pitäminen pienenä ei näytä enää niin siistiltä.

Kokeilkaapas pysyä laihoina keski-iässä ILMAN kahvia, tupakkaa ja apteekin stimulantteja ja tulkaa sitten jeesusteleen kuinka helppoa se on.

Minkä ikäiset mielletään keski-ikäisiksi? Olen 37-vuotias enkä juo kahvia, polta tupakkaa tai käytä mitään stimulantteja, mutta olen silti laiheliini.

Vierailija
53/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läskinä oleminen=elämästä nauttiminen. Lihavien tekosyyt ja harhat löytävät entistä luovempia ilmenemismuotoja. 

On siinä toisaalta pointtinsa. Onnettomimmat ihmiset jotka tiedän sattuvat kaikki olemaan laihoja ja se laihuuteen keskittyminen saattaakin olla juuri se syy onnettomuuteen.

Onnettomimmat ovat usein lihavia. Olin itsekin ylipainoisena onneton, nyt tyytyväisempi itseeni. Katkerasta aloituksesta huomaa kuinka onneton ap itseensä on. 

Vierailija
54/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 vuotias, juon aamulla kahvia ja joskus päivällä, muuten en juo kahvia. En käytä mitään stimulantteja, syön normaalia kotiruokaa mutta liikun koiran kanssa lenkillä. BMI on 19. Joten kokemuksesta voin sanoa että on helppoa. Keski-ikä ei ole mikään syy lihoa. 

Vierailija
55/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ja syön mutta en liho. 

Ärsyttää aina kun oletetaan etten syö mitään, syön etanan annoksia ja miten vähällä tuun toimeen. 

Teen fyysistä työtä, kotona 4 koiraa ja 6 lasta. Syön ISOJA annoksia ja 5 kertaa päivässä.

Vierailija
56/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäiset mielletään keski-ikäisiksi? Olen 37-vuotias enkä juo kahvia, polta tupakkaa tai käytä mitään stimulantteja, mutta olen silti laiheliini.

Ja sinä olet niin monta ihmistä että sun esimerkin kautta voidaan puhua yhteiskunnallisesti.

Olen minäkin 100 kiloa silkkaa lihasta ilman päihteitä tai stimulantteja, minulla on myös vuosikymmenten historia ammattitason urheilusta, minä en ole hyvä esimerkki poikkeavan elämäntyylini ja aiheeseen liittyvän ammattitaitoni takia enkä usko että sinäkään olet.

Maalitolpan siirtely yleisestä henkilökohtaiseen ja takas aina kun vastaukset ei miellytä on aika kuspasen epärehellinen temppu.

Vierailija
57/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ottavat syömisen vain nälän poistajina. Niin elettiin ennen maailmassa. Syöppöys on tullut vasta vuosikymmen pari sitten.

Vierailija
58/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua syödä kovin paljon, ruokahaluni ei ole erityisen hyvä. Koen siis, että saan syödä juuri sen verran kuin haluan. T.hoikka

Vierailija
59/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosen menetelmä. Joka aamu vaa'alle. Jos tullut ylipainoa, niin vähemmän syömistä sinä päivänä.

Raaka peli, mutta toimii.

Vierailija
60/278 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 52 vuotias, juon aamulla kahvia ja joskus päivällä, muuten en juo kahvia. En käytä mitään stimulantteja, syön normaalia kotiruokaa mutta liikun koiran kanssa lenkillä. BMI on 19. Joten kokemuksesta voin sanoa että on helppoa. Keski-ikä ei ole mikään syy lihoa. 

Sä alotat päiväs vahvoilla stimulanteilla, kahvi on stimulantti, vahva stimulantti. 

Mun kokemus on että tähän keskusteluun osallistujista 90% ei osaa lukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi